Skocz do zawartości

DORG


Mateusz Nejman

Rekomendowane odpowiedzi

DORG_Banner.png

Opis

DORG(Death(Śmierć), Origin(Pochodzenie), Rich(Bogactwo), Glory(Chwała)) - Dosyć ambitny projekt gry symulującej życie w średniowieczu. Mamy do dyspozycji zwykłego chłopa jednej z wielu narodowości. Możemy zrobić prawie wszystko co się robiło w średniowieczu, od uprawy roli po podbijanie miast przez bitwy morskie. Projekt jest we wczesnej wersji alpha ze względu na zmiany zamysłu projektu i zmianę środowiska. Gra pisana jest w Unity.

Zespół:

Mateusz Nejman:

Oczywiście że to ja. Ja się zajmuję praktycznie wszystkim. Ja programuję i tworzę grafikę. Oczywiście nadzoruję całym projektem.

Szymon Jurkowski:

Główny kreator mapy. Tworzy fabułę DORG, dorzuca pomysły do gry. Jest naszym specem od broni białej i uzbrojenia

Konfucjusz:

Także tworzy fabułę DORG, dorzuca pomysły do gry. Jest oficjalnym testerem DORG. Tworzy spis itemków

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 175
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

szału nie ma - keep goin'!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

składane z kilku obiektów w których rysuję d3d_draw_block

To jest efekt tego że nie potrafisz robić modelów czy convertować na zjadliwy dla GMa fomat?

Bo wiesz modele możesz robić dużo bardziej szczegółowe i do tego mniej procko żerne w przypadku GMa. Bo te standardowe prymitivy to są pożal się boże xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na razie wygląda ok

 

 

masz może ci się spodoba efekt

 

wrzuć sobie w Create nowego obiektu:

GML
d3d_light_define_direction(id,-90,0,0,make_color_rgb(150,150,150))//ty?

d3d_light_define_direction(id+1,+90,0,0,make_color_rgb(100,100,100))//front

d3d_light_define_direction(id+2,0,+90,0,make_color_rgb(80,80,80))//prawy bok

d3d_light_define_direction(id+3,0,0,+90,make_color_rgb(255,255,255))//g?ra

d3d_light_define_direction(id+4,0,0,-90,make_color_rgb(40,40,40))//d?

d3d_light_define_direction(id+5,0,-90,0,make_color_rgb(200,200,200))//lewy bok

d3d_light_enable(id,true)

d3d_light_enable(id+1,true)

d3d_light_enable(id+2,true)

d3d_light_enable(id+3,true)

d3d_light_enable(id+4,true)

d3d_light_enable(id+5,true)

 

i po prostu wrzuć do rooma

 

a i daj d3d_set_lighting na true

 

oczywiście tam gdzie chcesz full bright

w draw na początku dajesz d3d_set_lighting na false

i na końcu z powrotem na true

 

A i nie gwarantuje że zadział bez problemu bo nie wiem czy masz poprawnie normalne w modelach ustawione

 

Ale spróbować zawsze można :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na razie wygląda ok

 

 

masz może ci się spodoba efekt

 

wrzuć sobie w Create nowego obiektu:

GML
d3d_light_define_direction(id,-90,0,0,make_color_rgb(150,150,150))//ty?

d3d_light_define_direction(id+1,+90,0,0,make_color_rgb(100,100,100))//front

d3d_light_define_direction(id+2,0,+90,0,make_color_rgb(80,80,80))//prawy bok

d3d_light_define_direction(id+3,0,0,+90,make_color_rgb(255,255,255))//g?ra

d3d_light_define_direction(id+4,0,0,-90,make_color_rgb(40,40,40))//d?

d3d_light_define_direction(id+5,0,-90,0,make_color_rgb(200,200,200))//lewy bok

d3d_light_enable(id,true)

d3d_light_enable(id+1,true)

d3d_light_enable(id+2,true)

d3d_light_enable(id+3,true)

d3d_light_enable(id+4,true)

d3d_light_enable(id+5,true)

 

i po prostu wrzuć do rooma

 

a i daj d3d_set_lighting na true

 

oczywiście tam gdzie chcesz full bright

w draw na początku dajesz d3d_set_lighting na false

i na końcu z powrotem na true

 

A i nie gwarantuje że zadział bez problemu bo nie wiem czy masz poprawnie normalne w modelach ustawione

 

Ale spróbować zawsze można :P

Nie wklejaj tego bo będziesz miał syf w kodzie. Po ludzku na tablicach to zrób.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wklejaj tego bo będziesz miał syf w kodzie. Po ludzku na tablicach to zrób.

Serio? syf w 1 obiekcie np obj_light dajesz ten kod potem tylko włączanie i wyłączanie efekt cieniowania funkcją "d3d_set_lighting" gdzie jest to potrzebne tyle... O czym ty w ogóle mówisz ciekaw jestem jak chciałbyś to zrobić na tablicach i po co

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Nie myślcie, że opuściłem StoneFire. Nic z tych rzeczy. Zmieniłem nazwę na Lurrak(chyba lepiej brzmi). 3 razy zmieniałem mapę: najpierw cała mapa była dużym klockiem, mapy były ułożone jedno koło drugiego tak, że można było przejść z jednej mapy do każdej dookoła. Potem mapa była trochę za duża(184 podmap z powtarzającymi się nazwami). Teraz mapa ma 109 podmap i myślę, że już nie będę musiał nic zmieniać w tej mapie, tylko pododawać obiekty i mapy gotowe. Zmieniłem nazwy rodów(Hogar, Mogar, Lofing, Bofing) na(Hogar, Sorli, Alimir, Zirun). Tutaj macie nowy projekt małego domu Hogar zrobiony w Paincie :lol: :

Hogar___Ma_y_dom.png

Przy rodzie Hogar wzoruję się architekturą Wikingów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...