Gryzelda Opublikowano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 Czy to normalne że po dodaniu particle effectów do gry, liczba fps po eksporcie do html5 spada drastycznie, czy może to wina słabej optymalizacji? Dodam że w runnerze pod Windowsa wszystko działa cacy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxGaming Opublikowano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 HTML5 zawsze będzie wolniejsze od Windowsa ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gryzelda Opublikowano 21 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 Ale żeby od razu spadało do 10-20 fpsów ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 21 Stycznia 2014 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 Ale WebGL czy nie? I pod jaką przeglądarką sprawdzasz? Bo pamiętam przykład jeden, z rysowaniem dużej ilości naraz sprite'ów, gdzie WebGL wygrywał z Windowsem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gryzelda Opublikowano 21 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 Testuje w chromie. A WebGL gdy mam włączony to cały czas mam około 15 fpsów, a gdy wyłączony to lagi są tylko wtedy kiedy jest już trochę więcej particle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 Pytanie, czy napisanie własnego systemu particli nie będzie wydajniejsze od tego wbudowanego? Jaki efekt chcesz uzyskać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gryzelda Opublikowano 21 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 Jeśli masz na myśli te podstawowe jak explosion czy flare itp. to nie korzystam z tego, samemu zrobiłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 To nic nie zmienia :) Nadal używasz starego systemu który nie był optymalizowany pod html5. Powiedz co potrzebujesz uzyskać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gryzelda Opublikowano 21 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 Losowego koloru kwadraciki, które się delikatnie poruszają w losowym kierunku, zmniejszają swoją wielkość i po jakiejś połowie sekundy umierają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 Sprawdź, czy pętla rysująca je nie będzie szybsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 jesli webgl to da sie zrobic particle batchowane i rysowane shaderkiem - zdecydowanie szybsze niz normalne rysowanie kazdego czworokata z osobna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 Okej. Ale warto zacząć od względnie najprostszych, jeżeli wymagania są małe to taka pętla nie powinna poważnie wpłynąć na wydajność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gryzelda Opublikowano 21 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 Prawdę mówiąc to nie mam pojęcia co mam zrobić ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 21 Stycznia 2014 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 Sprawdzić w innej przeglądarce, swoją zaktualizować albo sprawdzić w konfiguracji czy WebGL na pewno korzysta z przyspieszenia na GPU, bo wygląda, że jednak nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gryzelda Opublikowano 21 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 Sprawdziłem na Mozilli, klatkuje się. natomiast pogrzebałem w ustawieniach zarówno Chroma jak i Mozilli i faktycznie, na Chromie teraz wszystko pięknie działa :D Natomiast na Mozilli jak się klatkowało tak się klatuje ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 21 Stycznia 2014 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 Może przeglądarka się nie lubi z Twoją kartą graficzną :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się