Filar Społeczności Chell Opublikowano 6 Marca 2015 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 "coś pięknego" ~CD-Action 9+/10 "wow, tak to się robi" ~Michał Marcinkowski "ładna, dynamiczna, wcale się nie nudzi po 30 sekundach" ~Chell, GMClan Tytuł: Drzewo Niskiego Adama Gatunek: TDS, magiczna Download: Zippyshare | GMClan Autorzy: no głównie ja Czemu tak szybko i tak niezbyt konkretnie? Zabrakło czasu. Dzisiaj wróciłem szybciej niż myślałem, więc trochę to dopieściłem, ale i tak nie jest tak, jak bym chciał żeby było. WSAD sterowanie, LPM magia z lewej ręki, PPM magia z prawej ręki, a tu debugowe, ale z nimi fajniej wiec nie usuwalem - E zmienia ilosc potworow, R przetasowuje cala talie genetyczna. Generalnie chodzi o to, zeby strzelac do potworow, z ktorych wypada fragment ich lancucha genetycznego, ktory po zebraniu wpasowuje sie w losowe miejsce naszego wlasnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxGaming Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 Link nie działa! Dzięki edycji źródła strony otworzyłem: http://www44.zippyshare.com/v/Y5A1jmr5/file.html ale też tam jest jakiś rar z plikiem win jedynie, więc coś chyba nie tak znalazłem ;) Ale po kliknięciu wywala pustą kartę jedynie :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 7 Marca 2015 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 kurde, faktycznie jakoś lipnie mi to GM spakował. Widocznie to było przeznaczenie, bo wróciłem szybciej niż się spodziewałem i mam chwilę żeby dopieścić edit: pooszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 To był jeden z moich pierwszych pomysłów. Cieszę się że nie zrobiłem tego samego. Jako że ty już wrzuciłeś to ja zaraz też już swoje skończę. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 Smutno, że nie ma dźwięków. Chyba, że ściszyłem, ale już jestem zbyt leniwy by to sprawdzić. Mogłeś troszkę opisać, jak działa to nasze DNA. Tzn. jak to jest liczone wszystko. Jasne kolory w tym miejscu to cośtam. I chyba mało zmieniało to DNA, bo liczyłem na zmianę wielkości naszego typka, prędkości, regeneracji zdrowia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 7 Marca 2015 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 poklikaj sobie R, zobaczysz, że faktycznie coś się zmienia. W sumie nie opisywałem celowo, ale co tam, jak chcecie to macie - każdy kolor ma przypisaną wartość od 1 do 10 1 gen - tylko kolor gostka 2 gen - HP (g2*10) 3 gen - prędkość pocisku 4 gen - kolor czaru z lewej lapy 5 gen - kolor czaru z prawej lapy 6 gen - wielkość pocisku (g6/10+0.1) 7 gen - MP (g7*10) 8 gen - regen many 9 i 10 gen - szybkość ((g9+g10)/5+2) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 POZIOM GRY SIĘGA DNA. Przede wszystkim to jest nudne, niestety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się