Skocz do zawartości

Jak dodać reklamy do gry w HTML5


Rekomendowane odpowiedzi

Witam ostatnio bawię się z wtyczką do html5

https://dl.dropboxusercontent.com/u/5313603/game/index.html

chciałem dodać jakieś reklamy ale nie znam się na tym za bardzo

GM oferuje mi stronę :

http://www.supersonicads.com/publishers/brandconnect

co prawda wysłałem im jako publisher ale słyszałem że już nie przyjmują nowych użytkowników

 

niby mogę też dodać reklamy do samej strony html ale niestety nie znam takowych serwisów

czy mogli byście coś polecić? lub jeśli macie jakiś ciekawy artykuł o tym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym załatwił inaczej. Stawiasz serwer Piwika (Analityka stron WWW) i przez miesiąc do 3 nie masz reklam, zbierasz statystyki, jest ok

 

I po miesiącu do 3 dzwonisz do firm (nie wiem, google, facebook lub nawet pizzerii itd.), tworzysz własny silnik reklam (LionX AD :D) i zgadzasz się na śmiesznie niskie zarobki (np. 0.5 czy 0.25 grosza od obejrzenia reklamy).

 

Taka firma (jeśli wejść jest dużo, a niska cena), zapłaci ci za nie. Tylko ty musisz podpisać umowę na np. 3 miesiące reklam. Zarobisz powiedzmy 100zł w miesiąc (jeśli gra będzie popularna), w międzyczasie robisz dalej swoje gry i podnosisz stawkę po mału (tak, by nie zniechęcić).

 

To jest teoretyczny plan, który niebawem zamierzam zrealizować i stać się władcą świata!

1167082-mandark.jpg

Hahaha - hahahahaha

 

Fervi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jeśli w teorii nawet (nie badałem tego wątku), to możesz zrobić skrypt (np. 30.30.30.30/reklama.html), który przekieruje na stronę (31.31.31.31/reklama.html), w której jest skrypt Spyware + reklama właściwa. Wtedy druga firma ma obraz statystyk "własnych"

 

Nigdy nie myślałem o manipulacji statystykami, być może są zaszyfrowane (?)

 

Fervi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto