Sutikku Opublikowano 9 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 Cześć cześć, trochę mi się zapomniało, jak zrobić żeby postać która obraca się do myszki i w jej kierunku idzie (a nie niezależnie od obrotu) skręcała przy naciśnięciu klawisza w lewo i prawo? Mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 9 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 w lewo x += lengthdir_x(spd, dir-90); y += lengthdir_y(spd, dir-90); w prawo x += lengthdir_x(spd, dir+90); y += lengthdir_y(spd, dir+90); Ale takie sterowanie jest nieintuicyjne w top-down. Dopiero przy FPS ma sens albo kiedy się view_angle obraca w top-down. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 9 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 (na odwrót lewo prawo) Wiem, że nieintuicyjne, ale mechanika rozgrywki zmusiła mnie do tego. Może jak coś wyjdzie to pokażę czemu takie coś. A nie ma ktoś pomysłu jak zrobić by postać szła tylko w "swoje" lewo, bądź prawo? Bo aktualnie robi ruch kolisty wokół kursora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 9 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 No skoro się tułów obraca to jak sobie to wyobrażasz inaczej? Jak to mechanika rozgrywki zmusiła cię do takiego okropnego rozwiązania? Zrobiłeś coś źle ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 9 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 To ja mam pytanko odnośnie tej dyskusji. Jakie sterowanie w takim razie polecacie? Przydało by się bardzo skoro mówicie, że taka lipa, a moim projekcie akurat taki system mam :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 9 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 No w sumie nie wiem jak to sobie wyobrażałem, eh, długo nic nie robiłem, nie potrafię myśleć. I może mechanika mnie nie zmusiła, ale inaczej tego nie widzę. Jest się rycerzem który może atakować z lewej, bądź prawej strony i tak samo wykonywać obronę z lewej lub prawej, a idzie w kierunku kursora i od kursora też zależy z której strony decydujemy się na cios. Coś tam powoli zaczyna siekać tym mieczem, wiec może coś pokażę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 9 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 To ja mam pytanko odnośnie tej dyskusji. Jakie sterowanie w takim razie polecacie? Przydało by się bardzo skoro mówicie, że taka lipa, a moim projekcie akurat taki system mam :| Ja proponuję klasyczne poruszanie WSAD w kierunku klawisza ale z prędkością zależną od kierunku postaci. Czyli Żeby postać nie biegła tak samo szybko do tyłu jak do przodu. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się