Markos Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 mam takie cos if keyboard_check(vk_space) { image_speed=0 } I spoko wszystkie klawisze typu spacja, alt, ctrl no spoko wpisuje sie "vk_klawisz" a chce zeby po wcisnieciu P byla funkcja to jak to napisac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hanjuso Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 keyboard_check(ord('P')) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 if keyboard_check(ord('P')) { ... } może tak :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markos Opublikowano 28 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 - Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 LOL a na Faq wchodziłeś? Możesz też poszperać w uploaderze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 Ustaw zeby pocisk lecial w kierunku objektu celownik a obj. celownik w step x.mouse=x; y.mouse=y; I wuala :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markos Opublikowano 28 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 - Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 Ustaw zeby pocisk w direction.bohater Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markos Opublikowano 28 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 Fatal ERROR in action number 1 of step event fot object pocisk: compilation error in code action error in code at line 1: direction.hero at position 11: variable name expected Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 Daj kod bohatera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 A nie czasem hero.direction? Ustal że direction twojego herka ma się zmieniać z 0 na 180 jak się nie myle przy naciśnięciu odpowiedniego klawisza 0 to w prawo 180 w lewo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markos Opublikowano 28 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 w stepie bohatera: //Ruch postaci if place_free(x,y+1) {gravity = 0.5} else {gravity = 0} if keyboard_check(vk_nokey) // nic nie jest nacisniete { image_speed=0 } if keyboard_check(vk_left) // strzalka w lewo { image_speed=1 image_xscale=-1 if ! place_free(x,y+1) {vspeed = -5} if place_free(x-4,y) {x-=5} } if keyboard_check(vk_right) //strzakla w prawo { image_speed=1 image_xscale=1 if ! place_free(x,y+1) {vspeed = -5} if place_free(x+4,y) {x+=5} } if keyboard_check(vk_up) //strzalka w gore { image_speed=1 if ! place_free(x,y+1) {vspeed = -10} } if vspeed>0 {image_index=1} if keyboard_check(ord('P')) { instance_create(x,y,pocisk) } w animation end bohatera(to raczej sie nie przyda bueh ;p): image_index=5 a w pocisku mam tylko: speed=10 wszystko dobrze tylko gdy sie obraca moj ludzik strzala ciagle leci w prawo zamiast w lewo ;p rozwiazalem ten problem wczesniej ale jak wystrzelilem pocisk w lewo i obrocilem sie w prawo to lecialo w prawo -___-" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 no tak ekspercie... najlepiej podaj mu cały kod na jego gre :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 Spróbujmy: W pocisku wpisujesz to: if (nazwa_bohatera.image_xscale=1) speed=10 else speed=-10 Oczywiście zamieniasz zwrot nazwa_bohatera na prawdziwą nazwę obiektu tego twojego bohatera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markos Opublikowano 29 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 Ok juz wiem xD mialem problem bo dawalem wszzystko w step ;/ dalem w create swoj kod poczatkowy i wszystko dziala -_-" Dzieki ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 no tak ekspercie... najlepiej podaj mu cały kod na jego gre :/ od tego jest forum pablo! by pomagać a nie o niczym gadać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 oj sorka... pomylilem posty, myslelm ze to ktos inny mu tak nawalil kodu a to on podawal co ma w stepie chyba xD sorka, pomyłka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się