Skocz do zawartości

Odpowiedni format dźwięku


Rekomendowane odpowiedzi

ALOHA GMC !!!

 

Słuchajcie, sprawa krótka, bez zbędnego ględzenia.

 

Chodzi o to, że chciałem powstawiać kilka piosenek do gry, wszystko super, ale problem polega na tym, że kiedy dźwięk jest w formacie mp3 to nie działa komenda związana z VOLUME. W formacie Wav wszystko śmiga, no ale przecież nie będę wstawiał piosenki Wav ważącej dobre kilkadziesiąt MB. Teraz tak, czy da się również manipulować głośnością dźwięku mp3 ? Czy może jakiś alternatywny format kompatybilny z GM, tak aby dźwięk pozostał w miarę bez zmian.

 

Dzięki i pozdro ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadal nie ogarniam, gdzie wypakować te pliki ? Te wszystkie komendy, które są tam zawarte, używane są w GM jak zwykły kod ?

 

Instalujesz i podpinasz .gexa w samym projekcie ("Extension Packages"). Potem komendy działają w GM jak każdy inny kod. Dllki idą do folderu gry. Tyle :).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...