Issen Opublikowano 21 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2006 Ile to zajmuje? Stary pomys jaka gre co 100 mega zajmuje moge ściągnąć? Słyszałeś o ripach? Blood Money zajmuje 300 mega. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 21 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2006 zajmuje 50 mb. nie dużo, blood money po instalacji waży w ch** więcej. Borek: Miałeś racje na fullscreenie gra sie dużo ciekawiej i gra wygląda dużo lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 22 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2006 Issen, tobie cały czas coś przeszkadza. Weź może trochę pomyśl. A gra jest spoczko :D Trochę wolasto się ładują niektóre roomy ale da się to przeboleć. Muzyczka nastrojowa, grafika przyjemna. Nic dodać nic ująć, czekać tylko na fulla. Ja już złapałem pierwszego buga. Po zagraniu pierwszy raz i wybraniu sobie "ulepszeń" (?) postaci zagrałem od nowa - czysty przypadek, wdusiłem ESC i Enter (odruchowo xD). Dochodząc znowu do tych ulepszeń miałem już zaznaczone te co wcześniej wybrałem. Chyba musisz zerować zmienne globalne :) Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 22 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2006 spoko, nie zauważyłem wcześniej tego błędu dobrze że piszesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 22 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2006 Kolejne spostrzeżonka: - Po powrocie do menu wysiada muzyczka - Filmików nie da się przewijać (tego na początku na przykład mam już serdecznie dosyć :P) - Na bodaj trzecim ekranie, zombie po wejściu SJ walą się na glebę. Na wielu innych ekranach SJ startuje waląć banią o podłoże. EDIT: Jak chcesz to możesz mi dać swoje GG - bo tak tylko Ci w temacie błędy wytykam i antyreklamę robie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 22 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2006 Kolejne spostrzeżonka: - Po powrocie do menu wysiada muzyczka - Filmików nie da się przewijać (tego na początku na przykład mam już serdecznie dosyć :P) - Na bodaj trzecim ekranie, zombie po wejściu SJ walą się na glebę. Na wielu innych ekranach SJ startuje waląć banią o podłoże. Wszystkie przekręty z muzyczką sa już poprawiome. Hmmm no dobra :P F2 - przejście do kolejnego poziomu :) Acha nie wciskać F2 podczas wszystkich ekranów ze strzałką bo muzyka siądzie. SoulJah po prostu zaczyna niektóre mapki od jakiegos ataku albo skoku, chciałem żeby było mniej szablonowo ;) A z tymi zombimi walącymi w glebe - fakt, do poprawienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 22 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2006 Kolejna rzecz: - Raggaeneration (swoją drogą - genialna nazwa) ma za słaby efekt. Nawet na maksie trzeba by czekać z 15 minut na zregenerowanie jakichs sensownych ilości HP. W rezultacie i tak trzeba przypalić gibona, żeby oszczędzić czas. PS. Dorzuciłem sobie kawałek "propaganja" do swojej playlisty ;). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 23 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 Kolejna rzecz: - Raggaeneration (swoją drogą - genialna nazwa) ma za słaby efekt. Nawet na maksie trzeba by czekać z 15 minut na zregenerowanie jakichs sensownych ilości HP. W rezultacie i tak trzeba przypalić gibona, żeby oszczędzić czas. PS. Dorzuciłem sobie kawałek "propaganja" do swojej playlisty ;). ok, poprawione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shaman Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 Witam, Grałem w obie części twojej gry Back i szczerze przyznam, że cały czas pilnie śledziłem topic o SoulJah, bo uważam, że twoje gry są naprawdę dobre. Tak więc, ściągnąłem demko i oto moja opinia o grze: Plusy: 1. Pomysł. Po pierwsze dobrym pomysłem było wykonanie dynamicznej bijatyki z masą wrogów, combosami, expem, skillami itp. Po drugie, tematyka Rasta. Uważam że propagowanie wielu rzeczy z ruchem Rasta związanych jest dzisiaj bardzo potrzebne i za to też duży plus :thumbsup: 2. Grafika. Kolorowa, ładna, starannie wykonana i dobrana. Ładne postaci i otoczenie. Duży plus. 3. Klimat. Chociaż wg mnie Backi była pod tym względem lepsze. Minusy: 1. Animacje. Sposób w jaki bohater wykonuje ruchy jest co najmniej drętwy. Jakość animacji jest znacznie gorsza od jakości grafiki i psuje cały efekt. Wiem, że zrobienie dobrych animowanych grafik jest bardzo trudne, ale wg mnie koniecznie trzeba je poprawić, bo np. skaczący bohater wygląda jak jakaś kukła 2. Combosy. Należy je dopracować, trochę dodać i urozmaicić, bo jak na razie to przeszedłem demo wbiegając w tłum i waląc w spację, a to wcale nie znaczy że było łatwo. Wg mnie należy dodać coś bardziej wymagającego od gracza, bo takie granie nie dawało mi dużo frajdy. Mam nadzieję, że gdy dodasz moce sensi i więcej dynamicznych ataków, to mogłoby być dużo fajniej. Aha, no i niektórych ataków nie da się zrobić (np. atak dreadlockami) bo np. moja klawiatura nie pozwala na wciskanie tylu przycisków na raz. A poza tym: 1. Wchodząc na Blue Mountain obraz jest przekrzywiony tak, żeby plansza wydawała się stroma. No okej, wszystko w porządku, ale background w takim razie musiałby pozostać poziomy, bo np. chmury nie mogą być jakieś takie ukośne :sp_ike: Co o tym sądzisz? 2. Z tego co zrozumiałem z fabuły, to Ku Klux Klan wprowadził do Kingston Babylon, który zmienił ludzi w zombie. No dobra, ale co ma KKK do Babilonu? 3. Nie powinieneś raczej używać do ekranu wczytywania gry grafiki z Wikipedii http://pl.wikipedia.org/wiki/Dredy :P . Nie żeby to był jakiś plagiat czy coś, bo nie jest, ale to tak trochę amatorsko wygląda. Zdjęcie Kingston pomijam - to akurat nie wydaje mi się takie straszne, że z Wikipedii wziąłeś. 4. Nie podoba mi się imię głównego bohatera. Ni to imię, ni ksywa, i jeszcze to "Jah"... Ale to tylko moja opinia Według mnie, gra może być naprawdę bardzo fajna, tylko musisz ją jeszcze poprawić. Trzymam za ciebie kciuki, bo pomysł gry jest naprawdę super. :thumbsup: Co do tych animacjii to propnuję ci poszukać ich w internecie, a potem odpowiednio przerobić np. nakładając warstwę i rysując na niej bohatera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 Przy nagłym wstrząsie ekranu widać kolor Rooma czyli takie niebieskie tło :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 23 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 Witam, Grałem w obie części twojej gry Back i szczerze przyznam, że cały czas pilnie śledziłem topic o SoulJah, bo uważam, że twoje gry są naprawdę dobre. Tak więc, ściągnąłem demko i oto moja opinia o grze: Plusy: 1. Pomysł. Po pierwsze dobrym pomysłem było wykonanie dynamicznej bijatyki z masą wrogów, combosami, expem, skillami itp. Po drugie, tematyka Rasta. Uważam że propagowanie wielu rzeczy z ruchem Rasta związanych jest dzisiaj bardzo potrzebne i za to też duży plus :thumbsup: 2. Grafika. Kolorowa, ładna, starannie wykonana i dobrana. Ładne postaci i otoczenie. Duży plus. 3. Klimat. Chociaż wg mnie Backi była pod tym względem lepsze. Minusy: Klimat jest lepszy w Backach z prostego powodu - Back to bardziej interaktywny film niż gra (przynajmniej takie miało byc zamierzenie). 1. Animacje. Sposób w jaki bohater wykonuje ruchy jest co najmniej drętwy. Jakość animacji jest znacznie gorsza od jakości grafiki i psuje cały efekt. Wiem, że zrobienie dobrych animowanych grafik jest bardzo trudne, ale wg mnie koniecznie trzeba je poprawić, bo np. skaczący bohater wygląda jak jakaś kukła 2. Combosy. Należy je dopracować, trochę dodać i urozmaicić, bo jak na razie to przeszedłem demo wbiegając w tłum i waląc w spację, a to wcale nie znaczy że było łatwo. Wg mnie należy dodać coś bardziej wymagającego od gracza, bo takie granie nie dawało mi dużo frajdy. Mam nadzieję, że gdy dodasz moce sensi i więcej dynamicznych ataków, to mogłoby być dużo fajniej. Aha, no i niektórych ataków nie da się zrobić (np. atak dreadlockami) bo np. moja klawiatura nie pozwala na wciskanie tylu przycisków na raz. Taa zauwazyłem jak grałem na innym komputerze - ale atak dreadlockami to jedyny atak którego nie da sie wykonać. Będzie poprawione do pełnej wersji. : Wchodząc na Blue Mountain obraz jest przekrzywiony tak, żeby plansza wydawała się stroma. No okej, wszystko w porządku, ale background w takim razie musiałby pozostać poziomy, bo np. chmury nie mogą być jakieś takie ukośne :sp_ike: Co o tym sądzisz? 2. Z tego co zrozumiałem z fabuły, to Ku Klux Klan wprowadził do Kingston Babylon, który zmienił ludzi w zombie. No dobra, ale co ma KKK do Babilonu? Co do chmur - spoko, poprawie, teraz ja troche sie porpzyczepiam, co wg. Ciebie jest złe a wg. mnei dobre. Z tego co pisałeś wczesniej rozumiem że znasz troche wątków powiązanych z ruchem Rasta dlatego dziwi mnie twoje pytanie. Na początek trzeba sobie zadac pytanie "Co to k*** jest Babylon?" - I tutaj odpowiedź może już być jak najbardziej indywualna dla każdego człowieka. Ja napisze że postrzegam Babylon jako zło, nie wazne jakiego typu, w każdym razie wszystko co burzy pokój, miłość i harmonie. A panowie z KKK jak najbardziej nie byli ludźmi dobrymi, a fakt że hasło "White Power" to dla nich powód żeby tyrać ludzi z innym kolorem skóry. Dla mnie KuKluxKlan to jeden z ewidentnych przykładów Babylonu. Oprócz tego pamiętaj że fabuła gry to własnie metafora. Coś jak by zamieniona w gre lekcja moralności (zresztą tak jak większośc kawałków reggae). 3. Nie powinieneś raczej używać do ekranu wczytywania gry grafiki z Wikipedii http://pl.wikipedia.org/wiki/Dredy :P . Nie żeby to był jakiś plagiat czy coś, bo nie jest, ale to tak trochę amatorsko wygląda. Zdjęcie Kingston pomijam - to akurat nie wydaje mi się takie straszne, że z Wikipedii wziąłeś. Haha, nawet nie sczaiłem że to z WikiPedii, miałem to zdjecie na dysku to pomyślałem że użyje :) 4. Nie podoba mi się imię głównego bohatera. Ni to imię, ni ksywa, i jeszcze to "Jah"... Ale to tylko moja opinia Co do wystąpienia Jah - Poszukaj troche w necie xywek różnych postaci z Jamajki, i nie tylko, bo wiele osób spoza tego kraju też przyjmuje taki przydomek, przykady? np.: Jah Cure czy Jah Shacka, albo jeden koleś z filmu Countryman - bodajże Jah Wisdom (nawiązaniem do niego jest Jah Knowledge wystepujacy w grze). A Samo SoulJah to nie przypadkowy zestaw słów, wymiawiając to z Jamaiskim Akcentem wyjdzie coś w stylu "Soldża" - wymawiane tak samo jak Souldier czyli żołnierz. A że występuje też słówko Soul to jego xywka wpada jeszcze w nowy wymiar. Imienia głównego bohatera napewno nie zmienie. Według mnie, gra może być naprawdę bardzo fajna, tylko musisz ją jeszcze poprawić. Trzymam za ciebie kciuki, bo pomysł gry jest naprawdę super. :thumbsup: Co do tych animacjii to propnuję ci poszukać ich w internecie, a potem odpowiednio przerobić np. nakładając warstwę i rysując na niej bohatera. heh, próbowałem zrobić tak z warstwami jak mówisz, nie chciałbyś widzieć efektu jaki powstał :D Ten który aktualnie jest w grze jest jakieś 20 razy lepszy. Bless Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 Co do wystąpienia Jah - Poszukaj troche w necie xywek różnych postaci z Jamajki, i nie tylko, bo wiele osób spoza tego kraju też przyjmuje taki przydomek, przykady? np.: Jah Cure czy Jah Shacka, albo jeden koleś z filmu Countryman - bodajże Jah Wisdom (nawiązaniem do niego jest Jah Knowledge wystepujacy w grze). A Samo SoulJah to nie przypadkowy zestaw słów, wymiawiając to z Jamaiskim Akcentem wyjdzie coś w stylu "Soldża" - wymawiane tak samo jak Souldier czyli żołnierz. A że występuje też słówko Soul to jego xywka wpada jeszcze w nowy wymiar. Imienia głównego bohatera napewno nie zmienie. Tak! Propaganja ma w 1000% rację - to imie jest genialne! Proste i można się doszukac w nim kilku znaczeń. No i jeszcze ta gra słów z "Soldier" - naprawdę to jest świetny pomysł - trudno by było wpaść na lepszy. Animację trochę odstają, ale moim zdaniem popełniasz błąd oceniająć tę grę według zwyczajnych kategorii. To raczej manifest - i do tego grywalny, nie ma co się czepiać, że coś nie jest jak w normalnych grach. Choc oczywiście ulepszenie nigdy nie boli. A co do klimatu - Backi miały atmosferkę, ale moim zdaniem SJ ma lepszą i jest do tego dużo bardziej grywalny. Co do KKK - po co doszukiwać się realizmu w takiej gierce? Gra ma kolorowy, wariacki i "zjarany" klimacik - realizm to nie ta bajka. Zresztą Prop ma rację - KKK jako agenci Babylonu to nie głupi pomysł. A zresztą kto by nie miał ochoty wklepać tym jestem-twardy-bo-mam-kijowy-strój burakom?! :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shaman Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 Propaganja: Ja napisze że postrzegam Babylon jako zło, nie wazne jakiego typu, w każdym razie wszystko co burzy pokój, miłość i harmonie. A panowie z KKK jak najbardziej nie byli ludźmi dobrymi, a fakt że hasło "White Power" to dla nich powód żeby tyrać ludzi z innym kolorem skóry. Dla mnie KuKluxKlan to jeden z ewidentnych przykładów Babylonu. W porządku. Policjanci, politycy, księża to najbardziej ewidentni przedstawiciele Babilonu jako ogół. W kwestii samego zła członkowie KKK są jak najbardziej dobrym przykładem. Oprócz tego pamiętaj że fabuła gry to własnie metafora. Coś jak by zamieniona w gre lekcja moralności (zresztą tak jak większośc kawałków reggae). Lekcja moralności? W grze w której twoim celem jest tylko i wyłącznie zabijanie? Z jednej strony walczysz tylko i wyłącznie z zombie, ale z drugiej sam w fabule określasz ich jako ludzi zmienionych przez Babilon. Więc to nadal są ci ludzie. Wiem, że Rasta wołają "Destroy the Babilon" i tak dalej ale nie wydaje mi się że chcą dokonać rewolucji poprzez pozabijanie wszystkich nie-Rasta... Bardziej chyba chodzi im o "Mental Revolution", czyli zjednoczenie wszystkich ludzi w świecie bez rządów, polityki, podziałów i tak dalej... A Samo SoulJah to nie przypadkowy zestaw słów, wymiawiając to z Jamaiskim Akcentem wyjdzie coś w stylu "Soldża" - wymawiane tak samo jak Souldier czyli żołnierz. A że występuje też słówko Soul to jego xywka wpada jeszcze w nowy wymiar. Hehe, przyznam że tego nie zauważyłem. W takim razie nasuwa się inna kwestia. Sam pewnie dobrze wiesz jakie nastawienie mają Rastafarianie do żołnierzy i do armii. Wiesz, to wygląda tak, jakbym się strasznie wszystkiego czepiał. Ale mimo wszystko gra mi się podoba, uważam że pomysł jest fajny i w ogóle to przedstawiasz wszystkich wrogów bezosobowo i bardzo słusznie no i mi to wszystko nie przeszkadza o czym napisałem. Jednak jeśli zagrałby w tą grę Rastaman, to te wszystkie kwestie mogłyby mu bardzo przeszkadzać. Nad tym co jest zgodne z ich wiarą, a co nie można byłoby dyskutować, ale nie jestem Rasta, więc nie będę się mądrzył. Mam tylko jedno pytanie, to że masz pod awatarem napisane że jesteś Rasta to tylko tak dla szpanu czy to prawda? Bo jeśli to nieprawda, to wypadałoby ten napis zmienić... TeeGee: Gra ma kolorowy, wariacki i "zjarany" klimacik - realizm to nie ta bajka. Ty piszesz że gra ma zjarany i wariacki klimacik, ale mimo wszystko prezentuje tematykę religijną, przestawia symbole Rasta. Dla nas to może nic, ale dla Rastafarian na pewno coś więcej. Chcę tylko żeby wszyscy gracze o tym wiedzieli i pamiętali. Bless. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 Ty piszesz że gra ma zjarany i wariacki klimacik, ale mimo wszystko prezentuje tematykę religijną, przestawia symbole Rasta. Dla nas to może nic, ale dla Rastafarian na pewno coś więcej. Chcę tylko żeby wszyscy gracze o tym wiedzieli i pamiętali. Religia religią, a gra i tak ma "zjarany klimat" (zresztą jak cały ruch Rasta). I to nie jest wyraz braku szacunku z mojej strony lub uważanie, że dla mnie "to nic". Cały urok Rasta jako religii i ruchu polega na jego wesołości, luzie i pozytywnym podejściu - Rasta to jednak nie mocherowe berety i majestatyczny Ojciec Dyrektor ;P. Nikt się nie obraża za "zjarany klimat", bo to właśnie o zjarany klimat chodzi. Moim zdanie traktujesz całość nieco zbyt poważnie. Np: Lekcja moralności? W grze w której twoim celem jest tylko i wyłącznie zabijanie? Z jednej strony walczysz tylko i wyłącznie z zombie, ale z drugiej sam w fabule określasz ich jako ludzi zmienionych przez Babilon. Więc to nadal są ci ludzie. Wiem, że Rasta wołają "Destroy the Babilon" i tak dalej ale nie wydaje mi się że chcą dokonać rewolucji poprzez pozabijanie wszystkich nie-Rasta... Bardziej chyba chodzi im o "Mental Revolution", czyli zjednoczenie wszystkich ludzi w świecie bez rządów, polityki, podziałów i tak dalej... Pamiętaj, że mimo wszystko mówimu to o gierce-napierdzielance, a nie książce filozoficznej. Przesłanie gierki i jej klimacik są fajne i niegłupie, ale to nadal tylko fajna gierka. Pamiętam jak ktoś na początku bytności Magi na tym forum, zarzucił mi satanizm ;). Gry, nawet jeśli zawierają różne motywy i poważniejsze klimaty, dalej śa jednak grami. To, że gra Propaganji jest bardziej "ideaowa" niż inne, tego nie zmiena. Sprawa jest zbyt luźna by rozpatrywać ją w takich aspektach. Pozdrowionka, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 23 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 Propaganja: Hehe, przyznam że tego nie zauważyłem. W takim razie nasuwa się inna kwestia. Sam pewnie dobrze wiesz jakie nastawienie mają Rastafarianie do żołnierzy i do armii. Tak, ale jak już pisałem słówka Soul i Jah w zestawieniu z Souldier nadają temu słowu inny wymiar - żołnierz duchowy, jak mówi na końcu dema Jah Knowlege : "Yuh gonna be the judgement in the hands of Almighty", Żołnierz który nie powoduje zła tylko walczy o pokój, o zmiane świata na lepsze. Jednak jeśli zagrałby w tą grę Rastaman, to te wszystkie kwestie mogłyby mu bardzo przeszkadzać. Szczerze? Wątpie :) To tylko gra, zlekkim klimatem, Faktycznie może z tą zmiana ludzi w zombie mógłbym coś zmienić - ale, bezproblemowo moge zrobic że zeombie w chwili śmierci - odmienia się znowu w człowieka. Co do akcji z mentalną rewolucją - to własnie tym sposobem padnie babylon, nie napisze jak SJ tego dokona, trzeba poczekać na pełną wersję. Nad tym co jest zgodne z ich wiarą, a co nie można byłoby dyskutować, ale nie jestem Rasta, więc nie będę się mądrzył. Mam tylko jedno pytanie, to że masz pod awatarem napisane że jesteś Rasta to tylko tak dla szpanu czy to prawda? Bo jeśli to nieprawda, to wypadałoby ten napis zmienić... Nie, nie lubie pozerstwa. I tak jak bohater gry wieże w Najwyższego i staram się walczyć z Babylonem na swój sposób - czego przykładem jest ta (i pare innych) gierka. Nie musisz mieć dreadów i mieszkac na Jamajce żeby być Rasta. Ty piszesz że gra ma zjarany i wariacki klimacik, ale mimo wszystko prezentuje tematykę religijną, przestawia symbole Rasta. Dla nas to może nic, ale dla Rastafarian na pewno coś więcej. Chcę tylko żeby wszyscy gracze o tym wiedzieli i pamiętali. Bless. To co że prezentuje tematyke religijną, skoro całe przesłanie tej gry jest jak najbardziej zgodne z ideą ich ruchu? Ta gra to po prostu inny sposób na pokazanie tego o czym powstają kawałki reggae na całym świecie. Acha co do zjaranego klimatu - wiesz zapewne że Ganja też ma pewien duchowy wymiar dla Rastamanów, otwiera dusze i umysł, pozwala na głęboka medytacje itp. Pozatym praktycznie każdą godzinę którą spędziłem przy tworzeniu gry sensimilla płyneła w mojej krwi ;) I o to chodzi, wystarczy otworzyć umysł, wybrać z gry co jest pokazane metaforycznie a co jest po prostu wymogiem do gry tego typu, nie brać wszystkiego na powaznie tylko odebrać wszystko z przymróżeniem oka, albo oglądać grę przez ciężkie powieki ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solmis Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 @propaganja Mi też wyświetla się error z logostem, a ściągnąłem wszystkie pliki *.rar z twojego uploadera. Wkleiłem je do folderu iiiii wchodzę : error. :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 23 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 @propaganja Mi też wyświetla się error z logostem, a ściągnąłem wszystkie pliki *.rar z twojego uploadera. Wkleiłem je do folderu iiiii wchodzę : error. :( yy, rar Soul_Jah to gify z logo, powinno działać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shaman Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 Propaganja: Hehe, a myślałem że zostanę przez ciebie zwyzywany za to że się wymądrzam, krytykuję, czepiam itd. To dobrze że na każdy zarzut masz dobry kontrargument. Wszystko już wyjaśniłeś, więc się więcej nie uczepię. Przyznam też, że tak naprawdę zacząłem tą krytykę tylko po to żeby cię sprawdzić - chciałem się upewnić że jesteś dojrzały i potrafisz mi odpowiedzieć na pytania bez wszczynania kłótni. Zdałeś egzamin :thumbsup: Tak więc życzę ci ukończenia SoulJah, bo gra naprawdę zapowiada się ciekawie. :) PS. wiesz zapewne że Ganja też ma pewien duchowy wymiar dla Rastamanów, otwiera dusze i umysł, pozwala na głęboka medytacje hehe, mądre słowa ;) Bless Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 23 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 Przyznam też, że tak naprawdę zacząłem tą krytykę tylko po to żeby cię sprawdzić - chciałem się upewnić że jesteś dojrzały i potrafisz mi odpowiedzieć na pytania bez wszczynania kłótni. Zdałeś egzamin taa mówiłem że ganja otwiera umysł :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 23 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 Powiem co zmieniłem i dodałem, a troche sie od wydania demka zmieniło. Po pierwsze i najważniejsze - po scenie na blue mountains i medytacji na najwyższym szczycie Jamajki SoulJah trafia do Buff Bay - a dokładniej w okolice gdzie Rastamani mają swoją wioskę. I od tej pory zmienia się strunktura gry, kończy się znana z demka liniowość, na mapce odblokowują się poprostu nowe lokacje, i można do nich chodzić w różnej kolejności, wracać do miasta czy do jakiegoś punktu strategicznego (np. pola baczki które w jednej z misji trzeba ochronić [scena oblężenia rodem z Medal of Honor :P) ]. Można też w końcu wydawac kaske (sklepik już prawie skończony). Zacząłem też robić 2 wątki w których trzeba dobrze rozegrać dialog żeby w pierwszej scenie - rozmowy z policjantem - wywinąć się bez walki i załatwić sprawę dyplomatycznie (tutaj umiejętność charisma sie bardzo przydaje). A druga scena już w miescie kiedy odwiedza się miejscowe "Walki Kogutów" (gdzie można postawić troche kasy i ew. wygrać), jeśli wejdzie sie do jednego z domów spotka sie kurczaka który mówi że nie chce już walczyc ze swoimi bracmi, i prosi SJ o pomoc. Sprawe też mozna rozwiązac na kilka sposobów - np. kupujac kurczaka (mozna i warto sie targować), albo przekonać rozmówce swoją przemową (znowu charisma) i zgarnąć trochę expa. Kolejna zmiana to Expik za palenie nowego rodzaju ganji (jack herrer, white weedow i purple haze puki co). No i narysowane już ponad połowa animacji nowego przeciwnika - policjanta, który razem ze swoim kałachem może zrobić z (_!_) jesień średniowiecza :D Pokój. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 Jesteś genialny... EDIT: No coś jeszcze dopiszę. Wszystko brzmi świetnie i zdaje sie idealnie pasować do klimatu gry. Jeśli to skończysz to będzie naprawde wspaniała produkcja. I swoją drogą - to bedzie pierwsza naprawde dobra "artystyczna" gra na GM. Hmm.... Blackmaul ma niestety rację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 Jesteś genialny... Ta... @gandzia: No... ryj świetny chociaż jakieś kreski widać, ale reszta całkowicie paintowa ;F Jeśli nie chcesz tego poprawiać to chociaż zmniejsz te pixelki, bo jakby nie patrzeć to one są dość mocno widoczne :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 23 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 Ta... @gandzia: No... ryj świetny chociaż jakieś kreski widać, ale reszta całkowicie paintowa ;F Jeśli nie chcesz tego poprawiać to chociaż zmniejsz te pixelki, bo jakby nie patrzeć to one są dość mocno widoczne :) W grze nie widać bo dodałem motion blur obiektom i jest antyaliasing, a że twarze wyglądają lepiej niżreszta - to dlatego że nie umiałbym zanimować zbyt "dokładnych" kończyn, zresztą tak samo jest z zombiakami i nawet samym souljah. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solmis Opublikowano 24 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 @propaganja Sory, juz dziala. Po prostu wkleiłem te gify do folderu spr, zamiast Soul Jah. :thumbsup: Tylko co to za gra? :P Wyświetla mi się komunikat: "Za mało pamięci wirtualnej" Napisz może jeszcze w "Read me" wymagania. :lol2: I mi się tnie strasznie, ale z tego co czytałem, to nie tylko mnie! ;) Tak apropos byłem w planszy tej pierwszej co nocą się idzie i ...... ekran wyświetlał się jakiś krzywy. To błąd gry, czy error kompa? :sp_ike: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 24 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 To jest góra i chyba sie tam nie idzie prosto? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 24 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 aaye, to jest góra. Powyłączałes wszystkie detale? JA wymagań sprzętowych nie znam, ale w każdym razie BACK wyciągał mi ok 15 fpsów na średnich detalach (20 na max), a tutaj na pełnych mam ciągle 30. Spróbuj wyłaczyć co poniektóre detale (np. szadows czy particle effects), w pełnej wersji zmienion abędzie tez liczba bitów z 32 na 16. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anaconda Opublikowano 24 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 Nadal nie dodałęś ramki do napisów :/ Kurczencja, no ja to mam miejscami problemy z odczytaniem wyrazów. A jeszcze dodać do tego to, że tekst dość szybko znika to kiszak całkowita :) Do poprawy, dodaj ramkę i wydłuż czas wyświetlania tekstu. Ewentualnie dodaj, że następny tekst pojawia się po naciśnięciu klawisza. Cała gierka to raczej utrzymana w żartobliwym znaczeniu? Bo mnie niektóre skrawki tekstów rozśmieszały :D Góra za stroma, ale to już mówili inni. Nudą wieje jak dla mnie przy walce, ale to może tylko moje odczucie. W mapach na terenie górzystym można zobaczyć koniec terenu w lewym rogu na początku planszy :P Ikonki w miejscu do rozdawania punktów wręcz odpychające, niestety taka prawda. Grało się w miarę przyjemnie, szkoda, że monotonnie ;) PS. Brak problemów z płynnościa rozgrywki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 24 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 Nadal nie dodałęś ramki do napisów :/ Kurczencja, no ja to mam miejscami problemy z odczytaniem wyrazów. A jeszcze dodać do tego to, że tekst dość szybko znika to kiszak całkowita :) Do poprawy, No tak jak mówisz - do poprawy. Cała gierka to raczej utrzymana w żartobliwym znaczeniu? Bo mnie niektóre skrawki tekstów rozśmieszały :D I tak i nie, bo mówi w sposób żartobliwy o rzeczach ważnych. Góra za stroma, ale to już mówili inni. Nudą wieje jak dla mnie przy walce, ale to może tylko moje odczucie. Hmmm tutaj sie chyba za dużo nie zmieni - będzie tylko 6 mocy sensi zamiast jednej dostępnej w demku + ew. jakies moce specjalne zyskiwane za postępy w grze. W mapach na terenie górzystym można zobaczyć koniec terenu w lewym rogu na początku planszy :P Ikonki w miejscu do rozdawania punktów wręcz odpychające, niestety taka prawda. Grało się w miarę przyjemnie, szkoda, że monotonnie ;) Czyli zmiany kosmetyczne - możesz być pewny że zostanie zmienione. PS. Brak problemów z płynnościa rozgrywki A Jaką masz maszyne że sie tak wyraże? :) Wyświetla mi się komunikat: "Za mało pamięci wirtualnej" Napisz może jeszcze w "Read me" wymagania. też mógłbyś napisać konfigutacje kompa. Napewno poogłoby to w tym żebym mógł w kolejnej wersji dodać do pliku readme wymagania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 25 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 Dwa nowe screeny: Na pierwszym nowy rodzaj przeciwnika - zmutowany smerf: A na drugim - w końcu znalazłem troche checi na poprawienie nieco "karty postaci" : musze popracować jeszze tylko nad jakimis fajnymi rameczkami i tego typu głupotami. Jesli macie jakieś genialne pomysły to jestem prawdopodobnie zainteresowany ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ToMoEX Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 Jesli macie jakieś genialne pomysły to jestem prawdopodobnie zainteresowany Może ci się nie spodoba ale mam pomysł na pasek życia i Many życie : Sylwetka bohatera miejwięcej tak jak na screenie (zrób ładniejszą) >>luknij se<< mana stojący obok życia Gibon:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się