Matrix_ Opublikowano 16 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2015 Witam, chciałbym zrobić efekt ognia nie opierający się na obiektach. Obecnie wygląda to u mnie tak: Lecz każdy (płomień) jest osobnym obiektem, przez co przy 7 takich miotaczach FPS-y spadają do 15 i się za bardzo grać nie da. Jak pozbyć się ubytku w FPS-ach ? A zachować efekt ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 16 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2015 http://docs.yoyogames.com/source/dadiospic...cles/index.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatrykPlayingPOLSKA Opublikowano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 Spróbuj zrobić animację ognia ze spritów coś w stylu gif'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matrix_ Opublikowano 17 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 http://docs.yoyogames.com/source/dadiospic...cles/index.html No dobra, ale nie umiem robić tych particli, a w dokumentacji jest tylko kilka przykładowych... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignatus Opublikowano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się