Shylios Opublikowano 4 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 Jak zrobić jeżeli klikam na przycisk to globalna muzyka ustawni się na false i potem aby w skrypcie scr_music sprawdzalo jeżeli jest global.muzyka=true i room=menu muzyka ma grac ? A jezeli global.muzyka=false i room=menu muzyka nie zagra? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolas Opublikowano 4 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 Poczytaj o if. A co przycisku to daj w nim event mouse_left_pressed, albo cos takiego i muzyka = !muzyka. edit: https://gmclan.org/up78_11_muza.html - przyklad edit2: W pliczku jest blad. Przed sound_play dodaj w warunku !sound_isplaying. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 4 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 funkcja sound_is_playing jest zle napisana w GMie :/ czesto zawodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Serge Opublikowano 4 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 No to po prostu zamiast sound_isplaying to "If sound_play(blebleble)". Pobaw się w "sound_global_volume" , "sound_stop" i "sound_volume". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolas Opublikowano 4 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 Nie jestem pewnien, ale if sound_play to raczej, czy udalo sie rozpoczac granie muzyki. O ile ta funkcji zwraca jakakolwiek wartosc. W helpie nic o tym nie pisze. :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Serge Opublikowano 7 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2006 Robiłem kiedyś kod: If not sound_play(music) { sound_play(music) } Zatępowało to blocki "jeśli dana muzyka nie gra zagraj daną muzykę". :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 7 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2006 Eee, a raczej nie tak?: if !sound_isplaying(music) { sound_play(music); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 7 Września 2006 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 7 Września 2006 z tym że zgodnie z pomocą helpa od game makera, funkcja sound_is_playing zwraca, czy muzyka jest odtwarzana w głośnikach - a nie czy plik jest odtwarzany. Oznacza, to, że przez naprzykład pierwsza sekundę zanim rozpocznie się muzyka może jeszcze zwracać wartość taką jakby muzyki nie było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się