Fervi_ Opublikowano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 Witajcie! Jako, że mam odpowiednik Game Makera dla Linuksa, postanowiłem od nowa się uczyć go :P Uczę się z naszej dokumentacji (zawiera kilka błędów, ale przejdzie) i: * w Hit the Ball mamy losowo po kliknięciu w piłkę - tworzyć obiekt (w losowym miejscu), więc może się zdarzyć, że się zrespi w obj_wall, przez co się zatnie? * Czym się różni - place_free - place_empty - position_empty Fervi PS. Jak coś, będę wskrzeszał temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 place_free sprawdza kolizję maski z obiektami solid (chyba). place_empty sprawdza kolizję maski z wszystkimi obiektami. position_empty chyba sprawdza kolizję pojedynczego punktu [x,y]. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 13 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 Dobra, a ktoś chciałby być moim mentorem? :D Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 Chyba odpowiemy tu na każde pytanie. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 Z racji tego że i tak komp mi siada, a na praktykach mam całe 8h nic nie robienia pisz na GG jeśli będziesz potrzebował pomocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 13 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 Dobra, a ktoś używa transition_kind? Może opowiedzieć w prostych słowach cóż to jest? Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 Ustawiasz odpowiednią wartość i przy zmianie room następuje odpowiednia animacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 14 Grudnia 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 z tego co kojarzę wszystkie funkcje z position przesuwają obecną instancję w dane miejsce i wtedy sprawdzają kolizję, a potem cofają ją. Jakoś tak. http://gmc.yoyogames.com/index.php?showtopic=492740 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się