Trzynasty Opublikowano 2 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 Jak sprawdzić czy zmienna(a dokładniej pozycja w tablicy) istnieje? Od razu mówię nie mogę przed jej użyciem wypełnić jej czymś charakterystycznym(bo ma 100 000 elementów i jest jeszcze kilka innych przeciwwskazań). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 2 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 Może rozwiązaniem wszystkich twoich problemów będą struktury? ds_* Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trzynasty Opublikowano 2 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 Musiałbym przebudowywać na nowo projekt, po za tym nie ogarniam tych ds Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 2 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 variable_local_exists Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amaterasu Opublikowano 2 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 Wszystkie zmienne w tablicy od 0 do size istnieją, ponieważ deklarujesz je pętlą "for(i = 0; i < size; i += 1) tab = X". Ja załatwiam to wypełnianiem tablicy wartościami, których nie można osiągnąć w toku rozgrywki, a potem sprawdzam, czy tablica w danym miejscu ma daną wartość. Zwykle daję jakąś negatywną liczbę, np. -1, -4 itp. Natomiast struktury danych (lista, siatka) działają *identycznie* jak tablice, tylko więcej tekstu : ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trzynasty Opublikowano 2 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 Wszystkie zmienne w tablicy od 0 do size istnieją, ponieważ deklarujesz je pętlą "for(i = 0; i < size; i += 1) tab = X". Ja załatwiam to wypełnianiem tablicy wartościami, których nie można osiągnąć w toku rozgrywki, a potem sprawdzam, czy tablica w danym miejscu ma daną wartość. Zwykle daję jakąś negatywną liczbę, np. -1, -4 itp. Natomiast struktury danych (lista, siatka) działają *identycznie* jak tablice, tylko więcej tekstu : ) Od razu mówię nie mogę przed jej użyciem wypełnić jej czymś charakterystycznym(bo ma 100 000 elementów i jest jeszcze kilka innych przeciwwskazań). Co do cb ALT, zaraz sprawdzę i editne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 2 Lipca 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 Jak nie studio, to variable_local_exists i tym podobne funkcje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trzynasty Opublikowano 2 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 studio... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ereg Opublikowano 2 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 jak jest v GM:studio i do tego 100 000 elementow, to uzyj jakis ds_ bo szybszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trzynasty Opublikowano 3 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 Jednak przemyślałem, i zredukuje ilość elementów tablicy i wtedy da radę ją wcześniej wypełnić. Ale pytanie nadal aktualne odnośnie przyszłości - jak sprawdzić czy zmienna istnieje nie koniecznie w tablicy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 3 Lipca 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 Zaprojektować grę tak, żeby nie trzeba było tego sprawdzać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się