Nasheer Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 Chata bez prądu i gazu to rzeczywiście kiepska sprawa...z drugiej strony - nocowanie u dziewczyny wręcz przeciwnie ;) . Parę dni tu nie zaglądałem no i proszę - wysyp nowości, poprawek i upgradów :P. ZNACZNIE lepsze menu wyboru postaci, ładniejsze pole walki, dirty bitch...eee...to jest witch ;P i...poprawiony ale nadal szkaradny pentagram...(obrazek 3). ta różowość jest po prostu SZKA-RAD-NA może raczej cos tym stylu? : to tylko sugestia : :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrysław Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 Muszę powiedzieć, ze naprawdę ładny. Myślę, że TG przyjmie go z chęcią. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 19 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 Ja i tak u dziewczyny co drugi dzień nocuję - to już żadna atrakcja... no prawie ;). A co do pentagramu - bardzo ładny; na pewno dużo lepszy. Naprawdę dzięki Nasheer - respect, że Ci się chciało. Zakładam, że mogę wykorzystać? No i ciesze się, że się reszta upgrade'ów podoba. A screeny i tak nie oddają tego co naprawdę widać na ekranie (i nie tylko dlatego, że to .jpg). EDIT: Właśnie wziąłem się do przerabiania pentagramiku Nasheera na odpowiednią ilość klatek. Wkleję screena jak już będę miał całość w grze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 Nie wiem czy poprawiłeś błędy w opcjach i wciskaniu Esc przy intro ale tak to gra jest idealna. Tylko wolałbym aby były oddzielne zaklęcia tzn. każdy mag miał swoje, np. lodowa królowa - magię lodu, technolich - magię śmierci (lub cyfrową sądząc po jego specjalnych zdolnościach) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 19 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 No to przerobiłem :D. Naprawdę wielkie dzięki Nasheer - jestem ogromnie wdzięczny. Proszę - tutaj macie screena z nowym pentagramem w akcji. Można też zobaczyć ulepszenia sprite'a Magusa i eksplozji Fireballa. No i jeszcze można podpatrzeć moją ulubioną ostatnimi czasy postać/strategię :P. Faktycznie lepiej to wygląda z nowym pentagramikiem. @Matthew: O jakie błędy Ci chodzi? Pierwsze słyszę. Opcje działają jak powinny a [ESC] w intro przenosi do menu głównego jak inne klaisze. O czymś nie wiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markos Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 O taaak te pentagramy o niebo lepsze wypas pasuja jak ulał :) Czekam na demko :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 A ja wciąż czekam na zmianę tych rozpiekselowanych kosteczek :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nasheer Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 Jasne, że możesz wykorzystać ten pentagramik :) Wprawdzie to miała być tylko taka delikatna sugestia - zrobiłem go w jakieś 5 minut (w zasadzie można by powiedzieć, że jedną ręką pisałem posta a drugą dziergałem pentagram :P), ale skoro okazało się, że pasuje - to, jak to się mówiło za dawnych lat - GIT. @blackmaul --> głupstwa Pan pleciesz, Panie blackmaul, przecież wiadomo, że nowe kosteczki będą, i owszem, ale w Magi 2 :P EDIT: a jednak kosteczki poprawione . I dobrze :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 Nie wiem czy ktoś o tym wspominał, ale zmień też czcionkę przy napisie FPS, bo szczypie :) Pentagramik COOL, zaraz to on tutaj furore zrobi :D. Nie no giera wygląda zaje zaje :) Chętnie zagram w demko i spróbuje drugi raz podejść do tej gry :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 19 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 Ja ten pentagramik trochę przerobiłem oczywiście. Dorobiłem odpowiednią ilość klatek i dodatkowe kolorki + ręczny retusz. I faktycznie pasuje idealnie. Tak czy inaczej - jak na 5 minut roboty to jest bardzo fajny. Zakładam, że to po porstu twórcze użycie filtrów PSa, ale to nic nie zmienia. Cholerka - dobry jesteś - musimy Cię dopaść zanim wypuścisz to cudo z sygnaturki i nas zakasujesz wszystkich ;). A co do kosteczek... To miała być taka drobna niespodzianka, ale skoro znowu temat wrócił, to niech wam będzie - powiem. Tak! w nowej wersji kosteczki są już wygładzone na krawędziach! Macie tu screena: PS. Tak to ta sama postać :P. Dzisiaj grałem w Magi ostre kilka godzin. Testuję nowy system experience'u - powinien byc bardziej dynamiczny i dawać większe szanse w walce ze śmiercią. Niestety jest tylko jeden sposób, żeby to sprawdzić :P. PS2. Nie ma to jak dwa Fireballe. Arcykapłan to zdecydowanie moja ulubiona postać obecnie. EDIT: Borek: I tak w grze nie będą się przecież FPS wyświetlać (o ile ich ktoś sobie w .ini nie właczy). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quetzacotl Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 zmieniłbym HUDa całkowicie i dał losowe areny, jakaś łąką, jaksinia, ruiny, lodowa jaskinia itd. (w rpg makerze były ładne backgroundy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrysław Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 Z nowym tłem, kosteczkami i pentagramem gra wygląda o niebo lepiej. :) Oby tak dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 20 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 @Patrysław: Dzięki. Cały czas staram się ulepszyć tę grę i bardzo mi miło, że ktoś dostrzega moje postępy. Dzięki temu widzę, że było warto poświęcić trochę czasu na duperelki. @Quetzacotl: Co do HUDa - nie sądze, żebym wiele zmieniał na tym etapie tworzenia gry. Trochę już na to za późno, zwłaszcza że obecnie UI obiektywnie wygląda już całkiem nieźle. Zawsze coś tam jeszcze mogę poprawić, ale już bez rewolucji. Jakieś konkretne pomysły/zarzuty? A co do losowych teł/aren - tu sprawa jest jasna. Nic takiego już nie dodam ponieważ: - Łączki, jaskinie i wszystkie naturalne środowiska nie pasowały by do klimatu. Bo niby czemu Magowie miely by sie klepać na pastwisku. Wolę obecną uniwersalną arenę. - Szkoda miejsca na nowe tła - gra i tak już za duzo zajmuje. - Grafiki z RPG makera są w 256 kolorach, innym stylu no i nie jestem pewien co do ich statusu prawnego. Bardzo możliwe, że są tylko do użytku freeware. - Dopracowywanie tego tła tak żeby było ładne, czytelne, klimatyczne i dawało poczucie perspektywy, zajęło mi bardzo dużo czasu. Wyobraż sobie to samo z piecioma kolejnymi tłami. @Cały GMClan: Chciałem wam ogólnie podziękować chłopaki. Patrzę teraz na tę grę i widzę jak wiele kapitalnych usprawnień miało swój początek na tym forum. Gdyby nie Wasze komentarze, opinie i marudzenie, to ta gra była by dużo słabsza. Wielkie dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 - Grafiki z RPG makera są w 256 kolorach, innym stylu no i nie jestem pewien co do ich statusu prawnego. Bardzo możliwe, że są tylko do użytku freeware. RPG Maker to program płatny, więc zapewne bez licencji na niego, nie możesz korzystać z grafik do niego. Tylko sprawa jest taka, że mało kto wie o tym, że jest płatny :] . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 20 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 @Marmot: No właśnie tak myślałem. Tym bardziej pomysł odpada. Zresztą nieważne - pozostałe argumenty już by wystarczyły, żeby sobie odpuścić, nawet gdyby twórcy RPGMakera mi dopłacali za uzywanie ich tile-setów ;). Zresztą prawda jest taka - jestem na etapie, na którym wypada już tylko ukończyć i wydać grę. Przerabianie podstaw jest totalnie poza kwestią. A propos - prace nad nowym demkiem są bardzo zaawansowane - może jutro już będzie dostępne. Na pewno ucieszy Was też fakt, że cała gra będzie mniej frustrująca. Poziomy i nowe czary będzie zdobywać się znacznie szybciej, więc do walki ze śmiercią gracz powinien mieć już całkiem wypasioną postać. Poza tym wpis do listy rekordów będzie przysługiwał nawet jeśli przegra się ostateczne starcie. Oczywiście zwycięstwo będzie oznaczało znaczną premię, ale nie bedzie już konieczne. Co prawda w demku wyłączę online highscores (niestety jakieś ograniczenia muszą już być), ale będziecie przecież mogli postować screeny z waszymi osiągnięciami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quetzacotl Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 Ten hud mozna poprawic w sposob diametralny, ale niewazne. Co do gry to imo poki nie bedzie miec multiplayera to nie ma co sobie zawracac glowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 20 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 Ten hud mozna poprawic w sposob diametralny, ale niewazne. No to pisałem - proszę o jakieś konkrety. Coś jeszcze nie pasuje? Jakieś sugestie? Zawsze mogę poprawić, ale czytać w myślach nie umiem ;). Co do gry to imo poki nie bedzie miec multiplayera to nie ma co sobie zawracac glowy. MP to niestety kupa roboty. Bo żeby to naprawdę miało sens i było warte całego zachodu, trzeba by zrobić jakiś online'owy system dobierania graczy, rankingi i takie tam. Taki mini-battle.net. Zdecydowanie za dużo pracy (i kosztów) na jedną osobę. Niby można zrobić po zwykłe, bezpośrednie łączenie przez TCP/IP, ale to też kupa roboty, a nie sądze, żeby aż tak dużo ludzi grało sobie po sieci. Generalnie - takie gry robi się albo w całości z myślą o rozgrywce online, albo się nie wygłupia i zostaje przy solidnym single-playerze. Szkoda czasu. Zwłaszcza, że gracze "portalowi" (będący "targetem" gry) nie są zainteresowani trybem multiplayer. Wolą spokojną, bezstresową rozgrywkę, która na dodatek nie zabiera za dużo czasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quetzacotl Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 Według mnie sie mylisz, no ale to Twoja gra. Dla mnie po prostu jest to strata czasu, bo gra przepadnie gdzieś tam w gąszczu innych małych produkcji i to bardzo szybko. Co do HUD to jak mówiłem, wywaliłbym go całkiem i dał nowy, nie bede teraz mowil jakby wygladal nowy, bo najpierw musialbym go zaprojektowac a to nie moja gra przeciez, po prostu sugeruje, ze on nie miesci się w standardach (przynajmniej tych moich). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Issen Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 Tak to obramowanie ikonek po prostu tragiczne. Zamiast czytelnych pasków dałeś pentagram. Stary ja nawet nie wiem co on pokazuje! Gra jest na prawdę spoko gra się całkiem przyjemnie. Wymieniłem ci rzeczy które mnie biją po oczach jak to odpalam. Daj tez wersje bez muzy bo te mp3 to chyba z 7 mega zajmują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 20 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 Według mnie sie mylisz, no ale to Twoja gra. Dla mnie po prostu jest to strata czasu, bo gra przepadnie gdzieś tam w gąszczu innych małych produkcji i to bardzo szybko. No właśnie gdybym szedł "na multi" to gra przepadła by wśród innych produkcji z wysokiej półki, oferujących lepszą rozgrywkę online. A tak będzie normalną, solidną produkcją indie. I jasne, że jest masa niezależnych gierek, tyle że ta jest oryginalna - to jej główna zaleta. Myślę, że znajdzie swoje grono odbiorców. Jeśli tysiące klonów match-three znajduje... i dobrze się sprzedaje... Spójrz tylko na Cute Knight Georginy Bensley. Gra też robiona na GMie, nie za piękna (brzydsza od Magi na pewno... no i ten styl), ale oryginalna. Utrzymywała się jako top-seller na niemal wszystkich portalach (łącznie z Yahoo) przez prawie rok i zgarnęła sterty nagród. Nie mówiąc o zyskach. To dobrze rokuje Magi. Gracze casual lubią takie małe produkcje RPG/strategiczne, bo się fajnie przy nich luzuje i oferują coś innego niż klony logicznych arkadówek - multiplayer jest tu kompletnie niepotrzebny. Co do HUD to jak mówiłem, wywaliłbym go całkiem i dał nowy, nie bede teraz mowil jakby wygladal nowy, bo najpierw musialbym go zaprojektowac a to nie moja gra przeciez, po prostu sugeruje, ze on nie miesci się w standardach (przynajmniej tych moich). No ale przecież możesz powiedzieć co konkretnie Ci się w nim nie podoba? No chyba, że marudzisz dla marudzenia ;). Tak to obramowanie ikonek po prostu tragiczne. Zamiast czytelnych pasków dałeś pentagram. Stary ja nawet nie wiem co on pokazuje! Gra jest na prawdę spoko gra się całkiem przyjemnie. Wymieniłem ci rzeczy które mnie biją po oczach jak to odpalam. Daj tez wersje bez muzy bo te mp3 to chyba z 7 mega zajmują. Obramowanie ikonek jest aż "tragiczne"? Przecież są normalne czarne "ikonkowe" ramki, wiele więcej się nie da zrobić. Ostatecznie ikonki to ikonki - imho są całkiem ładne, ale oczywiście mogę poprawić o ile uściślisz o co Ci dokładnie chodzi? Co tam nie pasuje? Powinny się bardziej zlewać z tłem? A co do pasków - są tak samo czytelne jak każdy inny zapis graficzny tylko takie... nudne i bez tego magicznego klimaciku. A przecież co oznaczają pentagramiki jest wyjaśnione w samej grze. Rozumiałbym gdyby chodziło o jakąś łatwo definiowalną wartość (jak wiek, czy cechy) - wtedy czasem dobrze zastosować liczby/paski. Ale w przypadku czegoś ogólnego i niewymiernego, jak właśnie uzbierana energia magiczna, graficzny zapis jest najlepszy. Zwłaszcza, że za dyżo cyferek sprawia wrażenie przesadnej komplikacji (dlatego np. zmieniłem sposób wyświetlania kanałów). Może się reszta na te tematy wypowiedzieć? Faktycznie jest coś do zmiany z tymi pentagramami? HUD jest nieczytelny? Chiałbym znac opinie większości, żeby mieć porównanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 @Quetzacotl: przestań nabijać posty. Powiedz o co ci dokładnie chodzi, bo marudzisz: "to mi nie pasuje, ale to twoja gra, więc..." pentagram niech zostanie, pasuje do reszty. daj dzisiaj demko, bo się nudze... :( ja nadal proponuję różne zaklęcia (przynajmniej w następnej wersji). Wtedy rozgrywka będzie bardziej urozmaicona. Możnaby też wprowadzić wymagania do czarów, ulepszenie dowolnego zaklęcia po każdym zwycięstwie... mogę dać więcej pomysłów jakbyś chciał. Może to i trudne, ale dobra gra musi mieć wyczerpujące wykonanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 20 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 daj dzisiaj demko, bo się nudze... Niestety nie da rady. Po porstu nie jest jeszcze gotowe i gra by nie bardzo działała. A nawet jeśli, to musiałbym ją dopieścić na szybko i i tak wrzucić update za kilka dni. Nie było by wszystkiego (za to masa głupich błędów). Wolę raz, a dobrze. Będziesz musiał sobie na dzisiaj znaleźć film albo książkę ;). Przykro mi... ja nadal proponuję różne zaklęcia (przynajmniej w następnej wersji). Wtedy rozgrywka będzie bardziej urozmaicona. Możnaby też wprowadzić wymagania do czarów, ulepszenie dowolnego zaklęcia po każdym zwycięstwie... mogę dać więcej pomysłów jakbyś chciał. Może to i trudne, ale dobra gra musi mieć wyczerpujące wykonanie. Cholerka - miałem na ten temat odpisać wcześniej ale zapomniałem... sorry. Widzisz... cały pomysł jest świetny i też o czymś takim myślałem, ale nawet nie zdajesz sobie sprawy ile to jest roboty. Zobacz ile mi zajęło pisanie gry z obecną listą zaklęć zaklęć, a teraz pomnóż to przez dziesię (tyle jest postaci) :/. A jeszcze skąd brać pomysły na kolejne ciekawe zaklęcia i ile czasu trzeba by spędzic nad ich balansem. Nie - to nie jest zadanie na jedną osobę... Niestety nie dam rady nic w tej kwestii zrobić. Straszna szkoda, bo faktycznie super by było mieć kupę kompletnie różnych postaci z niezliczonymi stertami unikalnych czarów :(. Specjalne zdolności muszą Wam wystarczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 ale ja chce inne zaklęcia!!! nom, szkoda. Choć jest taki sposób na te zaklęcia. Hmm... kiedy pisałem tego posta chciałem napisać w przybliżeniu jak ten sposób wygląda, ale tu chodzi o ilość danych. Miałem na myśli stworzenie dwóch tablic: spell_sprite[0] i spell[0] ale jak tu umieścić dane typu: czas ładowania, obrażenia, u stworów: HP, siła no i specjalne umiejętności takie jak: omijanie stworów lub większa odporność na magię co do tych sprite'ów zaklęć - wystarczyłoby zapisać w zmiennej globalnej kogo się wybrało (jakiego maga) a potem ładować do tablicy spell_sprite listę zaklęć o potem je wyświetlać. Heh, spróbuję ci jakoś pomóc, przykładem. E: ??? Co jest? Poziom warnów mi się zmniejszył o 10%! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 20 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 @Matthew: Tu nie chodzi o sam system - dobry engine do czarów zresztą i tak już mam. Chodzi o wszystkie pozostałe aspekty. Sam zobacz ile rzeczy jest związanych ze stworzeniem jednego czaru... Po kolei: - Wpadnięcie na dobry pomysł. Musi pasować do gry i postaci, musi tez być równie użyteczny jak reszta (założeniem gry jest brak nieużywanych zaklęć). No i na każdy kolejny czar jest trudniej wpaść. Było mi trudno już przy tych kilkudziesięciu, a co dopiero przy kilkuset. - Narysowanie sprite'a do ikonki (i wpadnięcie na dobry pomysł) i do efektu czaru (pocisk, potworek itp.). Jeśli to przyzwanie to samo narysowanie i zanimowanie kreaturki to ogromna robota. No i dochodzi też problem z miejscem na te wszystkie graficzki. - Zrobienie samego czaru (kodu). Jeśli jest podobny do obecnych, to to niewiele zajmuje, ale jeśli wychodzi poza engine (ma jakąś unikalną cechę) to już zaczynają się schodki. - Zrobienie efektów specjalnych do tego czaru - poeksperymentowanie z nimi i sprawdzenie wydajności. - I teraz zaczyna się hardcore - wklejenie zachowania dotyczącego tego czaru do AI. Jak go rzucać i co robić kiedy gracz go rzuca. Kiedy go nie rzucać, a kiedy olewać wszystko inne i skupić się na tym właśnie czarze. I to wszystko tak, żeby nie kolidowało z pozostałymi warunkami AI. Wiesz ile stron kodu zajmuje obecne AI? Około 50 stron wydruku (chyba więcej, ale dawno nie sprawdzałem). No i ja dalej ulepszam AI - to chyba mi zajęło najwięcej czasu z całej mechaniki gry. A teraz wyobraź to sobie z dziesięciokrotnie większą liczbą zaklęć :/. - Balansowanie czaru - czyli granie tą sama postacią od początku do końca i testowanie czaru w różnych strategiach i sytuacjach. Łatwe ale zajmuje ogromne ilości czasu. Naprawdę ogromne. A teraz pomnóż powyższe przez 28 (tyle czarów miałaby każda postać) i jeszcze raz prze 10 (tyle jest postaci). Widzisz ile to roboty? To jakby całe Magi robić 10 razy. ale ja chce inne zaklęcia!!! :( Specjalne zdolności muszą Ci wystarczyć. Przynajmniej małą ilość = dobra jakość i każda specjalna zdolność jest naprawdę ciekawa (i zwykle ma po parę zastosowań). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 Tak to obramowanie ikonek po prostu tragiczne. Zamiast czytelnych pasków dałeś pentagram. Stary ja nawet nie wiem co on pokazuje! Gra jest na prawdę spoko gra się całkiem przyjemnie. Wymieniłem ci rzeczy które mnie biją po oczach jak to odpalam. Daj tez wersje bez muzy bo te mp3 to chyba z 7 mega zajmują. Wg. mnie marudzisz. Szczególnie z tym 7mb - dobra gra nie bedzie ważyła 200kb, no chyb aże ktoś wpadnie na jakiś niesamowity pomysł który nie potrzebuje porzadnej grafiki ani dzwiekow - co zdarza sie rzadko. Niekiedy gierka potrzebuje po prostu klimatycznej muzyki żeby wywołać całkowite zanurzenie w świecie gry, [zresztą ciekawe co powiesz jak wydam SoulJah ważące grubo ponad 100mb ;) i też nie będzie żadnej wersji bez muzyki] pentagram też IMO dużo ciekawszy niż paseczki (nie mówie tu o fryzurze okolic łonowych u dziewczyn bo one jednak wymiatają :P) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Issen Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 Obramowanie ikonek jest aż "tragiczne"? Przecież są normalne czarne "ikonkowe" ramki, wiele więcej się nie da zrobić. Ostatecznie ikonki to ikonki - imho są całkiem ładne, ale oczywiście mogę poprawić o ile uściślisz o co Ci dokładnie chodzi? Co tam nie pasuje? Powinny się bardziej zlewać z tłem? Ikonki sa spoko. Chodzi mi o to kosciane cos co je otacza. Po prostu tak gryzie w oczy.. Ja na twoim miejscu zrobil bym cos lepszego. Niewiem zacieki z krwi, cos moze jak w warcrafcie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 Czytałeś wcześniejsze posty? :mellow: Sprawa kosteczek wyjaśniona... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 21 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2006 No i jest - specjalnie dla GMClanu - wersja 0.98 Magi! Powiem tak - nie pytajcie ile siedziałem przed kompem przez ostatnie 3 dni, żeby wrzucić dzisiaj tę betę... Update 21.12.06 v0.98 - Ogromne ulepszenia w kwestii grafiki. Wszystkie tła, menusy, sprite'y i efekty specjalne zostały dopieszczone i wyglądają obecnie o niebo lepiej. - Ulepszyłem kod gry - działa dużo szybciej na słabych komputerach. - Dopracowałęm poziom trudności i płynność rozgrywki. Obecnie początek jest łatwiejszy, a cała gra mniej frustrująca. Gracz ma więcej czasu i zdobywa nowe poziomy/czary dużo szybciej, co pozwala odpowiednio "podpakować" postać do walki ze śmiercią. - Dodałem ekran statystyk, wyświetlający się pomiędzy walkami. Zawiera kilka interesujących graczy informacji. - Kompletnie przerobiłem ekran kreacji bohatera. Tak to już będzie wyglądać w wersji finalnej. - Tutorial jest prostszy, bardziej konkretny i wyjaśnia działanie wszystkich podstawowych zaklęć. - Tarcza staje się bardziej przezroczysta w miarę słabnięcia jej siły. - Dodałem pierwszy utwór autorstwa Roba Westwooda. Oceńcie go sami. - Poprawiłem całą masę literówek, bugów i drobnych kwestii związanych z balansem. Screeny: Download: Magi v0.98 (12.6MB) Notka #1: Wiele sie zmieniło w kodzie gry i chciałbym ustalić obecne wymagania sprzętowe. Jeśli ktoś z Was ma jakieś stare kompy w domu to niech spróbuje odpalić Magi i napisze jak szło. Pamiętajcie też o opcji niskich detali. Notka #2: Nie ukrywam, że robiłem tę betę nieco "na chybcika" i jakieś głupie bugi mogły się przecisnąć. Jeśli cokolwiek się stanie to piszcie od razu, a ja zrobię cichy update. Przed postowaniem tego na profesjonalnych forach chcę mieć doszlifowane wszystko co się da. Notka #3: Mam nadzieję, że Magi uprzyjemni Wam długie zimowe wieczory. Bawcie się dobrze i pamiętajcie o postowaniu wszelkich komentarzy jakie Wam przyjdą do głowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 21 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2006 Nie no bardzo ładnie zrobiona gierka :) Co prawda ginę szybko, ale nie rozumiem zabardzo jak i kiedy używać czarów :D Wszystko stoji na wysokim poziomie :thumbsup: Muzyka Roba też jest dobrze dobrana. Congratulejszyns :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 21 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2006 to samo moge powiedzieć - świetnie zrobiona, doskonałe menu, bardzo dobra grafika, ale nie udało mi sie jeszcze ani razu nikogo rozpieprzyć, ale jeszcze troche i ja rozpracuje ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi