Victis Opublikowano 18 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 Tytuł: Castle Defender Gatunek: Strategia Opis: Gra bazuje na schemacie tower defense. Gracz rozbudowuje zamek, oraz lokuje jednostki tak, by nadciągający przeciwnicy nie wdarli się siedzib ludzkich. >> PEŁNY OPIS << Download: Pobierz Rozmiar pliku: 63MB Autorzy: Ja :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shil Opublikowano 19 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 Co to za dziwny, podejrzany pasek niebiesko-zielony, jakieś smugi po lewej. Brzydkie. Mur jakos w perspektywie wzgledem wiez jest dziwny...nie ogarniam. Ładny HUD, ikonki i same zamki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dester Opublikowano 19 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 Co to za dziwny, podejrzany pasek niebiesko-zielony, jakieś smugi po lewej. Brzydkie. To trochę trawy i fosa :) Mam wrażenie że grafikę tworzyło kilka osób, każda na własną rękę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Victis Opublikowano 19 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 Cały projekt jest jednoosobowy. Nie jestem grafikiem, wiec niestety jedne elementy wyszły lepiej, inne słabiej. :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shil Opublikowano 19 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 Cały projekt jest jednoosobowy. Nie jestem grafikiem, wiec niestety jedne elementy wyszły lepiej, inne słabiej. :D ale zameczki są dużo lepsze, różnica znaczna, to już lepiej chyba bez tej trawy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Victis Opublikowano 22 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2016 Weszła nowa aktualizacja dodająca każdej postaci jej własny pasek hp, by gracz miał pewność kiedy najlepiej użyć bonusu + krótko tutorial przy pierwszej grze + poprawa drobnych błędów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 22 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2016 Fajne, ale albo zmniejsz jednostki stojące na wyższych polach, albo zmień perspektywę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Victis Opublikowano 28 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 Aktualizacja jest już dostępna. Z nowych rzeczy: -przy użyciu bonusu na zniżkę cen następuje zniżka o 10% aktualnej ceny postaci, a nie o 10 monet tak jak było poprzednio - wymusza to konieczność używania też pozostałych bonusów -raz zaznaczoną postać można ustawiać na mapie wielokrotnie - nie tak jak poprzednio, gdy każdorazowo postać trzeba było wybierać przed jej postawieniem na mapę -skrzynie, z których można później zbierać bonusy niepodniesione znikają po 5 sekundach - ma to zmusić gracza do uważnej rozgrywki -po wygranym poziomie pojawia się przycisk "next level", który automatycznie przenosi nas na kolejną planszę - poprzednio trzeba było się cofać do menu i ręcznie wybierać poziom, który chcemy rozegrać -jednostki na każdym kolejnym poziomie poruszają się z większą prędkością, co wymusza używanie zebranych bonusów i zrewidowanie strategii obranych w poprzednich poziomach -w przypadku braku zamku pojawia się wioska, której trzeba bronić - nie ma pustego pola, jak to było poprzednio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalkos75 Opublikowano 11 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 Pobrałem wczoraj, całkiem "grywalna" gierka. Jedynie ta grafika trochę razi, ale gameplay dobry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lew_leo Opublikowano 11 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 Co to za dziwny, podejrzany pasek niebiesko-zielony, jakieś smugi po lewej. Brzydkie. Mur jakos w perspektywie wzgledem wiez jest dziwny...nie ogarniam. Ładny HUD, ikonki i same zamki. widzę ze Shil jest na fali opierniczana za słaba grafikę :P dobrze dobrze nigdy za dużo konstruktywnej krytyki zwłaszcza jeśli chodzi o grafikę Cały projekt jest jednoosobowy. Nie jestem grafikiem, wiec niestety jedne elementy wyszły lepiej, inne słabiej. :D hmm nie chce wytykać ale czy czasem nie jest to lecznica z heroes 3? co daje mi domyślenia czy reszta grafiki też jest twoja oj nie ładnie kłamać :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignatus Opublikowano 11 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 Jedne wyszły lepiej inne gorzej.W sensie kopiowania, w końcu nie jest grafikiem:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Victis Opublikowano 11 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 @Michalkos75 Dzięki. Ciągle się uczę przy kolejnych projektach. Mam nadzieję, że każdy kolejny projekt będzie lepszy. @lew_leo Tak namiot jest z heroes 3. Wzięło się to z tego, że na początku projektu nie miałem modeli i na pałę wstawiłem spritesheety z heroes. O ile pozostałe podmieniłem na te zakupione, lub te które można używać za free, to owy namiot pozostał. Po prostu świetnie mi się komponował, a niczego podobnego nie miałem pod ręką. @Ignatus Część grafiki wyszło spod moich rąk, ale nie ukrywam, że asset store został przez mnie przeszukany wzdłuż i wszerz poszukując najlepiej darmowych, a w ostateczności możliwie najtańszych grafik, które będą pasować. Ku mojej uciesze następny projekt będzie kilkuosobowy, co pozwoli na uniknięcie takich fakapów. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shil Opublikowano 11 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 widzę ze Shil jest na fali opierniczana za słaba grafikę :P dobrze dobrze nigdy za dużo konstruktywnej krytyki zwłaszcza jeśli chodzi o grafikę Opierniczania?? Bynajmniej. Nieprawda i w ogóle foch. :) A serio, nie chciałam być nie grzeczna, jesli to tak zabrzmiało, to przepraszam, to tylko miala byc konstruktywna krytyka, nie chodzi o to by ktos mi sie tlumaczyl ze jest sam jeden, albo ze nie jest grafikiem - okej! ale poprawić jte smugi mozna, albo poprosic o poprawienie, i to podniesie walory gry. Generalnie nie wypowiadam się jak widzę że wszystko jest do niczego, albo gra to tylko pomysl, albo lezy, albo w druiga strone, nie ma co sie czepiac. A jak jest tak jak tu, ze jest całość, pomysl, duzo fajnych elementow to warto cosik napisać. Często wiele rzeczy to kwestia gustu, dlatego ciężko się ocenia grafikę, ale czasami są elementy które łatwo poprawić a są ewidentnie do zamiany. A ja się znam tylko na grafice. :D Jak komuś brakuje jakiegoś jednego elementu czy pomocy przy małym projekcie to zawsze jestem otwarta na propozycje. Pracuję niormalnie , a wlasciwie ciagle :/, więc czasu nie ma dużo, na pewno nie na cały duzy projekt, ale zawsze można zapytac o element jakiś, albo o podkolorowanie, mockup itd. A przyznaje sie ze nie mam ostatnio w ogole glowy do zrobienia duzego projektu, a bym porobila jakies takie tam o. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 11 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 Takie rady, wytykanie błędów itp to najcenniejsze słowa właśnie:D Często można tak zwrócić uwagę na rzeczy których autor mógł nie zauważyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Victis Opublikowano 11 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 @Adriann Zgadzam się w 100%. @Shil Nie odebrałem tego jako opierniczania. Po to wrzucam grę na forum, by pewne rzeczy zostały wytknięte. ;) Wychodzę z założenia, że lepiej by były to osoby, które się znają, które mogą na mnie wpłynąć, aniżeli potem miałbym obrywać od ewentualnych graczy. Co prawda, feralna fosa nie została poprawiona, to jednak trochę poprawiłem graficznie "obóz", którego gracz ma obronić. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shil Opublikowano 11 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 To może ja postaram się poprawić tę cholerną fosę :P - nie moze byc przy fosie zielone, jak to jest pustynia wokół. :D - kolor niech troche gra z tymi co juz sa - jest taki niebieski juz w ikonach, bardziej morski. szybka podmalówka: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lew_leo Opublikowano 11 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 Opierniczania?? Bynajmniej. Nieprawda i w ogóle foch. :) A serio, nie chciałam być nie grzeczna, jesli to tak zabrzmiało, to przepraszam, to tylko miala byc konstruktywna krytyka, nie chodzi o to by ktos mi sie tlumaczyl ze jest sam jeden, albo ze nie jest grafikiem - okej! ale poprawić jte smugi mozna, albo poprosic o poprawienie, i to podniesie walory gry. Generalnie nie wypowiadam się jak widzę że wszystko jest do niczego, albo gra to tylko pomysl, albo lezy, albo w druiga strone, nie ma co sie czepiac. A jak jest tak jak tu, ze jest całość, pomysl, duzo fajnych elementow to warto cosik napisać. Często wiele rzeczy to kwestia gustu, dlatego ciężko się ocenia grafikę, ale czasami są elementy które łatwo poprawić a są ewidentnie do zamiany. A ja się znam tylko na grafice. :D Jak komuś brakuje jakiegoś jednego elementu czy pomocy przy małym projekcie to zawsze jestem otwarta na propozycje. Pracuję niormalnie , a wlasciwie ciagle :/, więc czasu nie ma dużo, na pewno nie na cały duzy projekt, ale zawsze można zapytac o element jakiś, albo o podkolorowanie, mockup itd. A przyznaje sie ze nie mam ostatnio w ogole glowy do zrobienia duzego projektu, a bym porobila jakies takie tam o. oj tam zaraz sie fochać chodziło mi jedynie o to że zauważyłem iż ostatnio jesteś bardzo aktywna na forum i pomagasz wszystkim co jest bardzo miłe i pozytywne nie miało to być nic obraźliwego przepraszam ^.^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 11 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 I przede wszystkim kolego, zrób tak, żeby jednostki stojące na tych wyższych liniach, były mniejsze. Bo to kłuje w oczy. To wygląda jakby oni byli przyklejeni bokiem do ściany. A do tego ten zamek kontrastuje, bo jest pod kątem. A do tego jeszcze ten mur który już w ogóle nie pasuje perspektywą. Popraw to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Victis Opublikowano 12 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 I przede wszystkim kolego, zrób tak, żeby jednostki stojące na tych wyższych liniach, były mniejsze. Bo to kłuje w oczy. To wygląda jakby oni byli przyklejeni bokiem do ściany. A do tego ten zamek kontrastuje, bo jest pod kątem. A do tego jeszcze ten mur który już w ogóle nie pasuje perspektywą. Popraw to. Jednostki poprawione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milena78 Opublikowano 21 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2016 Jako fanka Heroes III, chciałam pisać o lecznicy, ale widzę, że już ktoś wcześniej to wychwycił. Dla mnie - to bardzo fajna gra, gratuluje pomysłu. Dobry gameplay, grafika też niezła. :) Pozdrawiam, piona! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się