FanXX Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 Witam dosyć nietypowo. Chciałbym się dowiedzieć czy da się jakoś ogarnąć show_message tak jak też 'ext' aby przy wyświetlaniu wiadomości nie była zatrzymywana żadna akcja w roomie bo wszystko się pauzuje. Czy to ma być sprite zamiast skryptu? Bardzo was prosze. Ta mała wada psuje moją gre :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 9 Stycznia 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 Musisz stworzyć własny system wyświetlania wiadomości jeśli gra ma się nie zatrzymywać. Nie powinno to być trudne (obiekt, sprite albo rysowanie prostokątu + tekstu, zdarzenie że jak klikniesz/wcisniesz klawisz to sie usuwa). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 Przydatne mogą się okazać funkcje: string_width(string) i string_height(string) one zwracają faktyczną szerokość i wysokość w pixelach jaką zajmuje text z ustawioną aktualną czcionką. Dzięki temu możesz przeskalowywać swoje okno textowe tak by text nigdy nie wyleciał na zewnątrz tego okna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moho Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 Zrób własne dialog boxy, tak jak napisał gnysek, wszystko ładnie możesz w draw napisać. GMowe Show_message jest niegustowne ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanXX Opublikowano 9 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 Może jest gustowne przy tle i graficznych przyciskach. Znalazłem już Engine TextBox na gamemakerowym forum i myslę że dobrze się bedzie sprawować xd. Szkoda że nie ma innych funkcji zbliżonych do show_message. Ta gra to masa tekstów bo to Shooter z expieniem czyli RPG takie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 9 Stycznia 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 W GM:S jest show_message_async które nie zatrzymuje gry, ale to też szajs :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się