Darkhog Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Nie chcę żadnych super wypaśnych ficzerów typu obsługa zahasłowanych archiwów czy rozpakowywanie pojedyńczego pliku. Chcę po prostu najprostsze, najdurniejsze rozwiązanie w stylu rozpakuj_zipa(nazwa_archiwum,ścieżka_gdzie_ma_się_rozpakować) Potrzebne mi to do autoupdatera który planuję zrobić i tu opublikować za darmo wraz ze źródłami (przyda się tym co mieliby problem ze zrobieniem własnego a chcą coś takiego mieć). Odbieranie plików z serwera po HTTP mam już obczajone, tylko jest sprawa tego nieszczęsnego zipa i jak go rozpakować po ściągnięciu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bagnz0r Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Natywnie w GM: S nie ma szans. Nie lepiej napisać auto-updater'a w innym środowisku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmalu Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=26819 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1910 Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Nie polecam robić auto-updaterów w game makerze. Ze względu na rozmiar pliku. Program po skompilowaniu z gm 8/8.1 ok 2 mb z Studio ok. 1.5 mb. A w C# ok. 100 kb bez grafiki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Natywnie w GM: S nie ma szans. Nie lepiej napisać auto-updater'a w innym środowisku? Odkąd GM potrafi obsługiwać się plikami binarnymi, nie można tego tak napisać. Co nie umniejsza faktu że się nie opłaca pisać własnego LIBa dla GM:S i to w GMLu tylko po to, by rozpakować archiwum. ;D Popieram jednak towarzysza co do "innego środowiska". Zapoznaj się bliżej z dotNET/Qt/wxWidgets, na pewno znajdziesz coś co Ci będzie odpowiadać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madness Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Odkąd GM potrafi obsługiwać się plikami binarnymi, nie można tego tak napisać. Co nie umniejsza faktu że się nie opłaca pisać własnego LIBa dla GM:S i to w GMLu tylko po to, by rozpakować archiwum. ;D Popieram jednak towarzysza co do "innego środowiska". Zapoznaj się bliżej z dotNET/Qt/wxWidgets, na pewno znajdziesz coś co Ci będzie odpowiadać. Nie wiem jak Qt i dotNET, ale wxWidgets jest dość prosty w użytku, raczej łatwo go ogarnąć. Jak zaczynałem się go uczyć, to miałem lekki problem z tym i owym, ale potem już jakoś szło (nie bawiłem się połączeniami z siecią, raczej interfejsem i rysowaniem graficzek). Jeśli chodzi o licencje, jak dla mnie lepiej jest wybrać wxWidgets'a niżeli Qt. :) Poza tym, jeśli chodzi o archiwa ediepl (mogłem się pomylić w pisowni nicku) kiedyś napisał taką biblioteke i udostępnił, nawet dodał kodowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opisek Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Nie prościej byłoby zrobić to po prostu w BATCH'u? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1910 Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Ciekawe jak w batch pobierzesz plik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bagnz0r Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 Nie prościej byłoby zrobić to po prostu w BATCH'u? Parsknąłem. ;D @Konrad-GM: Wiesz... Zaimplementować kompresję/dekompresję w zipie możesz praktycznie w każdym języku... Pytanie tylko, czy się opłaca? :P Widzę jak ludzie piszą programy kompletnie bez sensu w GM od lat. Jest taki jeden kolega tutaj też na forum, co przez 3 lata zanim się na Javę przeniósł pisał wszystko w GML... :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 Pytanie tylko, czy się opłaca? Co nie umniejsza faktu że się nie opłaca pisać własnego LIBa dla GM:S i to w GMLu (...);) Nie prościej byłoby zrobić to po prostu w BATCH'u?Nie. Zapewne gra będzie uruchamiana na Windowsie, nie na Pingwinie. Zatem bez dodatkowego oprogramowania się nie obejdzie w takim wypadku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opisek Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 Po co tak kombinować? Ja zrobiłem auto-updater w ten sposób: Game Maker pobiera zipa w którym jest installer, biblioteką arch rozpakowuje plik, włącza plik i dalej gra zostaje instalowane przez installer. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1910 Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 Ja to zrobiłem u sb tak: 1.Włącza się autoupdater (Napisany w C#) 2.Sprawdza czy jest jakaś aktualizacja, jeżeli tak pobiera ją. 3.Włącza gre. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bagnz0r Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 Ja to zrobiłem u sb tak: 1.Włącza się autoupdater (Napisany w C#) 2.Sprawdza czy jest jakaś aktualizacja, jeżeli tak pobiera ją. 3.Włącza gre. I super. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się