set18 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 Cześć, mój problem polega na tym, że gdy użyję surface'ów, particles lub shaderów to projekt na urządzeniu mobilnym ma bardzo niskie fps, dodam, że uruchamiałem też inne pliki apk robione w GMS z o wiele większym wykorzystaniem surface'ów czy shaderów itd. i gra działa płynnie. Zrobiłem też próbę z projektami Demo (te z GMS), po kompilacji i uruchomieniu też gra ma bardzo niskie fps. Co mam robić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 Optymalizować! Bardzo dużo zależy od wydajności urządzenia, ale można uczynić cuda odpowiednimi trikami. Oczywiście zmniejsz rozdzielczość, staraj się oszczędzać RAM, nie wykonuj zbyt dużo instrukcji na raz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
set18 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 W tym rzecz, że to nie wina kodu. Na pewno nie, skoro użyłem mniej niż 50 particles, a gra klatkuje, a uruchomiłem gotowe apk z przykładowym particles gdzie jest ich więcej niż 1000 i gra działa płynie, czyli wina nie leży też po stronie urządzenia. Dodam, że dema te z GMS też tną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 Daj więcej szczegółów. Skąd masz te 'gotowe apk'? Jaki procesor, RAM i rozdzielczość ma twoje urządzenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
set18 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 Xperia U Procek: Dual core , 1 GHz, ARM Mali-400MP Ram: 512MB Rozdzielczość: 854×480 APKi które działają płynnie: http://gmnewsbite.net/Downloads/PlatformDe...ault-1.0.12.apk http://www.dropbox.com/s/88lj8oqjr4t2t76/G...-LLVM-1.0.0.apk http://www.dropbox.com/s/vcxr1swsi4hrf5r/G...oLLVM-1.0.0.apk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 Czy ty porównujesz wydajność apek kompilowanych w YYC (LLVM) do zwykłych? :stupid: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
set18 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 Mój projekt też jest kompilowany przez YYC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 1 Grudnia 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 Ilość i rozmiar texture pages? Tzw. texture swaps, czyli zmiany texture pages w jednym stepie są zabójcze dla gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
set18 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 7 texture pages o rozdzielczości 512x512 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 2 Grudnia 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 A jak zwiększysz ich rozmiar? Liczba swapów może być tutaj właśnie problemem. (zakładając, że w evencie draw masz rysowanie 3 spritów, kazdy na innej stronie teksturowej, a instancji obiektu jest 10, to masz 30 zmian... a jak przesuniesz te 3 sprity na jedną stronę, to masz... 1 swap - optymalizacja 3000%). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
set18 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Jak zmniejszyłem rozmiar to nic to nie dało, gra nie przyspieszyła. Tak jak mówiłem nie ważne co zrobię to każdy projekt mi tnie na androidzie, natomiast apk nie kompilowane przeze mnie działają dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 2 Grudnia 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 1. Jaka wersja (numer) GMS? 2. Czy masz zaktualizowane API Androidowe 3. Co masz ustawione w GlobalGameSettings dla Androida ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
set18 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 1. Wersja 1.2.1224 2. Wersja API 22.3 najnowsza. 3. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jeremiah Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 A jeśli w Device Support zaznaczysz "Only support devices with GPU"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
set18 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Niestety dalej to samo, próbowałem już różnych opcji. :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 3 Grudnia 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Klinknij "Updates/New" w tym SDK Managerze i zobacz, czy na pewno. Dla YYC musisz mieć NDK. Btw. napisałeś, że zmniejszyłes rozmiar tekstur, a ja mówiłem o zwiększeniu (np. 1024x1024). Sprawdź czy masz wszystkie architektury zaznaczone, oraz wyłącz interpolację. Jeśli nadal wolno, to może masz jakiś skrypt który zamula w kazdym projekcie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
set18 Opublikowano 3 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 NDK jest, SDK aktualny (w dodatku doinstalowałem więcej API) Po zwiększeniu tekstur dalej to samo. Architektury wszystkie interpolacja off. Po odpaleniu dla testu dema z surfaces jest to samo. :/ Nie ma tam żadnych moich skryptów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 3 Grudnia 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Daj komuś do zrobienia APK dla porównania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
set18 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 Po odpaleniu gotowego apk u znajomego działa dobrze.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 5 Grudnia 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 A widzisz, w samym GMowym runnerze mogli zmienić wymagania i Twoj telefon nie daje rady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
set18 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 Chodziło mi, że znajomy mi zrobił apk. Sprawdzałem też na samsungu galaxy note 2 i dalej to samo, domyślne dema z GMS też zamulają, nie wiem już :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 6 Grudnia 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 Odinstaluj GM, zainstaluj na nowo. I wywal niepotrzebne SDK Androidowe, w dokumentacji chyba jest napisane które są wymagane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
set18 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 Nic to nie dało :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się