Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 20 Października 2014 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 No to mam mały problem. Otóż wszystko w mojej grze śmiga jak ta lala w roomie testowym, ale gdy chciałem stworzyć nowy room i po kolei ustawiłem gracza i obiekt odpowiedzialny za ukształtowanie terenu, a potem cała reszta rzeczy, dochodzi do problemów z depthem, czyli dalsze pagórki nachodzą na pierwszy plan, obiekty przenikają przez ziemię i ogólnie nieciekawie, nic się nie trzyma kupy no i nie wiem jak temu zaradzić. W czym może tkwić problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 Kolejność tworzenia obiektów w roomie może być przyczyną, jeżeli wszystkie mają ten sam depth. Nie wiem jak jest w 3D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 20 Października 2014 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 no racja racja, w tym rzecz tkwić może. Kłaniam się nisko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 21 Października 2014 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 Hm, jeśli 3D, to chyba obiekt z kamerą powinien mieć najbardziej ujemny depth (być rysowanym na końcu) i będzie spoczko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się