Matrix_ Opublikowano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 (edytowane) Tytuł: Magick & Keys 2014 Gatunek: przygodowa Opis: Rozwinąłem fabułę i zwiększyłem opis gry Alpha v.2 ~~DOWNLOAD~~ Poziom testowy, każdy przeciwnik do przetestowania, generowana trawa. Różna kolor krzewów. Ruszające drzewka i kilka skrzynek do otwarcia. Rozgrywka: Sterujemy bohaterem, który jest magiem. Ma do wyboru różne umiejętności, rzucanie zaklęć, strzelanie z łuku itp. Aby przejść kolejne poziomy musimy zdobywać kluczyki aby otworzyć, bramy, drzwi itp. Klucze mogą się znajdować się albo w skrzynkach, albo zdobycie ich na innym poziomie, a później wracamy.... Podczas gry będą nas atakować różni wrogowie: - gobliny, wiedzmy, pająki - oraz inne niepodobne do widocznych w grach do dzisiaj W kilku misjach prawdopodobnie będziemy mieli możliwość latania na miotle i zabiciu wielu przeciwników... Podczas rozgrywki będzie nam towarzyszyć muzyka, chodzące owady po ziemi oraz przelatujące ptaki oraz ruszający się bohater... Będzie zrobiony system ulepszania umiejętności bohatera. Będziemy mieli możliwość zwiększenia: - ilości many / zdrowia - obrażeń AD i AP - prędkości naciągania z łuku oraz jego bonusu przez dłuższy czas naciągania - odporność AD i AP Fabuła: Wątkiem głównym gry jest pokonywanie kolejnych przeciwników, znalezienie kluczy aby dążyć do prawdziwego piekła, aby pomścić ludzi zabitych przez zło... Wątki poboczne: - znalezienie uwięzionej dziewczynki wśród gęstwiny - otworzenie tajemniczej bramy w której znajdziemy ciekawy bonus, odpowiednią kolejnością wciskania przycisków - motyw z lustrami aby uruchomić kryształowe przejście... Należy tak ustawić lustra aby promienie słoneczne dotarły do kryształu... Data Rozpoczęcia Projektu 30-12-2013 12:00 Data Zakończenia Projektu 20-06-2013 20:00 Autorzy: Programowanie: jasiek_209 Drzewa: Wykorzystany Silnik "Ruszające się drzewa na wierze" by HuderLord Fabuła: jasiek_209 Grafika: jasiek_209 Muzyka: brak Screeny: 19:19 30-12-2013: * im dłużej naciągasz łuk, tym większe obrażenia zdajesz ** jeżeli naciągasz łuk, chodzisz wolniej 20:04 05-02-2014: ^^^Obrazek Czasem Ma Małe Opóźnienie^^^ Nowa grafika bohatera i przelatujących ptaków. Polepszona grafika łuku i nasz bohater się kołysze. ^^ Testy Nad Insektami w Tle ^^ Edytowane 8 Lutego 2014 przez jasiek_209 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 Na razie wiele nie widać. Jest raczej przeciętnie - wygląda na wczesną alphę. Rozwiń nieco fabułę, bo takich zarysów fabuły było multum i nic ciekawego może to nie być. Ciekawy motyw z łukiem. Oby się coś z tego rozwinęło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 5 Stycznia 2014 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 jak zrobiłeś pocisk odbijający się od klocka? bo ten akurat element nie wygląda jakbyś go sam w 100% zrobił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 5 Stycznia 2014 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 Zapowiada się bardzo ciekawie. Jedna tylko sprawa: w pierwszym gifie z łukiem ustawiłeś, żeby po normalnym odtworzeniu odtwarzał się do tyłu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smartboy Opublikowano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 Zapowiada się bardzo ciekawie. Jedna tylko sprawa: w pierwszym gifie z łukiem ustawiłeś, żeby po normalnym odtworzeniu odtwarzał się do tyłu? pewnie zrobił image_speed=-1 lub jakaś wartość albo image_single=-1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matrix_ Opublikowano 5 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 jak zrobiłeś pocisk odbijający się od klocka? bo ten akurat element nie wygląda jakbyś go sam w 100% zrobił Nie jest zrobiony pocisk odbijający się od klocka... Zapowiada się bardzo ciekawie. Jedna tylko sprawa: w pierwszym gifie z łukiem ustawiłeś, żeby po normalnym odtworzeniu odtwarzał się do tyłu? Przez przypadek to zrobiłem :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 5 Lutego 2014 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 a na gifie 2 wystrzelony pocisk niby co robi jak się nie odbija? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matrix_ Opublikowano 5 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 a na gifie 2 wystrzelony pocisk niby co robi jak się nie odbija? Chodzi w tym ? Obrazek idzie normalnie a później odtwarza się do tyłu.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 5 Lutego 2014 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 kurde, wiesz co to znaczy drugi wystrzelony pocisk? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matrix_ Opublikowano 5 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 kurde, wiesz co to znaczy drugi wystrzelony pocisk? Tak wiem, nie widze za bardzo tego czegos, ani odbijanego jak wspomniales wczesniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 5 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 @4tk Pociski są dziadowsko napisane i zmieniają pozycję zależnie od położenia gracza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matrix_ Opublikowano 5 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 @4tk Pociski są dziadowsko napisane i zmieniają pozycję zależnie od położenia gracza. Nie zmieniaja. Tam gdzie jest bohate, pojawia si pocisk obejmuje kierunek w strone myszki i leci. Cale jego zadanie.. I znika jak dodtknie czegokolwiek... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 5 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 Czy to moje drzewa? xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 6 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 Nie zmieniaja. Tam gdzie jest bohate, pojawia si pocisk obejmuje kierunek w strone myszki i leci. Cale jego zadanie.. I znika jak dodtknie czegokolwiek... Wytłumacz ich skręt kiedy bohater się porusza, który wygląda jak odbicie pocisku od ścianki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matrix_ Opublikowano 6 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 Czy to moje drzewa? xD Tak, dodałem w autorach :D Dobrze zrobiłem ? Wytłumacz ich skręt kiedy bohater się porusza, który wygląda jak odbicie pocisku od ścianki. W 1 obrazku od edycji , gdzie jest wszystko kwadratowe jest chwila przerwy i to lecą następne pociski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się