Skocz do zawartości

pawelek1989

Użytkownicy
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia pawelek1989

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. tak,rozumiem dzięki tylko nie wiem co jest bo za moim ludzikiem jest ten sam a jak stworze że ma iść do przodu to z mojego ludzika wylatyje z 1000 nowych bez ręki a on sam sie nie rusza co jest? czekam aż odpisze mi pieter6
  2. naprawde robisz taką grę? bo jeśli tak to dzięki ci wielkie żeby ci sie tylko udało...będę czekał :D :D :lol2:
  3. Wale prosto z mostu: będe wdzięczny temu, który mi powie jak to zrobić,wiem że mam opcje szukania ale wszędzie jest inaczej dlatego: chce zrobić ludzika, którego ręce mają podążać za celownikiem (tak jak w soldat identyko) to jak zrobić, żeby te ręce byli razem z nim jak sie porusza i to, że tak jak w soldacie gdy przekroczy 180 stopni w góre to zmienia stronę w którą patrzy (wiecie o co biega?) i czy mam do tego zrobić spritey które patrzą na tą drugą strone czy nie trzeba i jak zrobić żeby pociski wylatywały z lufy trzeba podać jej x,y? błagam wszystkich na tym forum wiem że jestem "zacofany" w tym ale bardzo chce spróbować to zrobić ludzie jeśli pomożecie bede wam wdzięczy bo to jest najtrudniejsze ale prosiłbym szczegółowo i "prostym" pismem..
  4. dziadek to moja sprawa,jak mi nie wyjdzie to co cie to obchodzi w końcu sie naucze tego programowania mam już ludzika z ręką ale mam problem ta ręka nie idzie równo z myszką na 1 okrążenie myszki wokół postaci ręka robi ok. 50 jak to zmienić oraz jak zmienić żeby ta łapa wychodziła w miejscu gdzie jest bohater a wychodzi kawałek za nim prosze was...
  5. dobra na razie to wszystko dziękuję wszystkim ale nie zamykajcie tego posta bo może będe miał pytania ja zabieram się za tą grę +dwóch moich kolegów także coś powinno wyjść.. ps.może to głupie pytanie ale co to jest ta "zmienna"???
  6. rozumiem ale jak z tą grawitacją można by było? albo tak zrobić że ludzik jest w całości oprócz rąk które chodzą za celownikiem ale jak zginie to zrobie pare rodzajów śmierci i jak to zrobić żeby wypadały losowo? rozumiecie? a może macie inny pomysł?
  7. cholera bardzo trudne a może by tak jakoś z grawitacją zrobić,niewiem jestem zielony mam tego GMpsychics ale poziom jest trudny ps.jak długo sie uczyliście języka gml?
  8. przepraszam tak tylko pytałem...ale bardzo bym prosił o wytłumaczenie jak stworzyć tego człowieczka z soldata tak jak w orginale, on jest z części robiony i połączony w jedno,więc jak sie porusza i gdy zginie widać jak upada z prawem fizyki (wyłącza się) czy to ragdoll bo jeśli tak to znacie coś łatwiejszego?
  9. tak mam spritey, ale narazie tylko ludzika i tej ręki bo chce to opanować i prosiłbym o pomoc i jesli ktoś by był taki miły, patykowego ludzika jak biegnie,kuca,stoi i dyszy we wszystkich pozycjach rozumiecie o co chodzi? bo przed chwilą chwaliłem sie,miałem wszystko zrobione i nie ZAPISAŁEM!!!!! kur..... jaki jestem zły pomóżcie!!!
  10. iwłaśnie o coś takiego mi chodziło dzięki chłopie!!! tylko że o co tu chodzi z tym "Oczywiście musi być też bohater, który będzie mógł trzymać ową broń. Więc tworzymy teraz obiekt bohater, o spricie którego narysowaliśmy na początku i przypisujemy mu wszystkie zdarzenia ruchu i Viola ! Gotowe !" jakie zdarzenia mam mu przypisać.i co zrobić żeby ta łapa była miejwięcej równo przy ludziku bo jeszcze mam coś takiego:"create an instance of an object"
  11. witam wszystkich jestem tu nowy i bawie sie w gm od tygodnia proszę was wie ktoś jak stworzyć żeby ludzik tak jak w soldacie poruszał tułów za strzałką no przecierz wiecie jak to wygląda...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...