Threef Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 BXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXX XXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXX XXXXXXXX XXXXX XXX XXXXX XXXXXXXXXXX X X X X X XX X XX X X X XXXXX XX XXX XX XXX X XXX XXXXX XX X X XX X XX XX X X XXXX X XXX X XXX X XXX XXXX X X XXXXXX X X X X X X XXXX XXX X XXX X XXX XXXX X X X X X X X X XXXXX XXX X XXX X XXX XXXXX X X X X X X X X X X X XXXXXX XXX X XXX X XXX XXXXXX X X X X X X X X X X X XXXXXXX XXX X XXX X XXX XXXXXXX X XXXXXX X X X X X X X X XXXXXX XXX X XXX X XXX XXXXXX X XXXXXX X X X X X X X X XXXXXX XXX X XXX X XXX XXXXXX X X X X X X X X X XX X XXXXXX XXX X XXX X XXX XXXXXX X X X X X X XXX X XXXXX XXX X XXX X XXX XXXXX X X X XX X XX XX XXXX X XXXX XXX X XXX X XXX XXXX X X X XXX X XXX XX XXX X X XXXX XXX X XXX X XXX X XXXX XXXXXX XXXXXX XXXXXXXX XXXX X XXXX X X XX XXXXX XXX XX XXX XX XXX X XX XXXXX XXXXXX XXXXXX XXXXXXX XXX X XXX X X XXXXXXXXXXX XXXXXXXX XXXXXXXX XXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXX X X X X X XX X X X X X XX XXXXXXX XXXXXXX XXXXXXX XXXXXXX XXXXXXX XXXXX Gatunek: Zręcznościówka Opis: Klon Flappy Bird oczywiście z kilkoma zmianami. Za każdym razem gdy zginiemy nasza śmierć nie pójdzie na darmo. Przeszkoda w jaką trafiliśmy zniknie, a od tego momentu nasz duch będzie nam wskazywać drogę. Im więcej gramy tym łatwiejsza się robi gra. Ale cały progres jest zerowany codziennie o północy wraz z nowym seed i nową mapą. Gra została wykonana na Game Jam o nazwie One Script Games, który narzucał dość ciekawe zasady: Gra musiała być cała w jednym skrypcie który będzie odpalony w Draw Event pustego obiektu. Nie można było używać zmiennych i wszystkie assety musiały być wygenerowane w kodzie. Załączony jest cały kod oryginalnej wersji. DOWNLOAD ANDROID | PC Albo zobacz źródła! Autorzy: Oryginalny pomysł: Dong Nguyen Wykonanie: Damian 'Threef' Komorowski Screeny: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dester Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Za łatwe :lol2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 O wow u mnie nie ma funkcji display_set_windows_alternate_sync(); buffer_exsists() też nie mam co ty użyłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 17 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2016 Mam v1.4.1760 i u mnie są, jedynie buffer_exists nie ma pozycji w dokumentacji.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 17 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2016 Używałem buforów dotąd tylko 2 razy i nawet nie wiedziałem że dodali tę funkcję dopiero teraz. W ogóle teraz musiałem wysłać poprawki na Jam z powodu właśnie tej funkcji bo projekty są kompilowane na starszej wersji. :D Ale jak zobaczycie w kodzie jak jest użyte buffer_exists() to się uśmiechniecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 17 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2016 Też chciałem coś zrobić na tego jama ale ta gierka ala "pole position" mnie zdemotywowała do zera :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 17 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2016 Tak naprawde zainteresowanie tym zyskalem dopiero jak zobaczylem ze wszystko jest w drawie napisane. Gdybym wiedzial ze takie cos jest organizowane pewnie bym sprobowal wlasnych sil. Jestem pod wrażeniem wygenerowania dźwięków, głównie dlatego, że nigdy tego nie robiłem i nie wiedziałbym jak się za to zabrać, żeby stworzyć lepszy dźwięk niż stały pisk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 17 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2016 Cała zabawa polegała na tym by znaleźć sposób by zmienne się nie resetowały co step, bardzo fajny pomysł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 19 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 Tak naprawde zainteresowanie tym zyskalem dopiero jak zobaczylem ze wszystko jest w drawie napisane. Gdybym wiedzial ze takie cos jest organizowane pewnie bym sprobowal wlasnych sil. Jestem pod wrażeniem wygenerowania dźwięków, głównie dlatego, że nigdy tego nie robiłem i nie wiedziałbym jak się za to zabrać, żeby stworzyć lepszy dźwięk niż stały pisk. Cała zabawa polegała na tym by znaleźć sposób by zmienne się nie resetowały co step, bardzo fajny pomysł. Wyzwanie było fajne. I generowanie wszystkich zasobów z kodu jest maga interesujące. Robienie wszystkiego w jednym evencie też jest mega, ale jak już zwróciłem uwagę w temacie OSG, ograniczenie w użyciu zmiennych nie ma sensu bo niesamowicie łatwo to obejść. Sposoby były dwa: - Mój czyli użycie jakiejś struktury i sprawdzanie czy ona istnieje pod id=0. - Sprawdzanie czy plik na dysku istnieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 19 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 Już 3 osoby mi powiedziały żebym to wydał na mobilki. Chyba będę musiał. Oczywiście przerobię żeby nie było wszystko w draw event. :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 25 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2016 Yo! Po lekkich męczarniach gra jest dostępna na Google Play. https://play.google.com/store/apps/details?...ef.Flappy_Souls Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się