Caporegime Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Tytuł:Lochy! (tytuł roboczy) Gatunek:Przygodowa Opis:Chyba pierwsza moja gra która ma naprawdę spore szanse na ukończenie :) Przed wejściem do lochów stoi grupa śmiałków. Bohater wybiera jednego z nich, po czym zaczyna przemierzać niezliczone komnaty pokonując potwory i zbierając skarby. W przyszłości mam zamiar zrobić system prostych zadań polegających np. na zabiciu specjalnego potwora, oraz oczywiście znacznie powiększyć bestiariusz i ekwipunek :) dojdzie też pewnie kilka klas. Sterowanie: Przed wejściem do lochu - kliknięcie LPM na wybranym bohaterze powoduje wysłanie go do lochu. W lochu, po kliknięciu LPM na podłodze, bohater rusza w tamto miejsce. Kliknięcie LPM na drzwiach lub skrzyni powoduje otwarcie ich, a na przedmiocie w skrzyni - podniesienie go. PPM atakujemy - póki co wystarczy raz zaatakować potwora by go zabić. Skrzynie może niszczyć tylko rycerz i mag wyposażony w zwój z zaklęciem. Download:https://gmclan.org/up7300_4_Lochy_.html Rozmiar pliku:1175 KB Autorzy: Programowanie:Caporegime Fabuła:również Grafika:również Muzyka:jeszcze nie ma żadnej muzyki Screeny: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sheriff99 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Za małe to wszystko. Ciężko drzwi otworzyć. Dla mnie to z 30-40min roboty, nie mówiąc co to dla starych wyjadaczy, ale dobrze że ktoś w ogóle coś robi. Ogólnie +. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanXX Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Za dużo tych błędów lub drobiazgów graficznych i wyglądu aby dać dobrą ocenę, jak kolega wyżej @ Sheroff99 @ są problemy z drzwiami, z tego co zauważyłem jeden typ potwora, grafika jest bardzo mała, do tego przyczynia się brak tego górnego paska co uniemożliwia przesunięcie okna GM. STOP! Nie będę już krytykował i daje naciąganą trojkę. Myślę że stać Ciebie na coś lepszego :) Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 29 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 grafiki kiepskie dlatego, że zupełnie nie umiem malowac- staram się w miare wciąż poprawiac grafiki, zamiast liczyc na to że trafi się jakis dobry grafik znikąd. Poki co mogę je powiększyc i zobaczę jak się prezentują duże pikselki.jak usiądę do komputera zabiorę sie za losowe generowanie skarbow, trzeba też pomyslec o systemie walki ;) @Sheriff: to zazdroszczę jesli zrobiłbys to w poł godziny, ja robie czwarty dzien około trzech godzin dziennie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Ściągnąłem z ciekawości by zobaczyć o co ci chodziło w temacie z drzwiami jak pytałeś bo nie skumałem xD Myślałem że to będzie coś bardziej losowego a tu tylko chyba losują się 2 pokoje bez żadnych rozwidleń tak? Na razie słabo, jeśli chodzi o generator levelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sheriff99 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 @Caporegime dobrego masz skilla, bo nie widzę tu nic nad czym trzeba było posiedzieć dłużej niż chwilkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 29 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 @Huder: własciwie rodzajow sal jest 5(no ale tak rozwijają się w dwoch kierunkach), rozwidlen faktycznie nie ma bo jeszcze nie wiem co robic kiedy dwie sale by się przypadkiem na siebie nałożyły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Szybki mock-up, podłoge zwaliłem bo ma za duży kontrast. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 29 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 szybki? no to props :o taki poziom bym chciał mniej więcej osiągnąć :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 29 Stycznia 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 uu capo slabiutko serio, 1 z życzeniem poprawy rycerz nigdy nic nie dostaje, mag zawsze tego samego spella, lowca strzaly z ciekawosci sprawdzilem czy da sie wystrzelac strzaly, da sie, no to uciekalem przed zombie i go chcialem okrazyc, no ale on mnie zaszedl i utknalem przy scianie. cool. maski ch*****. grafika taka ze sie patrzec nie da, no sorry ale taka jest prawda :\ lochy generuje chyba tylko w prawo i gore, jesli naprawde tak jest to slabo, slabo pomijajac juz fakt ze sam skrypt generowania TAKICH lochow nie jest niczym z kosmosu, i generalnie spodziewalem sie po tobie czegos wiecej ziomus 1 Proszę nie przeklinać - Uzjel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 29 Stycznia 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 grafiki kiepskie dlatego, że zupełnie nie umiem malowac usiądź na pół godzinki do jednej grafiki to nagle będzie wrażenie jakbyś umiał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 29 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 no cóż, teraz będę wzbogacał trochę bestiariusz, przy okazji spróbuję poprawić te grafiki co już są :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Wybacz, ale na razie to nie jest nawet demo silnika imo. Poczekam z oceną aż to bardziej rozbudujesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 30 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Nowy screen. Doszły nowe potwory, punkty życia i przedmiot dla rycerza - tarcza (potwory mogą ją zniszczyć). Potwory zadają teraz różne wartości obrażeń (np. zombie odejmuje 1 żytko, a szef goblinów 2) i każdy ma swoje punkty życia. Te nowości wprowadziłem póki co tylko dla rycerza, bo jego na pewno umieszczę w oficjalnym demie - poza tym, robienie trzech klas naraz to strata sporej ilości czasu. Grafik póki co nie ma sensu oceniać, bo wiem że są do bani - a ja staram się jak mogę, ale nie wychodzi lepiej. Mam nadzieję namówić jakiegoś grafika do współpracy, kiedy skończę generator pokojów i dodam trochę potworków, przedmiotów itp. E:a już wkrótce pojawi się pierwsze tzw. wydarzenie, czyli pojawiające się co jakiś czas zadanie wymagane żeby przejść dalej. E2: no dobra, zamiast jednego dwa nowe screeny ;) loch się rozwidla, jeszcze troche niekontrolowanie, bo zdarza się że jedna komnata nakłada się na drugą. ale mam plan :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 zrób tablice lochów, czy zajete czy nie loch[0,0]=1//zajety a potem przy stawianiu nowego sprawdzaj, czy jest zajete Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 30 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 już wiem jak, po prostu w tym miejscu generator będzie tworzył jedną komnatę z tak umiejscowionymi wejściami żeby pasowały do pozostałych sal i tworzyły jedne drzwi wyjścia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się