Skocz do zawartości

Zbieram ludzi do teamu


kriso99

Rekomendowane odpowiedzi

Grafika: Bohater, wrogowie, ziemia. oraz elementy nie pasują do siebie. Także, załamało mnie użycie czcionki Comic Sans. Menu nie jest też zbyt dobrym przykładem... (już nie wspominam o literówce)

Bugi: Znalazłem dwa - można niekiedy zabijać wrogów z boku, a nie z góry, ale drugiego nie mogłem powtórzyć - po wejściu i zejściu z platformy, nie mogłem skakać.

Fabuła: Eh, praktycznie żadna. Trzeba się domyślać, co należy robić. Jest to dość trudne wyzwanie...

Muzyka/Dźwięk: Zero. Odchęciło mnie to najbardziej od tej gry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 97
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Grafika: Bohater, wrogowie, ziemia. oraz elementy nie pasują do siebie. Także, załamało mnie użycie czcionki Comic Sans. Menu nie jest też zbyt dobrym przykładem... (już nie wspominam o literówce)

Bugi: Znalazłem dwa - można niekiedy zabijać wrogów z boku, a nie z góry, ale drugiego nie mogłem powtórzyć - po wejściu i zejściu z platformy, nie mogłem skakać.

Fabuła: Eh, praktycznie żadna. Trzeba się domyślać, co należy robić. Jest to dość trudne wyzwanie...

Muzyka/Dźwięk: Zero. Odchęciło mnie to najbardziej od tej gry.

 

grafika:bohater, wrogowie, reszta to placeholdey niestety

"załamało mnie użycie czcionki Comic Sans"- dlaczego? do tej gry akurat pasuje

nie wiem co masz do menu

fabuła zero, z tym sie zgadzam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak zwany przerost formy nad treścią.

Są te wszystkie particle i efekty i cofanie czasu jak się dednie, fancy licznik punktowy, ale poruszanie sie wsad'em, "poślizg" chodząc i klinowanie się w niektórych miejscach, tak samo jak brak chociażby najprostszych dźwięków czy jakiegoś tune z freesounds.org to upłyca. Z dobrze wykonanym gameplayem moglby byc duzo lepsze.

Zrobiles to aby udowodnic umiejetnosci programowania, o ile jakies tam efekty zaprogramowales, o tyle najistotniejsza i najbardziej bazowa czesc gry, czyli solidna podstawa gameplayowa nie zostala tu zawarta.

 

1.Zmniejsz poślizg po zatrzymaniu się.

2.freesounds.org - dźwięki i jakaś prosta muzyczna

3.Wypełnij dziury w blokach ziemi bo są kijowe

4.Dodaj coś w tle, jak już lubisz robić ładnie i efektownie daj statyczny obraz w bardzo dalekim tle, paralax w średnio dalekim tle oraz elementy bliskobackgroundowe(jak bloki ziemi ktore sa jedynie tlem).

5.Szybsze wchodzenie po drabinie

6.Jak juz zmniejszysz ten "poślizg" ruchu, to zmniejsz collision box gracza. Nikt nie lubi jak jest szerszy niż klatka piersiowa postaci. Najlepiej jak jest ~2-4 piksele chudsza od niej.

 

Więcej powiedzieć nie mogę, przez to ślizganie w powietrzu i na lądzie sfrustrowałem się wpadaniem w kolce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak zwany przerost formy nad treścią.

Są te wszystkie particle i efekty i cofanie czasu jak się dednie, fancy licznik punktowy, ale poruszanie sie wsad'em, "poślizg" chodząc i klinowanie się w niektórych miejscach, tak samo jak brak chociażby najprostszych dźwięków czy jakiegoś tune z freesounds.org to upłyca. Z dobrze wykonanym gameplayem moglby byc duzo lepsze.

Zrobiles to aby udowodnic umiejetnosci programowania, o ile jakies tam efekty zaprogramowales, o tyle najistotniejsza i najbardziej bazowa czesc gry, czyli solidna podstawa gameplayowa nie zostala tu zawarta.

 

1.Zmniejsz poślizg po zatrzymaniu się.

2.freesounds.org - dźwięki i jakaś prosta muzyczna

3.Wypełnij dziury w blokach ziemi bo są kijowe

4.Dodaj coś w tle, jak już lubisz robić ładnie i efektownie daj statyczny obraz w bardzo dalekim tle, paralax w średnio dalekim tle oraz elementy bliskobackgroundowe(jak bloki ziemi ktore sa jedynie tlem).

 

dziękuję Ci bardzo za cenne porady :P

1. juz był zmniejszany.. myśle ze tak juz zostanie, ewentualnie jakies dodatkowe particlesy przy poslizgu, mysle ze ten poslizg dodaje trudności, np gdzie bedzie skakac je w miescie po lampach czy cos...

2.dzieki, przyda mi sie

3.no wiem to sa placeholdery, pierwsze co znalazłem w necie, grafika podłoża bedzie całkiem inna

4.dobre, dobre, zapomniałem o tym:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ta gra jest świetna!

poza wjeżdżaniem na winde - reszta wyborna. jest wymagająca, motywuje do przechodzenia dalej i dalej. ledwo udalo mi sie dzwignie wlaczyc i umrzylem w drodze na most ktorys raz, ale na pewno zagram do konca po LD :D

moje gratki, kriso :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

comics sans do niczego nie pasuje niestety

 

controlsy/fizyka chodzenia i skakania w platformówkach to najważneijsza rzecz do przyjemnego grania, tutaj niestety o tych podstawach można zapomnieć. Oczywiście nie jest to rzadkością, goście z warsztatu po 2 latach pracy nad grą Stonerid wypuścili ją za 10 dolców czy ile, a skacze i biega się jak gówno.

 

Zagraj sobie w Super Meat Boya, zobaczysz jak się powinno to robić. A tłumaczenie, że w życiu też jak się biegnie to długo zajmuje się zatrzymać całkiem śmieszne, ale niestety nietrafione :)

 

jeśli po pięciu podejściach nadal ciężko wcelować na platformę latającą skokiem to coś jest nie tak.

 

bohater może skakać odbijając się od powietrza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

np calibri, coś estetycznego i minimalistycznego (przez co rozumiem nie rzuca się w oczy, że jakaś wydziwiona tylko można na przeczytaniu i czytelności się skupić)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie sluchaj ich kriso - ######ste uzycie comic sansa! :D

ja bym jeszcze proponowal dodac wiecej absurdu w tej grze, bo niby miala taka byc, i tak sie zaczela, ale nie wiadomo czemu pozniej stara sie wrocic do normalnosci, a nie powinna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
nie sluchaj ich kriso - ######ste uzycie comic sansa! :D

ja bym jeszcze proponowal dodac wiecej absurdu w tej grze, bo niby miala taka byc, i tak sie zaczela, ale nie wiadomo czemu pozniej stara sie wrocic do normalnosci, a nie powinna.

tak, najlepiej jeszcze dodaj grzyby i falowanie ekranu

 

wtedy zostaniecie oficjalnie braćmi i razem będziecie pracować nad robocoderem :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na falowanie i zjazd mam patent, więc nie da rady.

o dzieleniu sie robocoderem nie ma mowy - dostep do niego miec bedzie tylko moja aktualna grupa, nie randomy z gmclanu :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

alez ja sie na powaznie wypowiedzialem o Twojej grze. nie rozumiem, czemu myslisz ze zartowalem O.o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Filar Społeczności

ja cały czas czekam na pierwsze próbne wersje Weryfikatora Numeru VIN 2014, mam nadzieję, że będzie tryb multi! : - )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...