nowy_user Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Hej, mam pewien problem z GM studio. Używam następującego kodu przy evencie : press "s" button : GML ini_open("savedata.ini"); ini_write_string("Save", "Player", global.name); ini_close(); Niestety, choćbym wciskał klawisz "s" i sto razy, nigdzie nie tworzy się plik savedata.ini, nie mówiąc już o zapisie zmiennej w pliku . Czy ktoś wie gdzie leży problem ? Będę wdzięczny za pomoc ! Pozdrawiam, i życzę przyjemnego piątku ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2017 ini_open(working_directory + "savedata.ini"); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowy_user Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2017 ini_open(working_directory + "savedata.ini"); Niestety nie działa :( plik dalej nie tworzy się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Plik się tworzy w innym miejscu niż folder z grą i jest to chyba %localappdata%/folder_z_nazwa_twojej_gry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowy_user Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Rzeczywiście, czy jest jakiś sposób, aby plik tworzył się w tym samym folderze, w którym znajduje się gra? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2017 get_save_filename E: albo jakieś rozszerzenie do obsługi plików Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Nie ma sposobu - gry są sandboxowane i poza file_get_open i file_get_save gdzie uzytkwnik za kazdym razem wskazuje lokalizację - nie zrobisz nic więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowy_user Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Dziękuję za odpowiedzi, szkoda że się nie da , pamiętam że w game maker 5 bodajże, plik zapisywał się do folderu z grą. No cóż, wtedy to były inne czasy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Jest sposób. Dodaj wybrany plik jako included file, wtedy ten plik będzie w folderze z grą i próbując go otworzyć wskaże ten plik, który jest tam widoczny. Innym rozwiązaniem jest GMFileSystem, ale po pewnym updacie plugin jest zbugowany i trzeba go ręcznie naprawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się