Fervi_ Opublikowano 9 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 Tytuł: Ocult Gatunek: Gra karciana dla dorosłych Opis: Uwaga, gra jest w stanie pre-techdemo. Została wydana, by poznać Wasze opinie, propozycje i oceny. Gramy jednym z magów (w trybie deweloperskim to bez różnicy, bo i tak "mag, którym gramy" jest OP). Naszym celem jest pokonać drugiego maga w grze karcianej dla dorosłych. Są 3 rodzaje kart: Summony (takie potwory), Czary i Bronie. Aby przyzwać coś musimy odpowiednio zapłacić (zasada równomiernej wymiany) - swoim życiem (czyli punktami życia). Można użyć karty raz na turę (wyjątkiem na razie [w tej wersji] jest Forgiven Draw i Doppelganger), a następnie naciskając na "środkową" kartę (czyli miejsce, gdzie karta poleciała) ustawiamy następną turę. Oczywiście na pierwszy rzut oka - gra jest prosta (i na razie jest), ale w międzyczasie mają powstać pewnego rodzaju urozmaicenia; duża gama kart-czarów (które urozmaicą grę), chcemy wprowadzić Spell Countery (niektóre efekty będą wymagać tego - np. [efekt wymyślony na poczekaniu, pewnie nie zostanie zaimplementowany] - zbierz 50 spell counterów. Jeśli masz tyle to wygrałeś (przy czym zebranie spell counterów ma być "ciężkie"). Kolejnym urozmaiceniem mają być Statusy (są zaimplementowane, ale nie sprawdzone, więc nie działają na razie) - Będziesz mógł zrobić: Stun (czar magiczny nie może zostać użyty), Seal (nie można przyzwać potwora) i Disarm (broni). Te efekty mogą się grupować, w sensie można mieć Stun i Disarm. Jednak działa to przez jedną turę. Utrudnieniem co do broni są statystyki. Każda broń ma statystykę Strenght i Dexterity i każdy mag ma STR i DEX. Aby aktywować kartę poprawnie, musisz mieć takie same lub wyższe statystyki. W tej wersji każdy ma "OP wersję", więc może każdą broń aktywować. Prawdopodobnym mikro celem jest losowość. W zależności od rzutu kostki czy monety (czy innego medium) może się stać taki efekt, a nie inny. Kolejną fajną modyfikacją jest możliwość zmiany siły graczy. Taką kartą demo jest Doppelganger, która podwaja każdą statystykę (czyli jak gracz atakuje za 100, to po aktywacji karty na czas tury - za 200). Kolejną ważną cechą gry ma być zasada "niewybaczalności" [ja to tak nazywam]. Gra nie wybacza. Grając w potwory pojedynków nie możesz aktywować karty (w grze) jeśli nie spełniasz warunków. U nas możesz - stracisz życie "na przyzwanie karty", ale nic się nie stanie (nie zadziała efekt). PAMIĘTAJ: Gra nie jest skończona i jeszcze karty będą modyfikowane, by sprostać oczekiwaniom balansu postaci. Chcemy by fani gry mogli cieszyć się w pełni grą. PAMIĘTAJ 2: Gra jest w stanie "w jakim jest". Nie jest to efekt końcowy, ale w jakimś stopniu odzwierciedla "ostateczną formę". Więc nie czepiaj się, że np. obrazki kart to szkice ołówkiem :P (znaczy możesz ocenić czy są ładne :P) PAMIĘTAJ 3: Ty jesteś graczem 1, komputer - 2. Możesz napisać czy AI komputera jest całkiem dobre (raczej nie, bo pisane na szybko) - ale określi czy na początek się nadaje. PAMIĘTAJ 4: Niektóre efekty kart mogą nie działać tak jak jest napisane w ich opisie. Całość kodu kart i opisów będzie weryfikowana ponownie. Wasza opinia ma określić z jakim zaangażowaniem powinniśmy iść w projekt i czy ma szanse na komercyjną popularność (w jakimś stopniu oczywiście). Autorzy: Programowanie: Fervi Fabuła: Fervi + Labracadabrador (na razie brak, ale powstają pomysły) Grafika: Labracadabrador Muzyka: Labracadabrador + brat jego :P Play: Windows: http://pingwinek.net/ocult/ocult-win.zip Linux: http://pingwinek.net/ocult/ocult32.7z Android: http://pingwinek.net/ocult/ocult.apk Chciałem podziękować Danielusowi za pomoc w znajdywaniu funkcji, w opracowywaniu różnych rozwiązań i za miłe rozmowy :P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignatus Opublikowano 9 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 Mówię ogromne nie dla niezpowiedzianej głośnej muzyki która bardzo mi się nie spodobała.Pogram potem to ocenię resztę-ale uprzedzam rzesztę, zanim klikniecie ściszyć głośniki do 0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 9 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 Ok, ściszy się :P Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatrykPlayingPOLSKA Opublikowano 9 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 Nie rozumiem czemu dla dorosłych :blink: Prawie jak HeartStone :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 9 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 @PatrykPlayingPOL Bo krew :o I prawdopodobnie w fabule ludzie będą ginąć :o A tytuł "Gry karciane dla dzieci" został zarezerwowany już Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 9 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 Gra się nie dopasowuje do rozmiaru okna. U mnie przez to jest niegrywalna bo muszę przesuwać suwakami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 9 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 Gra się nie dopasowuje do rozmiaru okna. U mnie przez to jest niegrywalna bo muszę przesuwać suwakami. Gra domyślnie odpala się w fullscreen. Do okna się nie dopasowuje, chyba - że w takim odpalisz ... Pomyślę jak to rozwiązać, jednak na to rozwiązanie wpadłem, bo GM się burzył przy zmianie rozdziałki i nie wiedziałem co zrobić (Danielus też nie wiedział) Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 3 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 Wersja Techdemo się ukazała :) Wprowadza na pewno statusy, parę kart więcej (jedną muszę przejrzeć, bo chyba nie działa do końca prawilnie), kod został przerobiony, troszkę usprawnień. Windows: http://pingwinek.net/ocult/ocult-win.zip Linux: http://pingwinek.net/ocult/ocult32.7z Android: http://pingwinek.net/ocult/ocult.apk Proszę o oceny (najlepiej pisane - co się podoba, co nie) Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Korodzik Opublikowano 4 Października 2016 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Naszym celem jest pokonać drugiego maga w grze karcianej dla dorosłych. Myślałem, że chodzi o strip-pokera :jezor: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 4 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 No niestety :P Mordowanie ludzi jest w porządku, ale nagość jest zła!11111oneone Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dester Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 No niestety :P Mordowanie ludzi jest w porządku, ale nagość jest zła!11111oneone Fervi Dobry argument... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 4 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Dobry argument... Really, Google za zdjęcie Człowieka witruwiańskiego jako ikona (gdzie widać penisa) blokowali apkę, dopóki się owego penisa nie usunęło Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dester Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Really, Google za zdjęcie Człowieka witruwiańskiego jako ikona (gdzie widać penisa) blokowali apkę, dopóki się owego penisa nie usunęło Fervi Genialne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Screeny chciałem zobaczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 4 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 @Nikas Niestety GM z Linuksowym Exportem nie ma zaimplementowanego Full Scale ... Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Achhh, to jest to co było z grafikami "z kartki"? Czy dwa inne projekty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 4 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Achhh, to jest to co było z grafikami "z kartki"? Czy dwa inne projekty? Wcześniejsze wersje zawierały szkice grafik (w sensie ołówkiem narysowane i zeskanowane), te są już sphotoshopowane, pokolorowane itd. Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 5 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2016 No widzę, widzę przecież. :P Widać postępy, rób dalej. Nikas XD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziu Opublikowano 5 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2016 Jakaś instrukcja? Cokolwiek? Zagrywam stworka - tracę życie? Co robi stun / inne efekty - nie widzę czy się udało czy nie. Po co jest atak / obrona stwora? Co robią klątwy? Manual musi być! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 5 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2016 Tutorial wprowadzamy w nowej wersji (alpha) ... Tracisz, jest to wyjaśnione w pierwszym poście - musisz poświęcić krew, by wezwać coś. Stun itd. zapalają lampki. Wtedy jak ktoś kto ma Stun - nie może rzucić znaków (czarów) Potwory nie mają ataku i obrony, tylko koszt i atak xd Punkt 5. Będzie ;) Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 8 Października 2016 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 8 Października 2016 @Nikas Niestety GM z Linuksowym Exportem nie ma zaimplementowanego Full Scale ... Fervi o, jakie paskudne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 8 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2016 CZY TY HEJTUJESZ MOJĄ GRĘ? Jakieś poprawki graficzne będziemy wprowadzać, ale chętnie się dowiemy co ty byś poprawił (chyba, że wszystko xd) Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shil Opublikowano 8 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2016 Mi sie w tej grafice nie podoba mega monokolor - czerń i czerwień, taka w jednym odcieniu, taka podstawowa czerwień, taka jak kreskówkowe jabłuszko. Krew jest ciemniejsza, a ogień i piekło, czy magma, czy cokolwiek tak nie miało być - zawierają wiecej żółtego. Do tego nagle te ramki, taka zieleń i cytrynka... Taka szybka podmalowka o co mi chodzi w kolorach. Co do gameplayu sie nie wypowiem, bo w ogole nie ogarniam co sie dzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalkos75 Opublikowano 11 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 W zasadzie to kolorystycznie nie jest tak źle według mnie, gdyby tylko to wszystko się tak nie zlewało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 11 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 Spoko, pracujemy nad wszystkim :P Oczywiście Wasze rady są głęboko brane pod uwagę (pewnie dlatego, że nie jesteśmy EA i brakuje nam na obiad) Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SolFar Opublikowano 13 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 Męczące są dla oka te monokolory. Szczególnie w kanciarce, gdzie szybko chce się ogarnąć wzrokiem poszczególne karty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Temporal333 Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Nie wiem czy gra nadal powstaje, ale i tak napiszę parę słów. Przydałyby się w grze jakieś dźwięki, jakiś odgłos w przypadku użycia karty itd. Muzyka pomimo że nie najgorsze to chyba średnio pasuje do takiej gry. Przydało by się coś bardziej powolnego, by człowiek mógł się skupić. Bez jakiegoś tryby samouczka to będzie ciężko kogoś przyciągnąć do gry. Jako były fan karcianek tutaj się jednak nieodnalazłe, nie wiem jakie są zasady gry, co dana karta robi itp itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 10 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2017 Nie wiem czy gra nadal powstaje, ale i tak napiszę parę słów. Przydałyby się w grze jakieś dźwięki, jakiś odgłos w przypadku użycia karty itd. Muzyka pomimo że nie najgorsze to chyba średnio pasuje do takiej gry. Przydało by się coś bardziej powolnego, by człowiek mógł się skupić. Bez jakiegoś tryby samouczka to będzie ciężko kogoś przyciągnąć do gry. Jako były fan karcianek tutaj się jednak nieodnalazłe, nie wiem jakie są zasady gry, co dana karta robi itp itd. Gra powstaje, ma dźwięki (podstawowe), ma też tutorial. Demo w ciągu tygodnia mam nadzieję. Zacząłem pisać na Steem przy okazji tekst jak powstała gra (w bólach i męczarniach? XD). Tekst podzielony będzie na części, bo kompletujemy materiały, a przy okazji robimy inne projekty (jak OpenYGO) Tutaj wersja polska artykułu: https://steemit.com/polish/@fervi/tworzenie-occulta-1 Tutaj po angielsku (można koledze dać jak powstają gry w bólach) https://steemit.com/gamedev/@fervi/occult-story-1 Fervi PS. Chyba muszę zmienić awatar ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się