Skocz do zawartości

DLL do muzyki.


Nikas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

NOCZE.

Potrzebujemy nowego dllka do Top Hata, bo przez poprzedni gra się crashowała co chwila.

WARUNKI:

-darmowy ( można lecieć z nim w komerchę )

-odtwarza xm ( nie jest to jednak do końca wymagane, obejdzie się bez ) ogg i wav

-bez bugów

 

Byłbym wdzięczny z Jakimem za pomoc. B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jakiego uzywales?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OpenAL32.dll - gunwo które crashowało grę, było od dźwięków.

A do muzyki jbfmod tylko potrzeba czegoś nowego na komerchę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

xeaudiere.dll Ci dziala? w zasobach gmclanu pacz, sprawdz i powiedz. stare, ale dzialac powinno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzales wać tego XeAudiere.dll? wazne dla mnie to, czy Ci dziala bo nie wiem czy w nowym roku mam robic nowa dllke, czy olac jesli to dziala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzales wać tego XeAudiere.dll? wazne dla mnie to, czy Ci dziala bo nie wiem czy w nowym roku mam robic nowa dllke, czy olac jesli to dziala.

Jeszcze nie sprawdzaliśmy bo zanim coś nowego zaimplementujemy to chcemy zobaczyć wszystkie propozycje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

również mam dobre wspomnienia z używania saudio, więc to już bardziej pewna libka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Supersound bardzo dobry,nic się nie sypie,można fajnie zwalniać na tym dźwięki jak w Max Payne`ie,ściszać,zgłaśniać no i robić odległość dźwięku z lewej strony,prawej do centrum,plus masa prostych innych efektów.Ja robie na tym od 2007 i elegancko działa. :sp_ike:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak wygląda sprawa z komercyjnym użytkiem tych wszystkich dllków o których wspominacie? Bo to jest najważniejsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nasz Caster jest darmowy i sprawdzony na bardzo dużej grupie graczy. Nie pamiętam czy wczytuje .wav, ale też nie wiem po kiego w ogóle .wav używać ;). Wszystko trzymaj w ogg - to najlepszy format.

 

Caster ma jeszcze tę zaletę, że jest bardzo prosty, a ma wszystkie ficzerki, które przydają się przy efektach do gier, w stylu pitcha czy kontroli dźwięku zarówno na poziomie próbki jak i instancji.

 

Link: http://moacube.com/resources/caster-multi-...-for-gamemaker/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TeeGee: A czy ten DLL służy i do dźwięków i do muzyki? W sensie, czy można go na raz do jednego i drugiego używać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. Odpowiada za całość dźwięku w naszych grach, bo chcieliśmy mieć obsługę .ogg (naprawdę nie warto trzymać sfx w wave'ach) i parę innych drobnych ficzerków, których GM-owy system nie posiada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzielisz kawalek na fragmenty i odpalasz konkretne kawalki w konkretnych momentach gry. nadal nei widze problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 lata później...
Tak. Odpowiada za całość dźwięku w naszych grach, bo chcieliśmy mieć obsługę .ogg (naprawdę nie warto trzymać sfx w wave'ach) i parę innych drobnych ficzerków, których GM-owy system nie posiada.

Jeśli użyję ten dll do gry jak mam Was wpisać w creditds ? Tak:

 

Caster.dll - MoaCube and Marius Utheim

 

Tyle wystarczy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...