Skocz do zawartości

3d i tekstury


Zychu

Rekomendowane odpowiedzi

Bardzo pamięciożerna metoda.

 

draw_set_color(c_white)
ttt=background_get_texture(tex1)
d3d_draw_wall(x,y,z,x+32,y,z+32,ttt,1,1)
ttt=background_get_texture(tex2)
d3d_draw_wall(x,y,z,x,y+32,z+32,ttt,1,1)
ttt=background_get_texture(tex3)
d3d_draw_wall(x,y+32,z,x+32,y+32,z+32,ttt,1,1)
ttt=background_get_texture(tex4)
d3d_draw_wall(x+32,y,z,x+32,y+32,z+32,ttt,1,1)
ttt=background_get_texture(tex5)
d3d_draw_floor(x,y,z,x+32,y+32,z,ttt,1,1)
ttt=background_get_texture(tex6)
d3d_draw_floor(x,y,z+32,x+32,y+32,z+32,ttt,1,1)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

draw_set_color(c_white)

ttt=background_get_texture(tex1)

d3d_draw_wall(x,y,z,x+32,y,z+32,ttt,1,1)

ttt=background_get_texture(tex2)

d3d_draw_wall(x,y,z,x,y+32,z+32,ttt,1,1)

ttt=background_get_texture(tex3)

d3d_draw_wall(x,y+32,z,x+32,y+32,z+32,ttt,1,1)

ttt=background_get_texture(tex4)

d3d_draw_wall(x+32,y,z,x+32,y+32,z+32,ttt,1,1)

ttt=background_get_texture(tex5)

d3d_draw_floor(x,y,z,x+32,y+32,z,ttt,1,1)

ttt=background_get_texture(tex6)

d3d_draw_floor(x,y,z+32,x+32,y+32,z+32,ttt,1,1)

I po co tak, skoro mozna tak

d3d_draw_wall(x,y,z,x+32,y,z+32,background_get_texture(tex1),1,1)
d3d_draw_wall(x,y,z,x+32,y,z+32,background_get_texture(tex2),1,1)
d3d_draw_wall(x,y,z,x+32,y,z+32,background_get_texture(tex3),1,1)
...

I tak dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...