Cygnus Opublikowano 10 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 Cześć wszystkim. Próbuje zrobić ruszające się tło za bohaterem.Mam dwa tła no i udało mi się w ruch zrobić te tła,ale tylko góra dół,a jak zrobić żeby poruszały się te tła lewo prawo jak będę szedł bohaterem? w stepie gracza dałem taki kod obj_player STEP GML background_x[0] = view_xview[view_current]*1.00; background_y[0] = view_yview[view_current]*1.00; Fajny jest efekt poruszającego się jednego tła w oddali,ale tylko porusza się góra dół... Posiadam Game Maker Studio Coś taki efekt jak tu do osiągnięcia: http://gmc.yoyogames.com/index.php?showtopic=651141 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 10 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 Nie powinna być mniejsza ta liczba? *0.8 np Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 10 Lipca 2015 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 Mniejsza liczba - wolniejsze tło Większa liczba - szybsze tło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cygnus Opublikowano 10 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 No właśnie próbowałem z mniejszą liczbą,ale nic to nie daje,tylko porusza się tło góra dół,a nie lewo prawo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cygnus Opublikowano 10 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 Działa Panowie dzięki,musiałem w jednym obiekcie część kodu usunąć,bo powodował problem właśnie z ruchem obrazu lewo-prawo wszystko działa teraz dobrze;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się