Skocz do zawartości

DORG


Mateusz Nejman

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 175
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Chodzi o tekstury, modele?

 

-Budynek i drzewo porażają swoją kanciastością. Nawet w GM-ie można rysować modele, które nie są prostopadłościanami.

-Brak rozdzielenia na światło i cień powodują, że powstają jednolite plamy barwne, które wyglądają paskudnie

-Nie istnieją kontury obiektów, co sprawia wrażenie patrzenia na płaski rysunek

-Brak tekstur lub niska ich jakość dopełniają dzieła zniszczenia

-Brak antyaliasingu powoduje powstawanie "ząbków" na krawędziach obiektów, a na teksturach widoczne są prążki moiré (nie chce mi dodać linku z polskimi znakami, ale można wyszukać na wikipedii)

 

To tak z grubsza, nie poruszyłem sprawy odwzorowania budynku na podstawie danych historycznych, kompozycji barwnej, czy kształtu drzewa (które nie powinno być kuliste).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

prawdę mówiąc kanciastość nie jest sama w sobie zła, ale gdy się za takie rzeczy bierzesz, musisz dobrze dostosowywać tekstury i cieniowanie. Już nawet nieszczęsny Minecraft niech Ci przykładem będzie. Ja osobiście proponuję stworzenie np ściany budynku, którego nie sposób obejść, ale który z przodu prezentuje się obiecująco. Coś w tym stylu byś machnął cy4xu9.png i to od razu fruwa. Ten budynek zrobiłem w dwie minuty w gmowym edytorze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

ojezusku, tak, teraz jest estetycznie, jeszcze ten hudzik pozostał w starym stylu, ale już da się patrzeć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

W sumie jest naprawdę przyzwoicie. Ale mam malutką prośbę. Weź podstaw może texturę ścian tego budynku na tę teksturę http://vlep.pl/vawjoe.png i podrzuć screena jakby to w grze wyglądało. Takie retro cieniowanie naprawdę dodaje smaku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie jest naprawdę przyzwoicie. Ale mam malutką prośbę. Weź podstaw może texturę ścian tego budynku na tę teksturę http://vlep.pl/vawjoe.png i podrzuć screena jakby to w grze wyglądało. Takie retro cieniowanie naprawdę dodaje smaku

 

LurrakLTex1.png

Chyba lepiej by wyglądało jakbym to rozłożył na kilka grafik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

To zróbmy może tak, niech to http://vlep.pl/kcfbjr.png będzie teksturą dachu, a to http://vlep.pl/iukd05.png ściany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

ilość hejterów się wzmaga, czyli jesteś na dobrej drodze :) mi się te dachówki ######ście podobają, ale fakt, przyciemnij to drewno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...