oLuju Opublikowano 27 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2017 Hej, otóż mam już w pełni funkcjonujący projekt gry z jednym małym problemem. Otóż, gdy włączam Server i 2 Clientów na tym samym komputerze (server tworzony albo na IP: 127.0.0.1 lub 192.168.0.100 [ip mojego komputera w sieci LAN]) wszystko funkcjonuje normalnie. Za to: zakładając server i 1 clienta na pierwszym komputerze ci łączą się normalnie, 2 klient na drugim komputerze w tej samej sieci LAN już nie może. Próbowałem różnych kombinacji z IP: 192.168.0.100 <--- IP komputera na którym stawiam Server IP na jakim tworzony jest Server | IP do którego łączy się Client -----------------------------------------|---------------------------------------- 127.0.0.1 | 127.0.0.1 -----------------------------------------|---------------------------------------- 127.0.0.1 | 192.168.0.100 -----------------------------------------|---------------------------------------- 192.168.0.100 | 192.168.0.100 -----------------------------------------|---------------------------------------- 192.168.0.100 | 127.0.0.1 Port: 9000 Typ połączenia: socket_tcp Maksymalna ilość graczy: 20 Macie jakiś pomysł o co może chodzić??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 27 Września 2017 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 27 Września 2017 A jakie jest IP tego drugiego komputera ? Gdy np. komputer 1 (z serwerem) ma ip 192.168.0.100 komputer 2 (z grą) ma ip 192.168.0.145 to z komputera 1 łączysz się pod 127.0.0.1 lub 192.168.0.100 z komputera 2 łączysz sie pod 192.168.0.100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oLuju Opublikowano 27 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2017 1 ma: 192.168.0.100 2 ma: 192.168.0.101 Uwierz mi, że próbowałem wszelkich kombinacji i żadna nie działała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 27 Września 2017 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 27 Września 2017 Ale powyżej ich nie wpisałeś Edit: a nie, jest opcja 3. A zrób z linii komend (cmd): ping 192.168.0.100 i sprawdź czy się widzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oLuju Opublikowano 27 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2017 Taaa, pingują się. A może to coś mieć związek z portem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy Rozwiązanie gnysek Opublikowano 27 Września 2017 Administratorzy Rozwiązanie Udostępnij Opublikowano 27 Września 2017 Mogłoby, ale jeśli na obu komputerach Twoja gra jest w wyjątkach firewalla, powinno iść. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oLuju Opublikowano 27 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2017 Problemu z Firewall'em nie miałem. Jedynie co, to Avast pokazywał okienko mówiące o tym, że plik może być niebezpieczny. Kaspersky za to już problemu nie widział. Powyłączałem osłony antywirusów ale to nic nie dało. Najlepszym wyjściem byłoby założenie servera dedykowanego, jednak z tego co wiem to do GM'a ciężko jest coś takiego zrobić. Zostaje jeszcze stare, dobre Hamachi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 27 Września 2017 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 27 Września 2017 Bez przesady. Powinno łączyć - sprawdź może jakieś przykładowe inne gry w GM które pozwolą na takie połączenie i porównaj, czy działają. Uzjel 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się