matsoj15 Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 Cześć. Kilka dni temu zrobiłem gierkę z myślą o Androida. Jako target mam ustawiony Android. Android Module został zakupiony w Humble Bundle i aktywowany. Gierka odpala ładnie przez ADB ale jest problem ze zrobieniem APK. Liczę na waszą pomoc i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 Wszystko fajnie, ale zapomniałeś opisać problem. Coś konsola pokazuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matsoj15 Opublikowano 31 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 http://imgur.com/TEXPe42 Jak widać nie wiadomo z jakich przyczyn nie wyświetla ani w "File" ani na pasku narzędzi opcja Create Exe for Target przez co nie mogę zapisać gry w .apk Mam wszystkie SDK JDK NDK i tym podobne. To się wyświetla w Compile. Compile started: 23:05:47 "C:\Users\Mati\AppData\Roaming\GameMaker-Studio\GMAssetCompiler.exe" /fU="C:\Users\Mati\AppData\Local\gm_ttt_22357\a3582.txt" /c /m=android /studio /config="Default" /tgt=8 /tg="C:\Users\Mati\AppData\Local\gm_ttt_22357\\TextureGroups.txt" /to="C:\Users\Mati\AppData\Local\gm_ttt_22357\\TextureOptions.txt" /obob=True /obpp=False /obru=True /obes=False /i=3 /cvm /tp=1024 /mv=1 /iv=0 /rv=0 /bv=1657 /gn="Defender" /td="C:\Users\Mati\AppData\Local" /cd="C:\Users\Mati\Documents\GameMaker\Cache" /sh=True /dbgp="6502" /hip="127.0.0.1" /hprt="51268" /o="C:\Users\Mati\AppData\Local\gm_ttt_22357\Defender" /optionsini="C:\Users\Mati\AppData\Local\gm_ttt_22357\gm_ttt_17396\Defender.ini" "D:\PROJEKTY\Defender.gmx\Defender.project.gmx" Reading project file....finished. Compile Constants...finished. Remove DnD...finished. Compile Scripts...finished. Compile Objects...finished. Compile Timelines...finished. Compile Triggers...finished. Compile Rooms...finished. Compile Extensions...finished. Final Compile...finished. Saving IFF file... C:\Users\Mati\AppData\Local\gm_ttt_22357\Defender\Defender.zip Writing Chunk... GEN8 Writing Chunk... OPTN Writing Chunk... EXTN Writing Chunk... SOND Converting hearthup to Wav 16bit mono @ 44100Hz Converting hurt to Wav 16bit mono @ 44100Hz Writing Chunk... AGRP Writing Chunk... SPRT Writing Chunk... BGND Writing Chunk... PATH Writing Chunk... SCPT Writing Chunk... SHDR Writing Chunk... FONT Writing Chunk... TMLN Writing Chunk... OBJT Writing Chunk... ROOM Writing Chunk... DAFL Writing Chunk... TPAGE Writing Chunk... CODE Writing Chunk... VARI Writing Chunk... FUNC Writing Chunk... STRG Writing Chunk... TXTR 0 Compressing texture... writing texture texture_0.png... Writing Chunk... AUDO Writing Chunk... SCPT Writing Chunk... DBGI Writing Chunk... INST Writing Chunk... STRG Stats : GMA : Elapsed=2209,1264 Stats : GMA : sp=9,au=2,bk=0,pt=0,sc=0,sh=0,fo=1,tl=0,ob=14,ro=1,da=0,ex=0,ma=9,fm=0x4CA80060 "D:\Android SDK\ANDROID SK\platform-tools\adb" get-state * daemon not running. starting it now on port 5037 * * daemon started successfully * unknown ----------------------------------------------------------- starting web server for C:\Users\Mati\AppData\Local\gm_ttt_22357\Defender\Defender.zip ----------------------------------------------------------- ----------------------------------------------------------- Start the YoYo Runner Application on Android Device... ----------------------------------------------------------- Compile finished: 23:05:57 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 Wpisz jeszcze raz licencję. Może zadziała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matsoj15 Opublikowano 31 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 This licence is already attached to a parent GameMaker: Studio Professional licence. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 Wpisz licencję nadrzędną. Patrząc na e-maila z listą CD-Keyów dostępnych dla tego maila/konta, zauważysz, że jest licencja "nadrzędna" i pod nią jest kilka pomniejszych. Zazwyczaj trzeba wpisać tę główną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matsoj15 Opublikowano 1 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 Zremove'owałem wszystkie a następnie wpisałem na nowo licencje na wersje PRO (nadrzędną) i nadal to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 Cóż, jeżeli masz wpisaną licencję PRO do której jest podpięta ta konkretna licencja android i w panelu użytkownika na stronie yoyogames, to twoja licencja glowna, nie powinno byc problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 2 Listopada 2015 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 Spróbuj jednakże tą na androida też wpisac na nowo :) Potem sprawdź czy masz poprawnie wygenerowany certyfikat dla exportu na Androida. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się