Piotrek1910 Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 Tytuł: Ball Bounce Gatunek: Zręcznościowa Opis: Ball Bounce to remake mojej starej gry Ball Odbij 2 stworzonej w Game Maker. Gre pisałem od nowa w czystym C++ z użyciem biblioteki SDL 2 do obsługi eventów. Do renderowania grafiki użyłem DirectX 9. Spytacie po co robiłem taki gniot? Chciałem po prostu sprawdzić swoje umiejętności i może czegoś się nauczyć (nauczyłem się sporo). Ogólnie zasada rozgrywki jest taka sama z takim wyjątkiem, że gdy wygramy poziom z np. 3 życiami to wtedy dostaniemy bonus 30% z punktów tego poziomu. Analogicznie jeżeli 2 życia 20% jeżeli 1 życie 10%. Download: Download Rozmiar pliku: 594 kB zip, 1,33 MB po rozpakowaniu Autorzy: Programowanie: Piotrek1910 Grafika: YoYo Games Screeny: Jak ktoś chce sprawdzić poprzednią część to nie polecam bo mocno rakotwórcza. Link Jakby kogoś ciekawiło to tutaj są statystyki kodu: ------------------------------------------------------------------------------- Language files blank comment code ------------------------------------------------------------------------------- C++ 33 880 30 2835 C/C++ Header 31 285 11 800 ------------------------------------------------------------------------------- SUM: 64 1165 41 3635 ------------------------------------------------------------------------------- Ball Bounce + Engine (mój własny) + Map edytor (mój) + program do pakowania plików (także mój) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matrix_ Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 Niezłe jak pisałeś to samemu, chociaż gier a'la arkanoid było już tutaj bardzo dużo :P Fajny efekt animacji tekstu :D Jak długo to programowałeś? Jednak myslę, że powinien być zachowany system odbijania :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatrykPlayingPOLSKA Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 Ładnie to wygląda nawet bardzo,tylko ten movement przez to bardzo ciężko się gra,mogłeś zrobić na myszkę. Ale ogólnie to nawet fajne :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1910 Opublikowano 20 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 Jak długo to programowałeś? Według Wakatime (taki plugin do Visual Studio który liczy czas w którym pisałem kod) to mniej więcej 57 h i 25 min Ładnie to wygląda nawet bardzo,tylko ten movement przez to bardzo ciężko się gra,mogłeś zrobić na myszkę. Dzięki za pomysł, w sumie na to bym nie wpadł :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Korodzik Opublikowano 22 Czerwca 2016 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 Za trudna jak dla mnie, może myszką byłoby lepiej. Piłka szybko rozpędza się do prędkości kosmicznych. Poza tym dlaczego poziom 1 i 2 są praktycznie identyczne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1910 Opublikowano 27 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2016 dlaczego poziom 1 i 2 są praktycznie identyczne? Tak jakoś wyszło w fazie produkcji :D Nie miałem zbyt pomysłu na poziomy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się