pio_trek Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 https://gmclan.org//up435.html plik slime :P zreszta jedyny... chodzi mi oto czy da sie jakos inaczej zrobic z mouse enter i leave, czy moze tak zostawic. czasami niewykrywa kolizji przy szybkich ruchac... zrobione to jest tak.... jest transparent sprite (sam napis) z maska, po evencie mouse enter pojawia sie jakby taka ramka (z image alpha) na tym objekcie noi wlasnie to szwankuje.... sciagnijecie i powiedzcie czy ewentualnie moze tak byc. PS plik jest duzy (3 mega) bo jest tam jeszcze gra ale nieda sie doniej dostac, poprostu niechcialo mi sie kasowac all Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 https://gmclan.org//up435.html PS plik jest duzy (3 mega) bo jest tam jeszcze gra ale nieda sie doniej dostac, poprostu niechcialo mi sie kasowac all To niech Ci się zechce, bo nie mam czasu na pobieranie 3mb :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pio_trek Opublikowano 20 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 300+ sprite + objekty 100+ i zero muzyki........ zaduzo roboty ;p no wiec czekam na innych wybawcow :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Mi to tam nie przeszkadza że się nieraz nie podświetla. Zawsze można wjechać na napis jeszcze raz. :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Dobra, pobrałem. Ech, skąd mamy wiedzieć co jest źle, daj plik źródłowy :P IMO maska jest zbędna, wystarczyć odznaczyć w spricie "precise collision checking" i już :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Jeśli to odznaczysz to maska dopasuje się do całego spritu a nie tylko do napisu a jemu chodziło chyba oto rzeby po najechaniu na napis się podświetliło. Udało mi się podświetlić dwa napisy naraz to jest nieco dziwne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pio_trek Opublikowano 20 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 dzieki dark ;p wylaczylem maske i wylaczylem precise colission dziala super :) temat zamykam PS napisz na priv czy chcesz byc w credits bo to tylko drobna pomoc i chyba niema poco ale wole sie upewnic ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 w spritach menu odznacz precise collision checking i już... Już to napisali godzinę przed tobą... Czytaj topici, bo będą warny. Patrysław Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się