exide Opublikowano 2 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2015 witam mam pytanie co się zmieniło mam wersje 1.4 zawsze używałem gm 8 moje projekty multi player wywaliły stos błędów a gra offline nie ruszy a zmieniły się metody robienia gier multiplayer ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 2 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2015 z GM8 prawie nic nie zostało. Musisz od nowa robić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exide Opublikowano 2 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2015 to dobrze od nowa lepiej będzie a jakieś inne zmiany ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 2 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2015 Mogę tu walnąć parę głupot, ale. Zmieniły się surface o ile się nie mylę. Edytor roomów się zmienił. Gry się wydają być szybsze, Box2D, kompilatory pod inne platformy. Trochę się pozmieniało z funkcjami i łatwo znaleźć bugi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exide Opublikowano 2 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2015 a ten shader to o co chodzi i pytanko kolega mi z gm 8 wysłał sprites i objects i jak to dodać do mojego bo szukam i nie widze :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 2 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2015 Jaki shader? Możliwe, że jak masz okienko, żeby zrobić nowe projekty, wczytać będzie import i tam będziesz mógł to chyba zimportować. A tak to niech Ci wysyła w .bmp i kod w formie tekstu czy coś, jeśli się nie da importować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 2 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2015 a ten shader to o co chodzi i pytanko kolega mi z gm 8 wysłał sprites i objects i jak to dodać do mojego bo szukam i nie widze :D https://forum.gmclan.org/index.php?showtopi...&hl=shaders W jakim formacie masz te zasoby? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exide Opublikowano 2 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2015 w gmres a shadery w grze pseudo 3d w html5 też można mieć np lensflares i inne ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 2 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2015 Tak, da się, ale nie będzie to działać u każdego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 3 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2015 http://gmc.yoyogames.com/index.php?showtopic=591011 jeśli chodzi o gmres to musieli się chyba wycofać z tego pomysłu, jedyna opcja jaka mi teraz przychodzi do głowy to zaimportować gmres do 8.1 i zapisać jako zwykłe pliki po czym wgrać do GM Studio. E. Ewentualnie możesz spróbować oszukać marketplace'a tam jest import assetów z pliku gmez, nie wiem czy zadziała za gmres, ale import wygląda dość podobnie, pozostaje tylko to jak oszukać gms na tyle aby w ogóle zauważył nasz plik. :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lew_leo Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 Nie wiem jak wy ale fajnie by było gdyby do studio dodali za darmo kompilacje GM 8.1 przynajmniej do testów by na szybko testować gre gdy nie ma kolizji z wersjami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się