dyzmek Opublikowano 12 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 wszystko pozmieniam , jeszcze dzis sprawie ze sztabki i zloto beda sie pieknie blyszczaly i kafelki wszystko pozmieniam najlepiej jak bedzie pasowac do gry :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyzmek Opublikowano 12 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 ktoś niedawno zapowiedział grę podobną do Fare , w pewnym sensie podobną :). https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=29133 zapowiada się godna konkurentka ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 Wg mnie to nie przypomina Fare :P . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 Zmień napis "Życie" na health bara. Będzie 100x lepiej wyglądało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyzmek Opublikowano 12 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 ok postaram się to zmienić w najbliższyb czasie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyzmek Opublikowano 12 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 zaraz zabieram się za zmiane healthbara już kombinuję nad kodem zaraz sam wymyślę już jestem coraz bliżej :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 Mała podpowiedź: wykorzystaj draw_rectangle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sheriff99 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 Wystarczy draw_healthbar z dodaniem xview i yview :P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 A no racja. Myślałem, że draw_healthbar pozwala tylko na rysowanie ze zmiennej "health" :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyzmek Opublikowano 12 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 dzięki będę pamiętał na przyszłość , zaraz dam screena z kolejnymi zmianami , jest pasek zdrowia i zamiast kulki postać archeologa , jest on łysawy ale w końcu archeolog nie musi mieć włosów ale z animacją gra prezentuje się jeszcze lepiej jutro wrzucę nagram gameplay z przechodzenia pewnego poziomu , który jest już ukończony :). Wkuwałem dziś nowe kody na rysowanie paska zdrowia , jutro sobie utrwalę i już będę pamiętał :) zaraz dam screena jak aktualnie wygląda gra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyzmek Opublikowano 12 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 nowa postać i pasek życia , https://gmclan.org/up6167_6_Fare_new_health...__new_Hero.html mam nadzieję że lepiej wam się teraz podoba :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 Nie wkuwaj na pamięć. To największy błąd. Korzystaj z dokumentacji i podpowiedzi z edytora. Szybciej tak sobie przyswoisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 Łołołołołoł! Super!!! Tak trzymaj dyzmek! ^też tak myślę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 Nie wkuwaj na pamięć. To największy błąd. Korzystaj z dokumentacji i podpowiedzi z edytora. Szybciej tak sobie przyswoisz. :lubieto: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyzmek Opublikowano 12 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 Uter masz rację , edytor da podpowiedź a ja korzystając z logiki dalej już sam będę wiedział co wpisać aż w końcu zapamiętam :) idę spać , później czas dalej pisać grę dziś zajołem się przebudową grafiki poniektórych jutro dalsza grafika i programowanie dalszych zagadek :) Dobranoc . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Korodzik Opublikowano 12 Stycznia 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 ...tak dla pewności... Robisz backupy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 Dyzmor, nie żebym demotywował czy coś ale ten screen jest dużo gorszy od poprzednich, postaraj się nad designem bo to kiepsko wygląda, a najważniejsze że to niespójne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mallo Opublikowano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 Pasek zdrowia trochę za wysoko, i nieco za duży. Według mojej skromnej opinii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 nowa postać i pasek życia , https://gmclan.org/up6167_6_Fare_new_health...__new_Hero.html mam nadzieję że lepiej wam się teraz podoba :) Tak jak poprzednicy, proponowałbym dać go nad głową bohatera, nieco zmniejszyć i dać na zielono/czerwony kolor w zależności ile ma hp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyzmek Opublikowano 13 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 Ignis , nie wiem czy wiesz ale to jest screen z poziomu który powstał jako pierwszy to jest taki level wprowadzający prosty do przejśćia a dopiero dalej zaczyna się coraz trudniej robić ;). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 Ciekawe,jak to wszystko się prezentuje. Czekam na obiecanego dziś gameplay'a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyzmek Opublikowano 13 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 teraz przebudowywuje poziomy bo po zmianie anime bohatera z kulki z gostka , po prostu gdzie nie gdzie nie da się wejść więc poszerzam i poprawiam a później nagram filmik , będą w nim poziomy dotychczas ukończone :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmalu Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 Albo zmodyfikuj ludkowi maskę kolizji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 Ustaw maskę bohatera w sprite na kwadratową, żeby postać się między ścianami nie blokowała. @EDIT @Up szybszy ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyzmek Opublikowano 13 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 działa jak należy i nigdzie się nie blokuję , dzięki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyzmek Opublikowano 13 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 niebawem nagram filmik z gry ale od razu mówię że początkowe poziomy są dość łatwę i nie ma potworów ani bardziej skomplikowanych półapek , te poziomy mają wprowadzić gracza w grę :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 To czekamy i dam ci 2 rady: 1) Nie pisz już więcej dublepostów i tak ich tu spoooooooooro zrobiłeś. 2) Pilnuj się z ortografią, bo ci tak zostanie na zawsze. łatwe,pułapek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 https://gmclan.org/uploader/6167/new_graphics_Fare.png Zmień poręcze, bohatera i dodaj oświetlenie, a będzie zajeßiście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 Bohatera już dodał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 Wiem, ale imo nie pasuje. Dałbym coś mniej "realistycznego". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się