Nikas Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 NOCZE. Potrzebujemy nowego dllka do Top Hata, bo przez poprzedni gra się crashowała co chwila. WARUNKI: -darmowy ( można lecieć z nim w komerchę ) -odtwarza xm ( nie jest to jednak do końca wymagane, obejdzie się bez ) ogg i wav -bez bugów Byłbym wdzięczny z Jakimem za pomoc. B) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 a jakiego uzywales? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 15 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 OpenAL32.dll - gunwo które crashowało grę, było od dźwięków. A do muzyki jbfmod tylko potrzeba czegoś nowego na komerchę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 xeaudiere.dll Ci dziala? w zasobach gmclanu pacz, sprawdz i powiedz. stare, ale dzialac powinno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 Ale GMS ma obsługę ogg już. Chyba że ty dalej kisisz na GM8.1 xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 15 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 Nawet nie 8.1 tylko 8.0 xD Po tophacie przyjdzie czas na gms, teraz jednak nie przepisujemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 sprawdzales wać tego XeAudiere.dll? wazne dla mnie to, czy Ci dziala bo nie wiem czy w nowym roku mam robic nowa dllke, czy olac jesli to dziala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 TeeGee jeszcze zrobił jakiś dll do ogg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 Nie wiem czy się nada ale jak chcesz to sprawdź: https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=30431 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 15 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 sprawdzales wać tego XeAudiere.dll? wazne dla mnie to, czy Ci dziala bo nie wiem czy w nowym roku mam robic nowa dllke, czy olac jesli to dziala. Jeszcze nie sprawdzaliśmy bo zanim coś nowego zaimplementujemy to chcemy zobaczyć wszystkie propozycje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 Dlaczego nie przeniosłeś tej gry na GMS jak ci mówiłem z pół roku temu. Wtedy jeszcze się dało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 saudio mi działał spoko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 również mam dobre wspomnienia z używania saudio, więc to już bardziej pewna libka :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smartboy Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Supersound bardzo dobry,nic się nie sypie,można fajnie zwalniać na tym dźwięki jak w Max Payne`ie,ściszać,zgłaśniać no i robić odległość dźwięku z lewej strony,prawej do centrum,plus masa prostych innych efektów.Ja robie na tym od 2007 i elegancko działa. :sp_ike: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 16 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 A jak wygląda sprawa z komercyjnym użytkiem tych wszystkich dllków o których wspominacie? Bo to jest najważniejsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Nasz Caster jest darmowy i sprawdzony na bardzo dużej grupie graczy. Nie pamiętam czy wczytuje .wav, ale też nie wiem po kiego w ogóle .wav używać ;). Wszystko trzymaj w ogg - to najlepszy format. Caster ma jeszcze tę zaletę, że jest bardzo prosty, a ma wszystkie ficzerki, które przydają się przy efektach do gier, w stylu pitcha czy kontroli dźwięku zarówno na poziomie próbki jak i instancji. Link: http://moacube.com/resources/caster-multi-...-for-gamemaker/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 17 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 TeeGee: A czy ten DLL służy i do dźwięków i do muzyki? W sensie, czy można go na raz do jednego i drugiego używać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 18 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 Tak. Odpowiada za całość dźwięku w naszych grach, bo chcieliśmy mieć obsługę .ogg (naprawdę nie warto trzymać sfx w wave'ach) i parę innych drobnych ficzerków, których GM-owy system nie posiada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 18 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 Caster to kawał dobrej roboty. Jest nawet rozszerzenie do GM .gex które daje podpowiadanie składni. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 18 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 Ale brakuje w nim funkcji skakania po playbacku. Przez co nie można zrobić np takiego motywu jak jest w NFS III: Hot pursuit. Że został nagrany specjalny utwór 15-25 minutowy i gra skacze po nim w zależności od sytuacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 18 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 dzielisz kawalek na fragmenty i odpalasz konkretne kawalki w konkretnych momentach gry. nadal nei widze problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 18 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 A ja widzę, to generuje zawsze małego laga, zanim nowy kawałek się zbuferuje, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 18 Grudnia 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 to pre-bufferuj sobie : ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 18 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 A ja nie potrzebuję efektów z nfsa, więc spoko, bierzemy Castera! :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariiko Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 a ja potrzebuje effekty... kurde... no ale jakos dam rade:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smartboy Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Tak. Odpowiada za całość dźwięku w naszych grach, bo chcieliśmy mieć obsługę .ogg (naprawdę nie warto trzymać sfx w wave'ach) i parę innych drobnych ficzerków, których GM-owy system nie posiada. Jeśli użyję ten dll do gry jak mam Was wpisać w creditds ? Tak: Caster.dll - MoaCube and Marius Utheim Tyle wystarczy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się