Mateusz Nejman Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Opis DORG(Death(Śmierć), Origin(Pochodzenie), Rich(Bogactwo), Glory(Chwała)) - Dosyć ambitny projekt gry symulującej życie w średniowieczu. Mamy do dyspozycji zwykłego chłopa jednej z wielu narodowości. Możemy zrobić prawie wszystko co się robiło w średniowieczu, od uprawy roli po podbijanie miast przez bitwy morskie. Projekt jest we wczesnej wersji alpha ze względu na zmiany zamysłu projektu i zmianę środowiska. Gra pisana jest w Unity. Zespół: Mateusz Nejman: Oczywiście że to ja. Ja się zajmuję praktycznie wszystkim. Ja programuję i tworzę grafikę. Oczywiście nadzoruję całym projektem. Szymon Jurkowski: Główny kreator mapy. Tworzy fabułę DORG, dorzuca pomysły do gry. Jest naszym specem od broni białej i uzbrojenia Konfucjusz: Także tworzy fabułę DORG, dorzuca pomysły do gry. Jest oficjalnym testerem DORG. Tworzy spis itemków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 szału nie ma - keep goin'! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 No ładnie, myślałem że sobie gorzej radzisz z tym topornym GMowym 3D :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Ja mam tak: jak czegoś naprawdę chcę, to nie ma bata żeby coś mi w tym przeszkodziło :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Te domki to modele czy poskładałeś je z wbudowanych funkcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 składane z kilku obiektów w których rysuję d3d_draw_block Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Nie ma się za bardzo do czego przyczepić. Nie jest źle, ale informuj nas na bieżąco jak idą prace. Podoba mi się Charakterystyczny dla Hogarbo widać że masz jakiś plan i design. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 składane z kilku obiektów w których rysuję d3d_draw_block To jest efekt tego że nie potrafisz robić modelów czy convertować na zjadliwy dla GMa fomat? Bo wiesz modele możesz robić dużo bardziej szczegółowe i do tego mniej procko żerne w przypadku GMa. Bo te standardowe prymitivy to są pożal się boże xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Tylko ja te wszystkie budynki robię przez mój własny edytor, w którym można eksportować budynek do kodu GML. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Aha, no nieźle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Jak na razie wygląda ok masz może ci się spodoba efekt wrzuć sobie w Create nowego obiektu: GML d3d_light_define_direction(id,-90,0,0,make_color_rgb(150,150,150))//ty? d3d_light_define_direction(id+1,+90,0,0,make_color_rgb(100,100,100))//front d3d_light_define_direction(id+2,0,+90,0,make_color_rgb(80,80,80))//prawy bok d3d_light_define_direction(id+3,0,0,+90,make_color_rgb(255,255,255))//g?ra d3d_light_define_direction(id+4,0,0,-90,make_color_rgb(40,40,40))//d? d3d_light_define_direction(id+5,0,-90,0,make_color_rgb(200,200,200))//lewy bok d3d_light_enable(id,true) d3d_light_enable(id+1,true) d3d_light_enable(id+2,true) d3d_light_enable(id+3,true) d3d_light_enable(id+4,true) d3d_light_enable(id+5,true) i po prostu wrzuć do rooma a i daj d3d_set_lighting na true oczywiście tam gdzie chcesz full bright w draw na początku dajesz d3d_set_lighting na false i na końcu z powrotem na true A i nie gwarantuje że zadział bez problemu bo nie wiem czy masz poprawnie normalne w modelach ustawione Ale spróbować zawsze można :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Jak na razie wygląda ok masz może ci się spodoba efekt wrzuć sobie w Create nowego obiektu: GML d3d_light_define_direction(id,-90,0,0,make_color_rgb(150,150,150))//ty? d3d_light_define_direction(id+1,+90,0,0,make_color_rgb(100,100,100))//front d3d_light_define_direction(id+2,0,+90,0,make_color_rgb(80,80,80))//prawy bok d3d_light_define_direction(id+3,0,0,+90,make_color_rgb(255,255,255))//g?ra d3d_light_define_direction(id+4,0,0,-90,make_color_rgb(40,40,40))//d? d3d_light_define_direction(id+5,0,-90,0,make_color_rgb(200,200,200))//lewy bok d3d_light_enable(id,true) d3d_light_enable(id+1,true) d3d_light_enable(id+2,true) d3d_light_enable(id+3,true) d3d_light_enable(id+4,true) d3d_light_enable(id+5,true) i po prostu wrzuć do rooma a i daj d3d_set_lighting na true oczywiście tam gdzie chcesz full bright w draw na początku dajesz d3d_set_lighting na false i na końcu z powrotem na true A i nie gwarantuje że zadział bez problemu bo nie wiem czy masz poprawnie normalne w modelach ustawione Ale spróbować zawsze można :P Nie wklejaj tego bo będziesz miał syf w kodzie. Po ludzku na tablicach to zrób. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Nie wklejaj tego bo będziesz miał syf w kodzie. Po ludzku na tablicach to zrób. Serio? syf w 1 obiekcie np obj_light dajesz ten kod potem tylko włączanie i wyłączanie efekt cieniowania funkcją "d3d_set_lighting" gdzie jest to potrzebne tyle... O czym ty w ogóle mówisz ciekaw jestem jak chciałbyś to zrobić na tablicach i po co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Jaka mapa byłaby lepsza? Wielka mapa podzielona na podmapy(np. Margonem), czy mapa podzielona na akty(w SF byłyby wyspy)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Wielka podzielona na podmapy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Kolejny budynek, tym razem dla rodu Lofing :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Te rody będą miały charakterystyczne style bazowane na jakiś miejscach/kulturach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaladynXD Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 A będą jakieś okna, czy coś :)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Te rody będą miały charakterystyczne style bazowane na jakiś miejscach/kulturach? już mają ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Ale cienie plox Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Te rody będą miały charakterystyczne style bazowane na jakiś miejscach/kulturach? Po części Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 3 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 Opłacałoby się zrobić blokady map dla niższych poziomów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek Opublikowano 3 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 Opłacałoby się zrobić blokady map dla niższych poziomów? nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 22 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2014 Nie myślcie, że opuściłem StoneFire. Nic z tych rzeczy. Zmieniłem nazwę na Lurrak(chyba lepiej brzmi). 3 razy zmieniałem mapę: najpierw cała mapa była dużym klockiem, mapy były ułożone jedno koło drugiego tak, że można było przejść z jednej mapy do każdej dookoła. Potem mapa była trochę za duża(184 podmap z powtarzającymi się nazwami). Teraz mapa ma 109 podmap i myślę, że już nie będę musiał nic zmieniać w tej mapie, tylko pododawać obiekty i mapy gotowe. Zmieniłem nazwy rodów(Hogar, Mogar, Lofing, Bofing) na(Hogar, Sorli, Alimir, Zirun). Tutaj macie nowy projekt małego domu Hogar zrobiony w Paincie :lol: : Przy rodzie Hogar wzoruję się architekturą Wikingów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzechyarachidowe Opublikowano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 Kwadraty tak bardzo ;_; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 26 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 Teraz to trochę tak wygląda: Trochę Wikingów, trochę... czegoś tam :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmalu Opublikowano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 Nie wiem jak doradzić ci poprawienie tego, ale muszę przyznać że wygląda to wyjątkowo nieatrakcyjnie dla oka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 26 Czerwca 2014 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 no i ktoś musi ci to powiedzieć - dupa, a nie architektura wikingów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 ANtY ślepy i nie widzi że to dach z bambusa i drzewo czereśni. x=368 wyraźnie oznacza daleki wschód! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 27 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 Nie wiem jak doradzić ci poprawienie tego, ale muszę przyznać że wygląda to wyjątkowo nieatrakcyjnie dla oka Chodzi o tekstury, modele? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się