Skocz do zawartości

Dungeon Survivor


JoMociek

Rekomendowane odpowiedzi

TYTUŁ: Dungeon Survivor

 

GATUNEK: Przygodowa, taktyka

 

OPIS: Podczas gdy cały świat targany jest wojnami, ty, ostatnia nadzieja ludzkości... Schowałeś się pod ziemią, jak ostatni tchórz, serio?

Jednak życie w lochach nie jest proste, musisz liczyć nie tylko na swoje szczęście, ale również na umiejętność oszczędzania surowców, bez ostrożności też daleko nie zajdziesz.

Może kiedyś, kiedy krzyki na powierzchni ucichną, będziesz mógł wyjść? Warunkiem jest oczywiście przeżycie...

 

DOWNLOAD: http://www.mediafire.com/file/l3e6o1f6w9mdznz/Dungeon+Survivor.exe

WAGA: 15,9 MB

 

AUTORZY:

 Programowanie: JoMociek

 Fabuła: JoMociek

 Grafika: JoMociek

 Muzyka: JoMociek

 

Gierka w naaaprawdę wczesnym stadium... Chciałbym się dowiedzieć co mogę na tym etapie poprawić, co dodać a co usunąć itp...

Mam nadzieję że pomysł, i jako takie wykonanie się podoba!

Zapraszam do komentowania :3

 

 

scr3.png

scr2.png

scr1.png

Edytowane przez JoMociek
nowy link do gry (znowu... I znowu...)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, exp napisał:

windows wykrywa mi wirusa

Kurde nie wiem czemu :/

Przetrząsnąłem plik wszystkim co miałem, nie powinno tam niczego być :/ Sorka, spróbuję to ogarnąć :c

 

 

Dodałem liczby pokazujące ile ma się ziół, wody, jedzenia i złota. Niestety dalej zbugowany jest pasek jedzenia. (Ten czerwono-zielony).
Nie wiem co mogę dodać jeszcze :C

Za chwilę wrzucę nowy link

 

 

Zrobiłem muzykę do menu głównego (dość biednego jak na razie)

Dodałem więcej zdarzeń podczas eksploracji, zrobiłem, że da się umrzeć po tych 10 dniach przez truciznę.

Jeżeli kliknie się prawym przyciskiem na zioła (jeżeli ma się trzy lub więcej) to wytworzy się jedną wodę.

Dodałem księgę, która jak na razie tylko dodaje 10 ziół, w przyszłości będzie więcej efektów.

Zrobiłem czerwoną miksturę której wypicie daje różne efekty.

http://www23.zippyshare.com/v/wHEPWSCy/file.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale wez zmien kolor tekstu, bo na ciemnym tle czorny tekst przypomina szukanie murzyna w krzakach po zmroku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, PsichiX napisał:

ale wez zmien kolor tekstu, bo na ciemnym tle czorny tekst przypomina szukanie murzyna w krzakach po zmroku.

Okej, sorki :C

Jasny szary chyba będzie ok..?

 

Dupson, mogę tylko zmienić tło, a i tak będzie ciemne :c

 

I tak teraz patrzę to te screeny są przyciemnione trochu 0.o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie mozesz po prostu dac ich bialych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Avira mówi że nie ma wirusa, zapewne masz false positive bo ta gra to unpacker(single runtime executable).

-Majac ponad 9 sztuk zywnosci/wody tekst wykracza poza ekran.

1zre9atk.png

-kolor tekstu mozesz zmienic za pomoca draw_set_color uzytym PRZED draw_text.

-odznacz możliwość rozszerzania okienka bo nie pasuje trochę do tej gry

-Dużo opcji ta gra nie daje, rozbuduj to trochę.

-Proponuje ikone jedzenia i prostokątny pasek podzielony na 3 sektory dla wskaźnika jedzenia i to samo z ikoną wody dla wskaźnika wody.

-Zdrowie też powinno być paskiem, który się zmniejsza z postępem choroby. Byłoby to lepsze niż wprost mówienie o 10 dniach do śmierci.

-Popracuj nad opisami. To gra głównie tekstowa, więc powinna być kwiecista w mowie. Na przykład:

Eksplorując niższe poziomy lochów zauważyłeś uchylone drzwi. Do Twoich uszu dobiegło kuriozalne brzęczenie, sugerujące, że coś się tam znajduje. Nie zastanawiając się chwili dłużej wszedłeś do pomieszczenia tylko po to, aby natknąć się na zwłoki w zaawansowanym stadium rozkładu. Brzęczenie to nic innego jak owady przyciągnięte smrodem gnijącego truchła. Po chwili poczułeś coś jakby ukąszenie, a na ręce pojawił się bąbel. Do Twojej ograniczonej wiedzy to nienajlepszy znak i być może trzeba będzie coś z tym zrobić. Decydujesz się wrócić do swojej kryjówki.

Ogólnie na pokaz swoich umiejętności nie jest złe. Jako gra już troszkę gorzej bo nie ma prawie żadnej interakcji ani contentu.

Pracuj nad tym, chętnie popatrzę jak się rozwija :).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki :3

To dopiero moja pierwsza gra którą komukolwiek pokazuję :D

Jest problem, okienka z informacjami zrobiłem jako sprite'y, zamiast korzystać z kodu, więc musiałem się trochę pobawić

w gimpie żeby to było bardziej widoczne, niestety mam coś popsute z przezroczystością na kompie, i każde puste miejsce

w każdym programie graficznym wypełnia mi czarnym kolorem.

W każdym razie, nie mam jak zmienić koloru napisów, bo nie są pisane kodem, natomiast te liczby przy dniach, żywności i wodzie już są. (Te grę zacząłem robić jak jeszcze nie wiedziałem jak zrobić global.var więc no.)

Co do mowy, poprawię to, tak samo jak z paskiem jedzenia i wody bo szczerze to kompletnie mi nie pasują te kółeczka.

Teraz zrobiłem mały update, mianowicie:

- Zrobiłem nową muzykę podczas gry, tamta mi jakoś nie pasowała,

- Polepszyłem pasek jedzenia, żeby się nie bugował,

- dodałem "crafting" niestety nie jest tam napisane co jest potrzebne żeby coś zrobić. (Żeby wytworzyć wodę potrzeba trzech ziół leczniczych, a żeby zrobić pułapkę na złodziei trzeba mieć linę i 1000 złota.)

- Ogarnąłem w jakimś stopniu te nieszczęsne okienka z tekstem,

- Dodałem więcej wydarzeń podczas eksploracji i jedno dzienne,

Gra cały czas idzie do przodu, wchodzę w GM'a gdy tylko mam możliwość :P Ale mimo wszystko wciąż się uczę :D 

Miłego grania, i proszę o szczeeeere opinie.

http://www23.zippyshare.com/v/2U9EeZkR/file.html

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, mała rada. Spróbuj nie wydawać trzech wersji dziennie, bo użytkownicy/gracze/my szybko przestaniemy je sprawdzać. Wróć na przykład za tydzień (albo w niedzielę wieczorem) z większą ilością nowych rzeczy. Myślę, że wtedy chętnie każdy sprawdzi i się wypowie :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Uzjel napisał:

Hej, mała rada. Spróbuj nie wydawać trzech wersji dziennie, bo użytkownicy/gracze/my szybko przestaniemy je sprawdzać. Wróć na przykład za tydzień (albo w niedzielę wieczorem) z większą ilością nowych rzeczy. Myślę, że wtedy chętnie każdy sprawdzi i się wypowie :) 

Heh, sorka :c

Ok ^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Hmm, umarłem z pragnienia pomimo, że przed zakończeniem dnia miałem 2 kropki wody załadowane

 

Ogólnie skoro to ma polegać na samych informacjach tekstowych bez direct gameplayu to dołożyłbym jakieś ilustracyjki / małe obrazki do tych text boxów co wyskakują.

I ogarnąć kolor tekstu i czcionkę + ten box na tekst skoro to jest element, który gracz widzi najczęściej

 

Muzyka jest spoczko ;)

 

Cytuj

Żeby wytworzyć wodę potrzeba trzech ziół leczniczych, a żeby zrobić pułapkę na złodziei trzeba mieć linę i 1000 złota.

Hmm, nie dałoby się bardziej logicznych "receptur" wykminić? :D

 

Fajnie jakby eksploracja była podzielona na np. miejsce, w które się możesz udać (przykładowo las, jezioro, jaskinia, wioska) i zależnie od tego różne eventy się mogą wydarzyć - np. jak nam brakuje jedzenia to idziemy do lasu, bo tam najczęściej je można zdobyć, a jak mamy hajs to się udajemy do wioski

 

Albo inne opcje do wykonywania każdego dnia oprócz eksploracji

 

Dobra robota póki co, tak trzymać :)

 

edit: a, i polecam buildy wrzucać na dysk Google np. Wtedy user nie musi nadstawiać dupy bandzie reklam, żeby pobrać twoją gierę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm co tu powiedzieć.
Fajnie by było wiedzieć kim jest nasza postać,na razie wiemy że jest tchórzem. ;) Może jakieś kreowanie postaci ?
Gra się nawet przyjemnie,ciekawy interfejs gry,podoba mi się te przewijane tło.
Muzyka jak dla mnie pasuje tu idealnie.
Osobiście uważam że w takich gierkach nie powinno być czegoś takiego jak "Podczas eksploracji ugryzł cię jakiś owad" lub "Podczas eksploracji udało Ci się upolować parę zwierząt" tekst powinien być tak jakby oczami postaci.(bardziej szczegółowe opisy powinny być).
Jestem ciekaw jak to jest z tym jeziorkiem,jest jakaś szansa na brudną/zatrutą wodę ?
Miałem 2 czerwone miksturki,chciałem wypić jedną a zachłanna postać wypiła 2 na raz. :(

Polecam się przerzucić na GMS,jest darmowy i lepszy niż GM8 :) 
Mój rekord to 35 dni.
Powodzenia życzę.

gierka_txt.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, jest szansa na zatrutą wodę.

Nad grą jest jeszcze trochę pracy, to fakt :P

Ale to wciąż wersja demonstracyjna.

Teraz co 20 dni schodzi się coraz niżej w lochy, na razie  po 20 dniu schodzi się do dawnych Krasnoludzkich podziemi :P

Jest więcej rzeczy do craftowania, możliwość znajdywania drewna, liny, taboretu, pieczenia jedzenia, wykonywania zadań od

Krasnoludów...

Ogólnie bardzo się staram ^^

I dziękuję za wszystkie miłe słowa, a co do uwag, postaram się poprawić :D

Będę okienka CAŁKOWICIE przebudowywał... Przynajmniej się postaram <3

Za niedługo wrzucę kolejny update :P

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, odzyskałem projekt :D

Dodałem dużo rzeczy, zaraz wyślę Screeny co się zmieniło:

- Dodałem więcej rzeczy do craftowania,

- Zmieniłem te okienka,

- Zmieniłem te kółeczka na paski pragnienia i głodu,

- dodałem "miejsca" (dostępne od któregoś tam dnia) do których można iść,

- Zmieniłem opisy,

- Dodałem osobny room na itemy, bo nie mieściły się w głownym roomie :(

I nazwałem głównego bohatera, na imię ma Sir Uso, gdzie "Uso" z Japońskiego oznacza "Kłamstwo" :P

Jak skończę Podziemia Krasnoludów to wrzucę do pobrania :D

etuet.png

joł.png

Manyshittotitto.png

elo.pngnjucraft.png.4ec93d0996cedc6da9b9358fba27b260.png

Edytowane przez JoMociek
zapomniałem screena XD
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kontrast! jesli robisz ciemne przyciski, to rob jasne teksty :) serio, estetyka interfejsu robi roznice w odbiorze gry, a widze ze mechanicznie gra dziala, wiec mozna na chwile oderwac sie od niej i ujednolicic kolorystyke initerfejsu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lecac po kolei screenami z ostatniego posta: 1, 2, 3, 4, 5.
masz strasznie nieujednolicone UI, wyglada to jak randomowe kolory. skomponuj sobie jedna, ale spojna skorke UI, jakie kolory na jakie elementy, kontrast pomiedzy tlem a informacja w elementach.
przyklad: ciemnoszary przycisk, odcienie szarosci na jego border, bialy tekst. ciemnoszare okno, lekko szare obramowanie, bardzo lekko szary (wpadajacy blizej w bialy, ale nie czysto bialy) tekst okienka.
i bez ekscesow z tymi roznokolorowymi przyciskami, bo jaki jest cel tych roznych kolorow?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

+1 do tego co napisał psichu

zamiast różnych kolorów daj miniaturki / ikonki symbolizujące daną lokacje / funkcje na tych buttonach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hejka :D

Dawno nic nie było, wrzucam mały update!

http://www.mediafire.com/file/l3e6o1f6w9mdznz/Dungeon+Survivor.exe

- Ujednoliciłem trochę (jeszcze nie do końca) UI!

- W "craftingu" dodałem napisy co trzeba zrobić żeby wytworzyć dany przedmiot (po najechaniu nań myszką.)

- KURDE ZAPOMNIAŁEM ZMIENIĆ OKIENEK Z DZIENNYCH WYDARZEŃ, NEVERMIND :o

Nie jest to nic wielkiego, ale mam nadzieję że zmiany są na plus ^^

A, właśnie, usunąłem niektóre bugi, na przykład podczas eksploracji, gdy pojawił się wybór między wypiciem wody z jeziorka, można było klikać

"Y" dopóki nie pojawiła się pozytywna wiadomość, można było w ten sposób sobie zrobić nieskończone zapasy wody :P

 

I tak poza tym, skończyłem robić utwory, które grać będą w dalszej części gry, jeżeli znalazłby się jakiś miły człowieczek, i ocenił te utwory, byłbym baaardzo wdzięczny ^^

A tutaj link do tych (tfu :D) arcydzieł: http://www.mediafire.com/file/tlsga6k66o058jr/muzykaDungeonSurvivor.rar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z nazwą taką jak Music Pirates daleko nie zajedziesz.

Gry narazie nie przetestuję, zaczekam zapewne do następnego update'a.

Odsłuchałem muzyki i do gry moim zdaniem będzie pasować. To bardzo prosta muzyka, słychać że dopiero raczkujesz, ale do takiej ponurej gry to właśnie pasuje. Wielka szkoda, że muzyka się nie loopuje, albo że nie masz "startu" i "loopu" jako oddzielnych kawałków, żeby muzyka się zaczynała, ale nie kończyła. troche mi sie nie podobają podziemia krasnoludów, ale nie wszystko da radę zrobić perfekcyjnie.

Jak to się zaczęło ma chyba najwięcej składu, prawdopodobnie dlatego że dałeś więcej instrumentów. Chociaż nie podoba mi się rola jaką grają tutaj niskie tony pianina.

 

Zapuściłem twoją muzykę innym, żeby otrzymać trochę więcej feedbacku dla Ciebie i ogólnie zdanie jest takie, że w Twoich piosenkach dźwięki skrzypiec kończą się zbyt gwałtownie, co słychać m.in blisko zakończenia Jak to się zaczęło.

Jeszcze taka mała porada, nie wiem czy się do tego stosujesz, ale piosenki uniwersalnie lepiej brzmią kiedy decydujesz się na nuty parzyste bądź nieparzyste, ale ich nie mieszasz. Po prostu używaj najbliżej co drugiego klawisza.

Słyszałem też coś, że ten puzon(?) którego użyłeś w miastach demonów brzmi jak pierdnięcie ze wzmocnionym bassem, może trochę przesadziłeś z jego tonem? Jak jest w wyższych tonach później w piosence, brzmi lepiej.

Zalane Jaskinie - znowu problem ze skrzypcami.

 

To na tyle jeśli chodzi o mnie. Popracuj trochę, ogólnie jest dobrze. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za szczerą opinię :D

Co do muzyki - może niekoniecznie "raczkuję". Kiedyś jeszcze pamiętam jak bawiłem się w Anvil Studio i tylko ściągałem plik midi i zmieniałem dźwięki na trackach XD

Teraz siedzę w FL Studio 12, dostałem kontroler MIDI i już o wiele lepiej mi idzie, i będąc szczerym, nie starałem się zbytnio jeżeli chodzi o muzykę do Dungeon Survivora, wolałem na początku skupić się na samej grze :P W pełnej wersji na 100% będzie lepszy soundtrack (Znaczy ten sam, ale lepiej wykonany :D)

 

Co do kolejnego update'u:

- Ekspedycja na powierzchnię zostanie dodana (baaaardzo ryzykowna)

- Możliwość wejścia do Zalanych Jaskiń (TO WCALE NIE JEST NAWIĄZANIE DO THE BINDING OF ISAAC WGL)

- Zacznę powoli wprowadzać wątek fabularny do gry!

- Może w końcu zrobię ikonkę,

- Usprawnię menu główne,

- Dodam pierścienie (zabezpieczające przed magicznym promieniowaniem, dające szczęście itp.)

- Sny bohatera.

 

A tutaj screen z takiej ekspedycji na powierzchni, żeby na takową wyjść, trzeba mieć full głodu i pragnienia :P

https://ibb.co/iaSey7

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...