pawelek1989 Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 witam wszystkich jestem tu nowy i bawie sie w gm od tygodnia proszę was wie ktoś jak stworzyć żeby ludzik tak jak w soldacie poruszał tułów za strzałką no przecierz wiecie jak to wygląda... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidsu Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 Wiem, ale nie powiem! :] Bo było! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=315&hl= ten 1 raz bede mily :P btw Pietrus jaki ty byles wtedy... eee... niewazne :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelek1989 Opublikowano 19 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 iwłaśnie o coś takiego mi chodziło dzięki chłopie!!! tylko że o co tu chodzi z tym "Oczywiście musi być też bohater, który będzie mógł trzymać ową broń. Więc tworzymy teraz obiekt bohater, o spricie którego narysowaliśmy na początku i przypisujemy mu wszystkie zdarzenia ruchu i Viola ! Gotowe !" jakie zdarzenia mam mu przypisać.i co zrobić żeby ta łapa była miejwięcej równo przy ludziku bo jeszcze mam coś takiego:"create an instance of an object" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 create an instance of an object - to jest do tworzenia obiektów. Narysowales juz wszystkie grafiki przedmiotów i bohaterów? Zdarzenia ruchu to np. po nacisnieciu Strzalki w lewo bohater idzie w lewo :P (czyli kodem: x-=5; itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelek1989 Opublikowano 19 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 create an instance of an object - to jest do tworzenia obiektów. Narysowales juz wszystkie grafiki przedmiotów i bohaterów? Zdarzenia ruchu to np. po nacisnieciu Strzalki w lewo bohater idzie w lewo :P (czyli kodem: x-=5; itp. tak mam spritey, ale narazie tylko ludzika i tej ręki bo chce to opanować i prosiłbym o pomoc i jesli ktoś by był taki miły, patykowego ludzika jak biegnie,kuca,stoi i dyszy we wszystkich pozycjach rozumiecie o co chodzi? bo przed chwilą chwaliłem sie,miałem wszystko zrobione i nie ZAPISAŁEM!!!!! kur..... jaki jestem zły pomóżcie!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pio_trek Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 tak mam spritey, ale narazie tylko ludzika i tej ręki bo chce to opanować i prosiłbym o pomoc i jesli ktoś by był taki miły, patykowego ludzika jak biegnie,kuca,stoi i dyszy we wszystkich pozycjach rozumiecie o co chodzi? bo przed chwilą chwaliłem sie,miałem wszystko zrobione i nie ZAPISAŁEM!!!!! kur..... jaki jestem zły pomóżcie!!! taaa jasne..... ;) ja jakos niemam talentow graficznych do "czyichś" gier wieksza mobilizacja to Swojego super hitu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelek1989 Opublikowano 20 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2006 przepraszam tak tylko pytałem...ale bardzo bym prosił o wytłumaczenie jak stworzyć tego człowieczka z soldata tak jak w orginale, on jest z części robiony i połączony w jedno,więc jak sie porusza i gdy zginie widać jak upada z prawem fizyki (wyłącza się) czy to ragdoll bo jeśli tak to znacie coś łatwiejszego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 20 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2006 Ragdoll - nie ma innego wytłumaczenia. Ściągnij sobie GM PHYSICS, jest tam bardzo fajnie ragdoll zrobiony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 20 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2006 Można spróbować sklecić ludka z czterech obiektów (nogi, tułów, głowa, ręce), a po śmierci kazać im "sflaczeć" :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 20 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2006 przecież to nie jest trudne.. powinieneś sobie poradzić. jak by co to zagadaj pomogę ci... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelek1989 Opublikowano 21 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 przecież to nie jest trudne.. powinieneś sobie poradzić. jak by co to zagadaj pomogę ci... cholera bardzo trudne a może by tak jakoś z grawitacją zrobić,niewiem jestem zielony mam tego GMpsychics ale poziom jest trudny ps.jak długo sie uczyliście języka gml? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 Ja dalej się uczę GMLa pomimo że dość dużo umiem :P Policz sobie 2006 - 2003 :P Coś takiego jak Soldat można napisać używając podstawowych funkcji :] EDIT Nom, ja tak kiedyś napisałem. Teraz to w ramkę i na stronę główną GMC! :3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 ps.jak długo sie uczyliście języka gml?Ktoś kiedyś ładnie napisał (Tymon?): "Gml'a można nauczyć się w tydzień. Sztuka, to umieć go wykorzystać." :) EDIT: O, Tymon :) Zgadzam się =D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelek1989 Opublikowano 21 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 Ktoś kiedyś ładnie napisał (Tymon?): "Gml'a można nauczyć się w tydzień. Sztuka, to umieć go wykorzystać." :) EDIT: O, Tymon :) Zgadzam się =D rozumiem ale jak z tą grawitacją można by było? albo tak zrobić że ludzik jest w całości oprócz rąk które chodzą za celownikiem ale jak zginie to zrobie pare rodzajów śmierci i jak to zrobić żeby wypadały losowo? rozumiecie? a może macie inny pomysł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 zgadzam się z tymonem. taka gra to nie wyzwanie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 Przez takie gadanie nie napisałem jeszcze ani jednej gry, Pawelek pisz dalej :P Bądź lepszy odemnie i skończ :] Typ "śmierci" można by obliczyć na podstawie zadanych obrażeń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 21 Października 2006 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 zgadzam się z tymonem. taka gra to nie wyzwanie...A ja się nie zgadzam. Dobry silnik zawsze jest dużym wyzwaniem, bez względu na temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelek1989 Opublikowano 21 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 Przez takie gadanie nie napisałem jeszcze ani jednej gry, Pawelek pisz dalej :P Bądź lepszy odemnie i skończ :] Typ "śmierci" można by obliczyć na podstawie zadanych obrażeń. dobra na razie to wszystko dziękuję wszystkim ale nie zamykajcie tego posta bo może będe miał pytania ja zabieram się za tą grę +dwóch moich kolegów także coś powinno wyjść.. ps.może to głupie pytanie ale co to jest ta "zmienna"??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrysław Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 ps.może to głupie pytanie ale co to jest ta "zmienna"??? Zmienna, to bardzo przydatna rzecz. :) Więcej w artykule Tymona na naszej stronie. Następnym razem poszukaj, zanim zapytasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 ps.może to głupie pytanie ale co to jest ta "zmienna"??? Może się czepiam, ale chcesz robić soldatopodobną grę bez minimalnej wiedzy o programowaniu? Żarty tu odstawiasz? Zmienna służy do przechowywania wszelakich danych, takich jak liczby, teksty, położenie postaci, energia, ilość kwasów żołądkowych w organiźmie... i jak sama nazwa wskazuje można ją zmieniać, a to się przydaje np. odejmujesz życia po trafieniu przez pocisk, zmienaisz położenie obiektu itp. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 Może się czepiam, ale chcesz robić soldatopodobną grę bez minimalnej wiedzy o programowaniu?No i po co się mądrzysz dziadku? Każdy jakoś zaczna ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 No i po co się mądrzysz dziadku? Każdy jakoś zaczna ;) Jak się basica uczyłem to takie zrobienie kółka i krzyżyk było dla mnie marzeniem. Po prostu chodzi o to że zabiera się za coś, a sam za bardzo nie wie jak to zrobić. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LittleFish Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 dosc powszechny problem na gmclan (GRA W STYLU TIBI) xD imo powinno byc tak, zeby nie dalo sie napisac posta przed przeczytaniem regulaminu, w ktorym bylby zawarty link do faq etc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 dosc powszechny problem na gmclan (GRA W STYLU TIBI) xD imo powinno byc tak, zeby nie dalo sie napisac posta przed przeczytaniem regulaminu, w ktorym bylby zawarty link do faq etc.Uważaj, bo by czytali ;p Każdy newbie kliknąłby po prostu "ok" i zadał jakieś bzdurne pytanie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 Uważaj, bo by czytali ;p Każdy newbie kliknąłby po prostu "ok" i zadał jakieś bzdurne pytanie :P No to w javascripcie sie ustawi guziczek żeby włączył sie po np. minucie i dodatkowo w php sprawdzić czy minęła, jeśli noob był sprytniejszy. :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelek1989 Opublikowano 21 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 dziadek to moja sprawa,jak mi nie wyjdzie to co cie to obchodzi w końcu sie naucze tego programowania mam już ludzika z ręką ale mam problem ta ręka nie idzie równo z myszką na 1 okrążenie myszki wokół postaci ręka robi ok. 50 jak to zmienić oraz jak zmienić żeby ta łapa wychodziła w miejscu gdzie jest bohater a wychodzi kawałek za nim prosze was... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się