gilos99 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Witam! Jestem aspirującym programistą, a w tym temacie chciałbym wielmożnej społeczności GMCLAN'U zaprezentować moją pierwszą grę w GM, w którym "siedzę" sierpnia tego roku. Ad rem: ZDJĘCIE ZDJECIE1 ZDJECIE2 ZDJECIE3 Autor: gilos99 Muzyka: internet Dźwięki: internet Grafika: gilos99 Opis Mały potworek Togo, jak to robi codzień, czyści swoje porcelanowe figurki. Najważniejszą z nich- ogromnego mamuta, trzymał w ukryciu. Jednak, gdy dzisiaj chciał wypolerować, już i tak czystego słonika, miejsce pozostawione mamutowi stało puste! Togo nie zamierzał się poddać, i ruszył w niebezpieczną podróż... Download v1.0.0.2 (120 mb) Proszę o krytykę, ocenę oraz opinię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Nie mam zamiaru pobierać 120 MB. Nie zachęciłeś mnie. Pokaż może jakieś screeny z gry. Edit: Screeny pokazują coś ciekawego. Ale to dalej wygląda na kiepską platformówkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 8 Grudnia 2014 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 brzmi zdecydowanie ambitniej niż większość tutejszych pierwszych gier, ale fakt - daj screeny z samej gry i wrzuć wersję bez muzyki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gilos99 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Sorry ale gra została stworzona w GM 8 którego usunąłem ze względu na nowego GM:S i nie mogę usucnąć muzykę. Wiem, że 120 mg to ogromna wielkość jak na grę indie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...