Czarny Ass Opublikowano 15 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 Zapowiada się nowa genialna gra indie - Starbound. Rozgrywką ma przypominać trochę terrarię, tylko sęk w tym, że świat tam będzie nieskończony, a wszystko losowe (włącznie z przedmiotami, zrobjami) itp. Ogólnie rzecz biorąc uważam, że to będzie trylion razy lepsze od terrari. http://playstarbound.com http://twitter.com/Tiyuri Forum dla polaków: http://starboundhq.pl/forum/ Rejestracja tu: http://www.starboundhq.pl/forum/member.php...mp;referrer=318 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojo Opublikowano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 No niby na screenach fajnie wygląda ale to zależy czy tego nie zwalą. Może być płatne ale bez item shopa i abonamentu. Jak na razie to polecam zakupić terrarie. Przynajmniej ja tak mam ,że jest nudna ale jak mam ochotę to mogę grać w to całymi dniami :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Ass Opublikowano 16 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 Tutaj będzie bardziej postawione na fabułę i eksplorację. Będą NPC, Questy itd - czyli takie bardziej rpg. Ano i będzie 6 ras. Ludzie, ptakoludzie, małpy, rośliny, wodne stwory jakieś, roboty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moho Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Możliwości maja być znacznie rozbudowane Ferrari4. Ale zapewne to wiesz skoro temat śledzisz. Ja sam się doczekać nie mogę, Terraria nie raz uziemiała w domu na długie godziny, wystarczy mieć odrobinę wyobraźni żeby zrozumieć jak Starbound dopiero będzie potrafił uziemić ;d Szkoda tylko że premiera prawdopodobnie w kwietniu 2013 ;c Choć czytałem gdzieniegdzie że jednak ma się pojawić jeszcze w tym miesiącu. Bardzo bym chciał ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 18 Grudnia 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 No nie wiem, po screenach z about mi sie zbyt kojarzy z papką dla casuali w stylu Timika albo innego Club Penguin. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojo Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Znając życie zostanie wydana dłuuugo po premierze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaszan88 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 Losowy świat, losowe przedmioty to prędzej minus niż plus. Dużo łatwiej zrobić losowe statystyki niż zaplanować każdy itemek tak, żeby przy uzbrajaniu postaci były rozterki. Jaką fabułę może mieć gra, gdzie świat to random?? :jezor: Ilość nie przekłada się w jakość. Losowość statystyk zwiększa ilość, ale na pewno nie różnorodność. Trochę smutne, że jak wyjdzie jakiś hit, to pojawiają się autorzy sępy, którzy udają, że robią coś całkiem innego a tak naprawdę żerują na czyjejś pracy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 19 Grudnia 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 Losowy świat, losowe przedmioty to prędzej minus niż plus. Dużo łatwiej zrobić losowe statystyki niż zaplanować każdy itemek tak, żeby przy uzbrajaniu postaci były rozterki. Jaką fabułę może mieć gra, gdzie świat to random?? :jezor: Ilość nie przekłada się w jakość. Losowość statystyk zwiększa ilość, ale na pewno nie różnorodność. Trochę smutne, że jak wyjdzie jakiś hit, to pojawiają się autorzy sępy, którzy udają, że robią coś całkiem innego a tak naprawdę żerują na czyjejś pracy. myślałem, że to ci sami twórcy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaszan88 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 Źle myślałeś :lol: Żart. Nie wiem czy to Ci sami twórcy :D Rzadko kiedy w coś gram. Ostatnio to Spelunky bo zobaczyłem u Dema. Ale ogólnie tak to działa. Pełno jest gier typu minecraft, które w dodatku muszą zacząć się na 'm' i mieć craft w nazwie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Ass Opublikowano 25 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2012 Różnorodność jest bardzo duża. Losowość to nie minus - będą też przedmioty, potwory i cała reszta stworzona wcześniej - to samo z fabułą. Dlatego losowość to jak najbardziej plus. A tu masz dowód różnorodności: http://www.starboundhq.pl/forum/Thread-Los...erowane-potwory Co do autorów - to grafik jest ten sam, reszta ekipy inna. EDIT: @UP Ta gra nie ma nic wspólnego z MineCraftem... -_- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amaterasu Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 świat tam będzie nieskończony śmiem wątpić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Ass Opublikowano 29 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 Why? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xedom Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 @Ferrari4 - Pewnie chodzi mu o ograniczenia sprzętowe - żaden pecet nie ma nieskończoności miejsca na dysku, więc świat może być przeogromnie gigantyczny, ale niekoniecznie nieskończony :P Co do gry, jak będzie fajna to pogram, jak nie to nie będę płakać ^_^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amaterasu Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 Mądre słowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Ass Opublikowano 29 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 Starbound będzie płatne - koszt od 5 do 15 dolarów, ale według przelicznika steamowego 1 dolar = 1 euro - u nas to będzie 5 do 15 euro, czyli 20-60zł (w Stanach 15-45zł). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 30 Grudnia 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 @Ferrari4 - Pewnie chodzi mu o ograniczenia sprzętowe - żaden pecet nie ma nieskończoności miejsca na dysku, więc świat może być przeogromnie gigantyczny, ale niekoniecznie nieskończony :P Co do gry, jak będzie fajna to pogram, jak nie to nie będę płakać ^_^ co ty gadasz, zeby nie powiedziec dosadniej po cholere GRA ONLINE ma trzymac swoj swiat w folderze kazdego klienta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xedom Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 @up Aaaa, to jest online, tak, to wszystko zmienia xD EDIT: Chociaż w sumie... nie zmienia nic. Jeżeli to jest online to i tak muszą tą mapę gdzieś trzymać, prawda? Exactly... ^_^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 30 Grudnia 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 @up Aaaa, to jest online, tak, to wszystko zmienia xD EDIT: Chociaż w sumie... nie zmienia nic. Jeżeli to jest online to i tak muszą tą mapę gdzieś trzymać, prawda? Exactly... ^_^ No bo przecież całą mapę, chociaż korzystasz tylko z 1/1000 w danym momencie musisz mieć na dysku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Ass Opublikowano 30 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 Gra jest i single, i multi. ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 No bo przecież całą mapę, chociaż korzystasz tylko z 1/1000 w danym momencie musisz mieć na dysku... Ale na jakimś serwerze musi się przecież znajdować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 Nie musi. ;) Minecraft mógłbym wczytywać tylko te chunki które są widoczne, gdyby nie to że można niszczyć i stawiać bloki (edytować powierzchnię). Wystarczy za każdym razem odpalać algorytm odpowiedzialny za generowanie terenu z tym samym argumentem. To tak jak funkcja kwadratowa (i każda funkcja) w matematyce. Dla takiego samego argumentu zawsze przyjmie tę samą wartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amaterasu Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 Jest limit zmienionych bloków ograniczony pojemnością serwera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 31 Grudnia 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2012 a ze pojemnosci bedzie wuchta to swiat bedzie nieograniczony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się