Uzjel Opublikowano 11 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 Tura #149 - Dyskusja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 11 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 Temat mi się podoba, chociaż jak na razie nie mam pomysłu. Trzeba wpaść na coś dynamicznego ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 Coś robie, nie wiem co z tego będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Dobra koniec czasu :D nie zrobiłem gameplayu ani troche. są tylko statki AI które głupkowato się przemieszczają do przeciwnej planety :D Nie wrzucam na ligę bo to nie jest gra w obecnej postaci. Można tylko oglądać i przesuwać kamerę :D https://gmclan.org/up539_3_Kosmos__planety__statki.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HamsterMan Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Ja dodałem właśnie swoje "dzieło", ale muszę przyznać, że naruszam regulamin i odbiegam od tematu tury. Nad projektem pracowałem wcześniej, dokładniej 24h jednego dnia w październiku - więc nie jest to efekt pracy tylko w ten weekend). Tematem odbiega, bo jesteśmy sami i nasze laserowe ustrojstwa, a miała być bitwa, ale... są dwa bosy :) . Poza tym tylko pierwszy soundtrack jest mój, pozostałe z Internetów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Fajna ta siatka, jakies shadery tam są? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HamsterMan Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Dzięki, w nowszej wersji mam juz bardziej rozbudowaną tą siatkę. Głównie shadery, chociaż i sprytne efekty bez ich użycia - nagle nie rysujemy tła i nie czyścimy tła kolorem to otrzymujemy efekt powielania poprzedniej klatki. Z shaderów to wiadomo trzeba zmieniać hue, saturation, luminosity, kolorowe poziome linie (scanlines), posteryzacja z PS, ripple i było jeszcze wave, ale to juz by było za dużo. No i wiadomo, że samym obracaniem ekranu można uzyskać spoko efekt. Szkoda, że nie zdążyłem zaimplementować bpms i zrobić efekty/gameplay w rytm muzyki, bo akurat miałem to gotowe, ale jednak za późno się za to wziąłem. W tym przypadku dobrze by się sprawdzał taki gameplay - czas nigdy się nie cofa i po iluś tam stłuczkach zaczynamy od nowa - no i efekty, wrogowie i bossowie w rytm muzyki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Kolejna schizowa gra ;_: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się