Skocz do zawartości

Narzucenie ID obiektowi


Exigo

Rekomendowane odpowiedzi

Nie mam studio, a obiekty są tworzone dynamicznie. :)

 

Problem w tym że mam prosty interpreter który tworzy obiekty na podstawie treści plików zewnętrznych. W skład nich (pomijając samodzielne obiekty jak roślinka, czy coś w tym stylu) wchodzą wyjątki takie jak ciała fizyczne oparte na extreme physics - które z drugiej muszą mieć możliwość połączenia się jointami, czy innymi duperelami. W zasadzie do czegoś takiego byłby idealny execute_string, ale to od razu wykreśliłem (brak wsparcia, gra się może wysypać nie wiadomo czemu).

Widocznie muszę zrobić, jak edie wspomniał, uber-listę tłumaczącą prawdziwe indeksy na te abstrakcyjne.

 

Jest do zrobienia, tylko się trzeba nakombinować. Dlatego też fajnie byłoby jak by istniała jakaś prostsza alternatywa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest do zrobienia, tylko się trzeba nakombinować. Dlatego też fajnie byłoby jak by istniała jakaś prostsza alternatywa.

Oj, no bez przesady. Twoje rozwiązanie byłoby pół rozwiązaniem, równie leniwym co execute_string i równie nielogicznym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...