Trzynasty Opublikowano 26 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 Mam obsługę save "./Saves/"+Pname+".save") gdzie zapiszą się jeżeli wrzucę na serwer jako html5? przeszukałem all foldery i nie widzę:/ Ale na pewno są bo wyskakuje kiedy login jest zajęty. Link: http://www.spacewar.republika.pl/. Proszę nie oceniać gry bo to wczesne testy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 26 Lutego 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 Primo, pliki zapisują się u użytkownika w przeglądarce, jakby mogły na serwerze się zapisać z przeglądarki tak o, to by Ci mógł każdy wgrać co chce. Secundo, bodaj tylko pliki ini działają. I tertio: polecam zapoznać się z local storage dla HTML5 i narzędziami deweloperskimi w przeglądarce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trzynasty Opublikowano 26 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 szkoda, bo gdyby yły na serwie to łatwe mikropłatności by były :P Edytuje im save i już XD No nic do zamknięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 26 Lutego 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 Mogą być, jak odpowiednie funkcje JS napiszesz i AJAXowe zapytania :) Btw. republika.pl nie obsługuje chyba jezyków skryptowych, żeby móc coś zapisać na dysku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trzynasty Opublikowano 27 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Za cienki do tego jestem :P Lepiej oleje to - a co z Androidem - jak wygląda sprawa z zapisem? Tylko ini, obsługuje zapis do plików txt? Jest execute string? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 27 Lutego 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Nie mozesz sobie tego sprawdzić w dokumentacji którą masz w programie? Odpowiedzi: Nie, nie, nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trzynasty Opublikowano 27 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 ale jeszcze nie mam exportu na android ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 27 Lutego 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Ale dokumentację masz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 tylko gnysek zna 3 odpowiedzi na 2 pytania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trzynasty Opublikowano 27 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 gnysek - ty nabijasz sobie posty czy co? Skoro to taki banał to napisz i nie trać czasu na odpowiadanie 100x. ponawiam bo 3xnie na 2 pytania to jak karolo napisał tylko u gnyska: Tylko ini, obsługuje zapis do plików txt? Jest execute string? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 27 Lutego 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Lol, nie nabijam postów, jestem przecież adminem.... Tylko ininie obsługuje zapis do plików txt?tak (wczesniej sie pomyliłem) Jest execute string?nie ALE TO WSZYSTKO MASZ W DOKUMENTACJI PROGRAMU nawet jak nie masz odpowiednich modułów. Naciśnij sobie F1 i sprawdź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trzynasty Opublikowano 27 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 nie wiem nawet gdzie tego szukać:P dzięki za pomoc ale mogłeś to napisać od razu i dodać pogrubione że to było w dokumentacji, bo ty to znasz na pamięć :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 27 Lutego 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Bo wszystko jest w dokumentacji, tylko trzeba najpierw ją przeczytać a potem robić gry, żebyś wiedział z czego możesz korzystać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trzynasty Opublikowano 27 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 przeczytanie całej dokumentacji nie ma sensu, i tak większość zapomnę albo nie zrozumiem:p ale zamknij już lepiej temat bo za spam warna dostanę(bo ty nie możesz) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmalu Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 To wyszukuj w dokumentacji informacje, które cię interesują. Jak chcesz jakieś hasło z encyklopedii, to też przecież nie musisz od razu całej czytać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trzynasty Opublikowano 28 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 ale niby jak miałbym wyszukać? deleted functions? bo nie do końca wiem jakiej frazy szukać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmalu Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Jeśli chcesz znaleźć funkcje, które nie są już aktualne w GM:S, to poszukaj "obsolete functions" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trzynasty Opublikowano 28 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 a czemu moja gra np: po przeexportowaniu do html5 nie ma polskich znaków/ nie działa kilka rzeczy typu skok przez portal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Właśnie też miałem problem z różnicami. Jak testowałem na steam/exe to było dobrze a po eksporcie do html5 pare rzeczy nie działało i musiałem kod przerabiać. Tak to już chyba jest :/ . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 1 Marca 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Debuguj i znajdź dlaczego nie działa, a jak znajdziesz, to zgłoś jako bug. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się