Skocz do zawartości

Jak rozpakować archiwum zip do określonego folderu?


Darkhog

Rekomendowane odpowiedzi

Nie chcę żadnych super wypaśnych ficzerów typu obsługa zahasłowanych archiwów czy rozpakowywanie pojedyńczego pliku. Chcę po prostu najprostsze, najdurniejsze rozwiązanie w stylu

rozpakuj_zipa(nazwa_archiwum,ścieżka_gdzie_ma_się_rozpakować)

 

Potrzebne mi to do autoupdatera który planuję zrobić i tu opublikować za darmo wraz ze źródłami (przyda się tym co mieliby problem ze zrobieniem własnego a chcą coś takiego mieć). Odbieranie plików z serwera po HTTP mam już obczajone, tylko jest sprawa tego nieszczęsnego zipa i jak go rozpakować po ściągnięciu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Natywnie w GM: S nie ma szans. Nie lepiej napisać auto-updater'a w innym środowisku?

Odkąd GM potrafi obsługiwać się plikami binarnymi, nie można tego tak napisać. Co nie umniejsza faktu że się nie opłaca pisać własnego LIBa dla GM:S i to w GMLu tylko po to, by rozpakować archiwum. ;D

 

Popieram jednak towarzysza co do "innego środowiska". Zapoznaj się bliżej z dotNET/Qt/wxWidgets, na pewno znajdziesz coś co Ci będzie odpowiadać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkąd GM potrafi obsługiwać się plikami binarnymi, nie można tego tak napisać. Co nie umniejsza faktu że się nie opłaca pisać własnego LIBa dla GM:S i to w GMLu tylko po to, by rozpakować archiwum. ;D

 

Popieram jednak towarzysza co do "innego środowiska". Zapoznaj się bliżej z dotNET/Qt/wxWidgets, na pewno znajdziesz coś co Ci będzie odpowiadać.

Nie wiem jak Qt i dotNET, ale wxWidgets jest dość prosty w użytku, raczej łatwo go ogarnąć. Jak zaczynałem się go uczyć, to miałem lekki problem z tym i owym, ale potem już jakoś szło (nie bawiłem się połączeniami z siecią, raczej interfejsem i rysowaniem graficzek). Jeśli chodzi o licencje, jak dla mnie lepiej jest wybrać wxWidgets'a niżeli Qt. :)

Poza tym, jeśli chodzi o archiwa ediepl (mogłem się pomylić w pisowni nicku) kiedyś napisał taką biblioteke i udostępnił, nawet dodał kodowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie prościej byłoby zrobić to po prostu w BATCH'u?

 

Parsknąłem. ;D

 

@Konrad-GM: Wiesz... Zaimplementować kompresję/dekompresję w zipie możesz praktycznie w każdym języku... Pytanie tylko, czy się opłaca? :P

Widzę jak ludzie piszą programy kompletnie bez sensu w GM od lat. Jest taki jeden kolega tutaj też na forum, co przez 3 lata zanim się na Javę przeniósł pisał wszystko w GML... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie tylko, czy się opłaca?

Co nie umniejsza faktu że się nie opłaca pisać własnego LIBa dla GM:S i to w GMLu (...)
;)

 

Nie prościej byłoby zrobić to po prostu w BATCH'u?
Nie. Zapewne gra będzie uruchamiana na Windowsie, nie na Pingwinie. Zatem bez dodatkowego oprogramowania się nie obejdzie w takim wypadku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...