szmalu Opublikowano 10 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2013 Tytuł: Lawless Bastards (dzięki, Anty) Gatunek: Gra wyścigowa Opis: Tak jak już wcześniej pisałem w innym temacie, jest to pierwszy mój "poważniejszy" projekt, poświęcam mu więcej pracy niż innym i myślę że nawet widać jakieś tam tego efekty. Musiałem zabrać się za coś takiego, ponieważ zawsze zazdrościłem tym Nikasom i innym Propom, że tak pracowicie siedzą i pracują zawzięcie nad jednym tytułem, który odnosi sukcesy i wszyscy ich lubią, podczas gdy ja zabierałem się co chwila za coś nowego i produkowałem masowo gnioty lub niedoróbki, mogące konkurować jedynie z grami Dyzmka. Właściwie to pracowałem akurat nad sci-fi dungeon crawlerem, ale jako że męczyło mnie to trochę, postanowiłem jak zwykle przerwać prace i dla odprężenia się zrobić coś łatwego - tak powstał mój model jazdy samochodem, inspirowany jakimś starym przykładem z gmclanu. Gra docelowo ma powstać na androida (niestety nie wiem czy to wyjdzie, na moim staruszku już na tym etapie gra nie chodzi płynnie) i PC. Ad rem. Trailer. Jazda samochodem na losowo generowanych na bieżąco trasach w różnych lokalizacjach (m. in. miasto, przedmieścia, wieś, bezdroża, autostrada). Nielegalne wyścigi i pojedynki. Zdobywanie samochodów przeciwnika. Wizualny tuning auta trochę. Ruch uliczny o różnym natężeniu, żywe otoczenie. Efektowna ucieczka przed policją, blokady, kolczatki, helikoptery. Realistyczny model jazdy i kolizji. Widoczne zniszczenia na pojazdach. Kolekcjonowanie punktów karnych mocno. Pościgi, wybuchy, rozpierduchy. Przede mną jeszcze dużo roboty, gdy przyjdzie czas na pierwsze testy wrzucę demko. Autorzy: Programowanie: Ja + tematy na gmc i gmclanie Fabuła: brak/na razie brak Grafika: Darmowe dobrodziejstwa internetu, trochę ja. Muzyka: na razie brak Screeny: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 10 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2013 Powiększ samochody i ich światła , zdecydowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmalu Opublikowano 10 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2013 No najwyżej zwiększę je 1.5 razy, tak nie do końca na szerokość jednego pasa, bo z kolei chcę też zostawić więcej miejsca na manewrowanie po jezdni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxGaming Opublikowano 10 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2013 Według mnie też samochody za małe, myślę, że top 50% będzie ok. Co do gry - jetem mega fanem Most Wanted(tego old-school-owego, a nie tego gówna z 2012), a widzę, że się na nim trochę wzorowałeś. Po prostu co tu dużo gadać, CZEKAM ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmalu Opublikowano 10 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2013 Samochody powiększę w takim razie, ale co z nazwą? Kombinuję coś ze słów underground, chase, pursuit, run, wanted, bastards, lawless Ale nic konkretnego mi nie wychodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 GTA VI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Ass Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Samochody są mniejsze od tych z Micro Machines teraz. Z twoich słów ułożyłem: Wanted Bastards Chase ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 11 Września 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Samochody powiększę w takim razie, ale co z nazwą? Kombinuję coś ze słów underground, chase, pursuit, run, wanted, bastards, lawless Ale nic konkretnego mi nie wychodzi. Lawless Bastards imo bestest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmalu Opublikowano 20 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 Main Theme Bit własnoręcznie (niestety, bo nie mam jeszcze muzyka w zespole) zrobiony, jest to motyw przewodni gry. Powstał już do tego tekst i będę niedługo nagrywał ścieżkę wokalu, być może przy współpracy z kimś o odpowiednim głosie. Nie jest to oczywiście pokazana całość, tylko refren i jedna krótka zwrotka. Może jeszcze ulec modyfikacjom i pewnie ulegnie bo imho jest słabo na razie, chociaż kumplom się podoba xD Przy okazji zatwierdzony został tytuł gry. "Yo, here we go, anything we do, we never make it slow oh no, we make the show when we break the law ('cause we are lawless bastards)" ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 20 Września 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 nawet spoko bit, obawiam się tylko, że ciężko będzie dograć wokal na odpowiednim poziomie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 20 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 run lawless wanted bastards: underground pursuit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanXX Opublikowano 20 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 Gra ma fajny klimat i bardzo ciekawią mnie te nowości które mają w niej zagościć. Także czekam na pierwsze testy. Klimaty tej gry przypominają mi ulubioną grę GTA z tych wczesnych klimatów jak jedynka :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmalu Opublikowano 22 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 Niezmiernie podbudowują mnie te pierwsze pochlebne komentarze, rzadko widuję je na gmclanie przy zapowiedziach, dziękuję :) Co do gry - jetem mega fanem Most Wanted(tego old-school-owego, a nie tego gówna z 2012), a widzę, że się na nim trochę wzorowałeś. Szczerze mówiąc, do tej pory nie grałem jeszcze w MW, ale dzięki temu komentarzowi właśnie zacząłem. Uznałem że skoro w jakimś stopniu obie gry wykazują podobieństwo do siebie, to wypadałoby poznać tę drugą, tym bardziej że to taki klasyk. Nie zawiodłem się, między innymi dlatego mniej intensywnie pracuję nad moją grą :D Dobra, muszę pokazać coś nowego, żeby udowodnić, że jednak nie całkiem próżnuję. Słabej jakości zdjęcie szkicu ekranu głównego gry/okładki. Dodatkowo kawałek mojego kciuka. Teraz pozostanie mi tylko czekać aż moja graficzka zamieni to coś w cyfrowe dzieło sztuki. Tylko już bez kciuka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 22 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 Dodaj możliwość rozbicia w samochodzie świateł ( sobie / przeciwnikowi ) - nocne wyścigi nabiorą nowego znaczenia . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmalu Opublikowano 22 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 Tak, jasne, ogólnie zniszczenia będą widoczne na samochodzie, (co będzie wpływało raczej na wygląd aut, a mniej na ich jazdę, bo to gra arcade, nie symulator) więc zbijanie świateł też będzie :) Widzisz, mamy tak samo dobre pomysły :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 23 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 Zniszczenia niech chociaż wpływają na prędkość jazdy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmalu Opublikowano 2 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 Jasne, na ogólną wydajność samochodu zniszczenia będą miały wpływ, jednak nie będzie to tak szczegółowe jak w symulatorach jazdy. W zasadzie nic nowego do pokazania nie mam, ale informuję że prace wciąż trwają, przez ostatnie parę tygodni w wolnym czasie poprawiałem błędy i model jazdy, tak, żeby gra była bardziej płynna i dynamiczna. Straciła przez to nieco na realizmie, ale moim zdaniem gra się teraz o wiele przyjemniej. Teraz zajmę się systemem zniszczeń aut, potem zrobię udźwiękowienie, poprawię światła, usprawnię nieco ruch uliczny, dodam przeciwników i ich AI i wypuszczę wtedy pierwsze demko. To będzie fajne demko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 2 Listopada 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 Ucząc się zrobiłem fanarta: http://i.imgur.com/Fem2DlE.png <-- a tutaj ładne graficzki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 5 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 Łap na zachętę jedną gwiazdkę :D Póki co słabo to wygląda :dots: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 5 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 Bzytki asfalt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmalu Opublikowano 5 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 Wow wow, bardzo fajny obrazek, ta gra byłaby super gdyby tak wyglądała :D Nawet chętnie bym gdzieś w grze użył tej grafiki, gdyby była w innych rozmiarach. Nie ma gry, są fanarty :P Nowy system wgnieceń, rozwiązanie inspirowane przykładem użytkownika m@rcixxx, któremu serdecznie z tego miejsca dziękuję (temat tu) chodzi konkretnie o użycie texturowanych primitivów, nawet nie wiedziałem że coś takiego istnieje w GM, a teraz jest i w dodatku działa w grze, super (y) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmalu Opublikowano 5 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 Łap na zachętę jedną gwiazdkę :D Póki co słabo to wygląda :dots: Jak ja to uwielbiam na forach <3 skrytykowałem w innym temacie twoją pracę, która faktycznie mi się nie podobała, to od razu poleciałeś na mój profil i pierwszą z brzegu moją pracę zjechałeś, ale mi się oberwało za to ;) Chyba że źle oceniłem sytuację i faktycznie ci się nie podoba, w takim razie wskaż dokładniej co powinienem poprawić, a wezmę to pod uwagę, obiecuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 5 Listopada 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 na zachętę nie przepuszczam cię do następnej klasy ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 Jak ja to uwielbiam na forach <3 skrytykowałem w innym temacie twoją pracę, która faktycznie mi się nie podobała, to od razu poleciałeś na mój profil i pierwszą z brzegu moją pracę zjechałeś, ale mi się oberwało za to ;) Chyba że źle oceniłem sytuację i faktycznie ci się nie podoba, w takim razie wskaż dokładniej co powinienem poprawić, a wezmę to pod uwagę, obiecuję. Dodaj cienie :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
outlaw Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 Ucząc się zrobiłem fanarta: gdyby całość wyglądała tak jak ten Twój fanart, mogłoby być całkiem całkiem ale tak nie jest dołóż jakąś fabułę też, bo co to za gra bez fabuły później o wiele łatwiej będzie elementy silnika ze sobą łączyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmalu Opublikowano 6 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 Co to za gra bez fabuły? Nie trzeba daleko szukać, NFSy na przykład są prawie całkiem pozbawione fabuły a da się w nie grać. Ale fabuła będzie, nieco bardziej rozwinięta. Przecież na razie zajmuję się gameplayem i silnikiem gry, ogólny zarys fabuły mam w głowie, ale jeszcze nie czas żeby pracować nad jej szczegółami. I w jaki sposób miałoby to ułatwić "łączenie elementów silnika"? Co do tego obrazka - wiem, że niestety gra tak nie wygląda (nad czym ubolewam). Wyglądać tak nie będzie, ponieważ: 1) nie umiem tak 2) modele aut jak i cała reszta musiałaby być w 3d 3) utrzymuję grę w innej stylistyce niż ta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
outlaw Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 no cóż...każdy ma swoją wizje, zgodnie z tym możesz mieć też swoją :) w każdym bądź razie czekam na demo :3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smartboy Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 Samochody powiększę w takim razie, ale co z nazwą? Kombinuję coś ze słów underground, chase, pursuit, run, wanted, bastards, lawless Ale nic konkretnego mi nie wychodzi. Run for Your Life:Too Fast Too Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 8 Listopada 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 1 gwiazdka Dodaj cienie :thumbsup: nie mam pytań Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 nie mam pytań Nie chciało, mi się rozpisywać ale bez cieni mam wrażenie, że wszystko się ze sobą zlewa, jak by zrobił to jak na fan arcie Wojzax'a to wyglądało by to o niebo lepiej. Plus to, że wszystko na ostatnim screen'ie jest rozmyte, szczególnie tekstury domu, i wygląda to paskudnie. Myślę, że lepsze tekstury znalazłbyś na Cgtextures lub jakiejś innej stronce. Lampy w samochodzie mogłyby oświetlać teren, a nie tylko wyglądać jakby oświetlały.Najgorzej wygląda ta pixel'owa czcionka na liczniku prędkości. Uważam, że gra ma wielki potencjał, pracuj dalej. Ale bicik wyszedł ci świetnie w sam raz do takiej gry. Dałem taką ocenę, gdyż od takich projektów wymaga się więcej niż od zwykłych "kacz de kałnóf". Nazwa gry jest bardzo chwytliwa. Ale oceniałem tylko grafikę, gameplay może być świetny, czekam na demko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się