canariopl Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Ludziska, Robię sobie tego platformersa Castle Ventures, który wykorzystuje model fizyczny Box2D. Mam jednak pewien problem - postać blokuje mi się momentami na skrajach obiektów statycznych stanowiących podłogę. Tak jakby nie do końca były dopasowane klocki. A wiem, że klocki ustawione są prawidłowo bo mam je przeciągnięte do siatki. Wygląda to śmiesznie i jest mega frustrujące, bo w pełni rozpędzona postać nagle zatrzymuje się na płaskiej powierzchni, potykając się o niewidzialny kamień. Nie mam kompletnie pojęcia jak to rozwiązać. Ma ktoś jakieś pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 czy moglbys pokazac jak to wyglada, wraz z drawowanym debugowym trybem fizyki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
canariopl Opublikowano 17 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Przedostatni build jest tutaj: http://orzedowski.pl/65-2/castle-venture-work-in-progress/ Jak wrócę z pracy to wrzucę kolejną wersję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 zagrałem i niestety nie zablokowało mi nic. wiesz jak dokładnie to zreprodukować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
canariopl Opublikowano 17 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Pokombminuję jeszcze dzisiaj. Chyba to jest kwestia ustawienia odpowiednich współczynników masy i tarcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 dobrą techniką jest zrobić jako nogi kulę, zaś ciało to przytwierdzony do niej box. normalnie robi się to jako dwa fixtures podpięte do jednego body, w GMie możliwe, że trza dwa obiekty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 17 Czerwca 2014 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Wersja HTML może gorzej działać niestety i może to być jakiś bug. Zobacz czy apka windowsowa to ma i włącz wyświetlanie debuga fizyki sobie, żeby rysowało kształty i kolorowało stan (szare to staitc, zielone to w spoczynku i czerwone to akutalnie pracujące chyba) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
canariopl Opublikowano 17 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Z tymi dwoma obiektami to spoko pomysł. Dziś to wypróbuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SIDek Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 jak odpalic tego debuga z fizyką? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 22 Stycznia 2015 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 physics_world_draw_debug(flag) http://docs.yoyogames.com/source/dadiospic...draw_debug.html physics_draw_debug() http://docs.yoyogames.com/source/dadiospic...draw_debug.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się