Gibki Kaktus Opublikowano 27 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 Raczej tekstury, bo one na prawdę rażą w oczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amaterasu Opublikowano 27 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 Chodzi o tekstury, modele? -Budynek i drzewo porażają swoją kanciastością. Nawet w GM-ie można rysować modele, które nie są prostopadłościanami. -Brak rozdzielenia na światło i cień powodują, że powstają jednolite plamy barwne, które wyglądają paskudnie -Nie istnieją kontury obiektów, co sprawia wrażenie patrzenia na płaski rysunek -Brak tekstur lub niska ich jakość dopełniają dzieła zniszczenia -Brak antyaliasingu powoduje powstawanie "ząbków" na krawędziach obiektów, a na teksturach widoczne są prążki moiré (nie chce mi dodać linku z polskimi znakami, ale można wyszukać na wikipedii) To tak z grubsza, nie poruszyłem sprawy odwzorowania budynku na podstawie danych historycznych, kompozycji barwnej, czy kształtu drzewa (które nie powinno być kuliste). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 27 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 Sprawdzałeś jak to będzie wyglądać jakimś globalnym oświetleniem + ambient light? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 27 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 Sprawdzałeś jak to będzie wyglądać jakimś globalnym oświetleniem + ambient light? Nie, nie sprawdzałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzechyarachidowe Opublikowano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 Tekstury. Proponuje zrobić bardziej widoczne krawędzie oraz wszystko zrobić o podobnym, najlepiej ciemnym kontraście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 29 Czerwca 2014 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2014 prawdę mówiąc kanciastość nie jest sama w sobie zła, ale gdy się za takie rzeczy bierzesz, musisz dobrze dostosowywać tekstury i cieniowanie. Już nawet nieszczęsny Minecraft niech Ci przykładem będzie. Ja osobiście proponuję stworzenie np ściany budynku, którego nie sposób obejść, ale który z przodu prezentuje się obiecująco. Coś w tym stylu byś machnął i to od razu fruwa. Ten budynek zrobiłem w dwie minuty w gmowym edytorze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 1 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 W dobrym kierunku idę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 1 Lipca 2014 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 ojezusku, tak, teraz jest estetycznie, jeszcze ten hudzik pozostał w starym stylu, ale już da się patrzeć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 1 Lipca 2014 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 W sumie jest naprawdę przyzwoicie. Ale mam malutką prośbę. Weź podstaw może texturę ścian tego budynku na tę teksturę http://vlep.pl/vawjoe.png i podrzuć screena jakby to w grze wyglądało. Takie retro cieniowanie naprawdę dodaje smaku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 1 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 W sumie jest naprawdę przyzwoicie. Ale mam malutką prośbę. Weź podstaw może texturę ścian tego budynku na tę teksturę http://vlep.pl/vawjoe.png i podrzuć screena jakby to w grze wyglądało. Takie retro cieniowanie naprawdę dodaje smaku Chyba lepiej by wyglądało jakbym to rozłożył na kilka grafik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 1 Lipca 2014 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 To zróbmy może tak, niech to http://vlep.pl/kcfbjr.png będzie teksturą dachu, a to http://vlep.pl/iukd05.png ściany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 1 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 To zróbmy może tak, niech to http://vlep.pl/kcfbjr.png będzie teksturą dachu, a to http://vlep.pl/iukd05.png ściany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 Bardzo fajne textury ma pierwszy Hexen i Heretic. Ja 3 z nich użyłem tutaj: http://i.imgur.com/V4RSNDp.png Texturki: http://www.bghq.com/textures.php?game=hexen http://www.bghq.com/textures.php?game=heretic (to nie są wszystkie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 1 Lipca 2014 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 co ja zrobiłem, przepraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzechyarachidowe Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 W dobrym kierunku idę? Tak :borek: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 1 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 Lepsza grafika czy nie bardzo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 Poprzednie bardziej mi się podobało. Tutaj dach nie pasuje do tego drewna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 1 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 Poprzednie bardziej mi się podobało. Tutaj dach nie pasuje do tego drewna. Drewno za jasne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sheriff99 Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 Może lepiej spróbuj zrobić jakieś modele w blenderze czy czymkolwiek? Jest dużo tutoriali a na te sześciany, jakich byś tekstur nie dał zawsze będą wyglądać paskudnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 1 Lipca 2014 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 poprzednie lepsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 Wydaje mi się że takie kolory pasują lepiej ale nadal uważam że textura dachu jest słaba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 1 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 Może lepiej spróbuj zrobić jakieś modele w blenderze czy czymkolwiek? Jest dużo tutoriali a na te sześciany, jakich byś tekstur nie dał zawsze będą wyglądać paskudnie. Ta gra w moim zamyśle miała być wokselowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 1 Lipca 2014 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 ilość hejterów się wzmaga, czyli jesteś na dobrej drodze :) mi się te dachówki ######ście podobają, ale fakt, przyciemnij to drewno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 2 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2014 ilość hejterów się wzmaga, czyli jesteś na dobrej drodze :) mi się te dachówki ######ście podobają, ale fakt, przyciemnij to drewno. Dachówki zostawiam dla innego rodu :) Wikingowie mieli dachy z ciemnej słomy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmalu Opublikowano 2 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2014 A mi się tu tekstura ściany bardzo spodobała, lepsze niż te paski późniejsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 2 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2014 A mi się tu tekstura ściany bardzo spodobała, lepsze niż te paski późniejsze Ale ja wolę nie używać grafik z innych gier Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzechyarachidowe Opublikowano 2 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2014 Może to zostaw w tym stanie i poprostu rób dalej, jak projekt ci naprawdę zacznie prosperować to może znajdziesz jakiegoś grafika który zrobi ci sześciany z pa$ji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 3 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 Tym razem zmiana HUD i drzew Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 3 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 Mam tylko nadzieję że te paski życia to nie draw_circle_colour() ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 3 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 Mam tylko nadzieję że te paski życia to nie draw_circle_colour() ? Nie, no co ty?! Ja nawet takiej funkcji nie znam :D EDIT: Kolor pnia drzewa pasowałby do tych domków? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się