LionX Dagger Opublikowano 25 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 Witam ostatnio bawię się z wtyczką do html5 https://dl.dropboxusercontent.com/u/5313603/game/index.html chciałem dodać jakieś reklamy ale nie znam się na tym za bardzo GM oferuje mi stronę : http://www.supersonicads.com/publishers/brandconnect co prawda wysłałem im jako publisher ale słyszałem że już nie przyjmują nowych użytkowników niby mogę też dodać reklamy do samej strony html ale niestety nie znam takowych serwisów czy mogli byście coś polecić? lub jeśli macie jakiś ciekawy artykuł o tym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 26 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 Reklamy google. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 26 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 Ja bym załatwił inaczej. Stawiasz serwer Piwika (Analityka stron WWW) i przez miesiąc do 3 nie masz reklam, zbierasz statystyki, jest ok I po miesiącu do 3 dzwonisz do firm (nie wiem, google, facebook lub nawet pizzerii itd.), tworzysz własny silnik reklam (LionX AD :D) i zgadzasz się na śmiesznie niskie zarobki (np. 0.5 czy 0.25 grosza od obejrzenia reklamy). Taka firma (jeśli wejść jest dużo, a niska cena), zapłaci ci za nie. Tylko ty musisz podpisać umowę na np. 3 miesiące reklam. Zarobisz powiedzmy 100zł w miesiąc (jeśli gra będzie popularna), w międzyczasie robisz dalej swoje gry i podnosisz stawkę po mału (tak, by nie zniechęcić). To jest teoretyczny plan, który niebawem zamierzam zrealizować i stać się władcą świata! Hahaha - hahahahaha Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 26 Marca 2014 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 A udowodnij, ze statsy są prawdziwe ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...