Zychu Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 powiedzmy tak: mam juz gotowy kwadrat w 3d d3d_draw_block(0,0,0, 32,32,32,???,1,1); i chcialbym zeby na kazdym boku byla inna tekstura czy da sie to zrobic?? :unsure: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 Jest chyba taka funkcja w helpie. A jeśli nie, to pozostaje zrobienie ci sześcianu z 4 wall i 2 floor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 A jeśli nie, to pozostaje zrobienie ci sześcianu z 4 wall i 2 floor. I zaryć se niepotrzebnie pamięć bo zamiast normalnego kwadratu zrobić go z 6 elementów. ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 15 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 w helpie cos jest o 3D ale niema nic o tym. Wiem ze da sie to zrobic bo cos kojarze ze gdziej to widzialem ale nie wiem jak bardzo prosze o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 Bardzo pamięciożerna metoda. draw_set_color(c_white) ttt=background_get_texture(tex1) d3d_draw_wall(x,y,z,x+32,y,z+32,ttt,1,1) ttt=background_get_texture(tex2) d3d_draw_wall(x,y,z,x,y+32,z+32,ttt,1,1) ttt=background_get_texture(tex3) d3d_draw_wall(x,y+32,z,x+32,y+32,z+32,ttt,1,1) ttt=background_get_texture(tex4) d3d_draw_wall(x+32,y,z,x+32,y+32,z+32,ttt,1,1) ttt=background_get_texture(tex5) d3d_draw_floor(x,y,z,x+32,y+32,z,ttt,1,1) ttt=background_get_texture(tex6) d3d_draw_floor(x,y,z+32,x+32,y+32,z+32,ttt,1,1) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 Jasne, to jeśli rysujesz sześcian za pomocą d3d_draw_block to zużywasz mniej pamięci? Jakoś mi się to nie widzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 15 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 mowilem ze ma byc szescian juz druga osoba mowi ze to zajmuje zaduzo pamieci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hanjuso Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 Mozna by to zrobic za pomoca jednego modelu tak zeby kazda sciana oteksturowala sie inna czescia tekstury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 draw_set_color(c_white) ttt=background_get_texture(tex1) d3d_draw_wall(x,y,z,x+32,y,z+32,ttt,1,1) ttt=background_get_texture(tex2) d3d_draw_wall(x,y,z,x,y+32,z+32,ttt,1,1) ttt=background_get_texture(tex3) d3d_draw_wall(x,y+32,z,x+32,y+32,z+32,ttt,1,1) ttt=background_get_texture(tex4) d3d_draw_wall(x+32,y,z,x+32,y+32,z+32,ttt,1,1) ttt=background_get_texture(tex5) d3d_draw_floor(x,y,z,x+32,y+32,z,ttt,1,1) ttt=background_get_texture(tex6) d3d_draw_floor(x,y,z+32,x+32,y+32,z+32,ttt,1,1) I po co tak, skoro mozna tak d3d_draw_wall(x,y,z,x+32,y,z+32,background_get_texture(tex1),1,1) d3d_draw_wall(x,y,z,x+32,y,z+32,background_get_texture(tex2),1,1) d3d_draw_wall(x,y,z,x+32,y,z+32,background_get_texture(tex3),1,1) ... I tak dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 Mincaser, to nie robi żadnej różnicy, oprócz długoci kodu :) IMO najlepsza metoda, to ta, którą przedstawił Hanjuso. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 15 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 a gdybym mial taka teksture i chcialbym miec to tylko jak to zrobic?? :unsure: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się