dymus_55 Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Witajcie! Pewnego razu siedziałem sobie nad grą rp kiedy pomyślałem "Gdyby zrobić nową grę polegająca na rozwalce, przecież wiem już więcej o gm" I stało sie, oto silnik mojej gry ts. Sorry że pasi informacyjne wnikają w ścianę, nie oceniajcie też grafiki, wygląda trochę dziwnie gdyż nie zmieniłem jeszcze całej z RP-a. Szczególnie uwziąłem się na efektach krwi i wybuchach. Dynamit któremu pali się lont cieszy oczy. Oto sterowanie: wsad-chbodzenie q-rzuć granat e-postaw dynamit lpm-strzał z pistoletu 1 num-kup 10 naboji do pistoletu 20 zł 2 num-10 granatów 50zł 3 num-5 dynamitów 100zł Oto link Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Dlaczego tylko jedna mapa? Dlaczego sciany nie da sie zniszczyc dynamitem tylko trzeba w nia strzelac? Zeby wyjsc z tej celi wystarczy wyjsc poza mape i poza mapa przejsc na bok zeby nie marnwoac amunicji. Poza tym po co bohaterowi tyle wartosci? Nie lepiej zrobic to poza ekranem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymus_55 Opublikowano 2 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 To tylko jak na razie silnik (demo dema) a takie grywalne będzie już w krótce i tam będzie wiecej tego. Ups, żeczywiście nie da się zniszczyć ściany dynamitem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Valdemor Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Zrób grę na full obrazie, jeśli już zdecydowałeś się na pełnym ekranie. Musisz skalibrować broń, bo wygląda to tak jakbyś plecami strzelał. Czyli obrót bohatera za celownikiem. Jedno co mi się spodobało to muzyka jest klimatyczna. Czeka Ciebie wiele nieprzespanych nocy, aby dopracowac ją na cacy :P I jeszcze jedno, zrób porządne menu do gry, a podejście do gry odrazu będzie inne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymus_55 Opublikowano 2 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Valdemor, chciałbym zrobic płynny obrót, ale nie moge. Obecnie korzystam gm5.0 a nie mam kasy na rejestracje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Valdemor Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Ale przecież do tego nie trzeba mieć zarejestrowanego GM-a. Wystarczy troche chęci i zaangażowania. Takie rozwiązania są napewno w przykładach. Jeszcze jedno, grafiki wiele nie ma, zaś wielkość pliku jest powalajaca, aż ponad 5MB :o Podejrzewam, że podkład muzyczny ma z około 3.5MB. Przekonweruj ją i najlepiej odrazu podawaj z zewnątrz. Uwierz mi tak będzie lepiej :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymus_55 Opublikowano 2 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 To co trzeba zrobić w niezarejestrowanym gm by bohater się kręcił za myszką? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Stwórz sprite'a bohatera patrzącego w prawo i stwórz animację obrotu, ( kierunek odwrotny do wskazówek zegara, czyli obraca się w lewo ) składający się z 45 klatek. Następnie w zdarzeniu STEP Bohatera wpisz: direction = point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y) image_single = direction/8 Co do gry, to zmniejsz trochę ilość wylatującej krwi, bo wygląda to tak jakbyśmy krowę cieli na kawałki ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 O jeszcze cos: amunicje mozna wystrzelic do -1 :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymus_55 Opublikowano 2 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Zrobiłem co trzeba ale teraz kiedy pierwszy raz uruchomiłem tak grę i próbowałem strzelić wyskoczył mi błąd [move tovards point(x.cel,y.ce,8)Unknown cel a potem gdy włączałem grę taki mi padał bład dla cel variable name expenced.I co teraz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 zamiast move tovards point(x.cel,y.ce,8) zrób move tovards point(cel.x,cel.y,8) cel to obiekt do którego ma się poruszać. zamień to z nazwą obiektu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymus_55 Opublikowano 3 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 Zrobiłem tak ale gdy chce strzelić pisze unknown variable x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 A zamieniłeś CEL na nazwę obiektu za którym ma się poruszać? EDIT: LOL, Pieter XD . Co ty napisałeś XD . Co za tovards XD . Dymus, zamiast tego: move tovards point(cel.x,cel.y,8) daj to: move_towards_point(cel.x,cel.y,8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymus_55 Opublikowano 3 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 Dzięki, napisze gdy będą nowe informacje. Teraz na sobote i niediele wyjezdżam i nie będę mógł być na forum, tyko niech nikt nie pisze ze zrezygnowałem z projektu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 moze byc gdybys zrobil zeby postaxc obracala sie za celownikiem bylo by owiele lepiej efekty fajne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymus_55 Opublikowano 5 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 Dzięki. Obrót za mychą zrobiony. Teraz myślę nad fabułą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 Jeszcze bym proponowal poprawic grafike. Jesli chcesz to moge ci nieznazcnie pomoc przy tejze grafice ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymus_55 Opublikowano 5 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 Dobrze blackmaul, przyda mi się grafika otoczenia np. Kwiaty, lampy, półki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymus_55 Opublikowano 7 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Kolejny problem. Jak zrobić by potwory obracały się w stronę bohatera. Pamiętajcie że robię tę grę w gm5.0. sorry, już wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymus_55 Opublikowano 7 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 terror2 demo <link do nowego dema. Nie zdradzam wam fabuły. Macie narazie posklejaną plansze, nie będzie jej w pełnej wersji. Nie narzekajcie na to że zombi wyglądają inaczej niż inni, poprawię to. W grze będzie móżna korzystać z przeszkód terenowych. Intro zrobione ale nie ma go jeszcze w tejdemie ponieważ zajmuje 15mb więc muszę je jeszcze odchudzić :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Nie takie złe, chociaż grafika krwi mogła by być lepsza i rozgrywka mniej monotonna :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymus_55 Opublikowano 8 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 Kolejny problem, przeszukałem forum i znalazłem kod jak zrobić by paski informacji(chcę zrobić interface) szły za viewem ale wyświetla mi się błąd, ktoś mógłby mi napisac na to kod. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 A skąd mamy wiedzieć, jaki to błąd? Daj screena :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymus_55 Opublikowano 8 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 Poprostu napiszcie co zrobić by interfejs posuwał się za wiewem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 To temat stary jak GMC. Poszukaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 Nie tak dawno pieter6 zrobił taki przykład zajrzyj mu do uploadera. (Chociaż to kwestia linijki :P) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymus_55 Opublikowano 9 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 Nie działa, pisze że funkcja jest dostępna tylko dla zarejestrowanej wersji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymus_55 Opublikowano 27 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 Wbrew waszym pozorom kontynułuje projekt, tylko jestem leniwy i praca się przedłuża :D A na dowód troche screenów <tutaj> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 Błąd, brak strony :) Daj screeny na imageshack czy na coś innego :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolas Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 https://gmclan.org/up992_4_screen.html Brakowalo "L" w adresie. Co do samych screenow to nie zachecaja, ale przynajmniej wlasne. Mam nadzieje, ze w ruchu jest lepiej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi