Matthew Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 https://gmclan.org/up1096_11_EffectExplode1.html Przykład efektu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Info: Strzałkami reguluje się typ eksplozji i jej rozmiar. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Bardzo ciekawy Efekt :D Podoba mi się ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eXcLiFe Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Witam Fajny efekt! prosty ale przydatny (przynajmniej jak dla mnie)... Mam pytanie nie obrazisz się jak go użyję w mojej nowej grze ?? Pozdro eXcLiFe EDIT Mała prośba nie wypowiadaj się za niego ok ??:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 sie nie obrazi tylko daj go w creditsach swojej gry :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Efekt fainy! Ps.To trochę już głupie się robi(ja zrobie przykład ale musisz mnie dodać do credits!)jak by się za coś płaciło tylko że tu za radę,przykład płaci się dodaniem do creditsów :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Efekt fainy! Ps.To trochę już głupie się robi(ja zrobie przykład ale musisz mnie dodać do credits!)jak by się za coś płaciło tylko że tu za radę,przykład płaci się dodaniem do creditsów :] No cóż, ludzie rzadko są teraz bezinteresowni :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 To już nie chodzi o płacenie, raczej o HONOR i GODNOŚĆ. Mówię tu o lamerstwu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Nie no powiem tylko ze nie przepadam za czyms w stylu "ja zrobie efekt a ty nie dodasz do creditsów", ja robie efekta i ktoś poprosi zeby mu go wytluamczyc/zrobic przykład - luz, wytłumacze albo zrobie przykład, a jeśli dla odmiany mam taką opcję że nie chce zeby ktos uzywal mojego efektu to mu po prostu nie daje :) Troche mi sie to kojarzy z patentowaniem wszystkiego co popadnie (jak np koles który opatentował scenke jak zidane uderza gościa z dyńki - nie wiem na jakiej zasadzie dali mu patent na takie coś). Bo bądz co bądź dziwnie to wygląda jeśli powiedzmy ze siedze nad grą rok i użyłem kilka linijek czyjegoś kody a w credistach napisane że grę robiłem ja i ten koleś... Dlatego po prostu nie używam czyichś efektów, wole sam pobaniować. Wyjątkiem są tu twórcy gotowych enginów którzy włożyli w to naprawdę kur**sko dużo pracy, i to nad czymś czego jak bym sto lat myślał to bym nie wymyślał :) (jak np. Dark HDL, czy enginy 3d), dlatego nazwisko Erica Sondraala widnieje w intrze mojej gierki. Ale ludzie nie przeginajce ja równie dobrze mógłbym napisać: żeby zmierzyć dystans do obiektu trzeba użyć distance_to_object(blablabla) i powiedzieć że jak ktoś tego użyje to chce sie w creditsach :) ehh a jak prosze żeby mnie NIE umieszczali w credistach jeśli coś komuś pomoge to i tak nie słuchają.... Ale to tylko moje skromne zdanie. To już nie chodzi o płacenie, raczej o HONOR i GODNOŚĆ. Mówię tu o lamerstwu. HONOR i GODNOŚĆ? bez przesady stary, troche luzu :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Propaganja dobrze gada. To jest drobna przesada. Rozumiem, jakbyś zrobił jakiś super ######sty efekt-pack najwyższej klasy, lub jakiś super porządny engine jak np. DarkHDR, to wtedy możesz się domagać dodania w creditsach. Poza tym, to leży w tym, jak twórca gry wykorzystującej to postąpi. Ktoś kto umie uszanować czyjąś pracę, napisze, że wykorzystał to i to. Ktoś kto nie, nie napisze i tyle. A z honorem i godnością to ma tyle co piernik do wiatraka. No może przesadziłem, ale takie określenia się wykorzystuje, jak jakiś żołnierz ma iść na wojnę za swój kraj, a co jak co, ale robienie gry, to nie wojna o swój kraj :] . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Popieram propaganję. Kiedyś taką dyrektywą (o dodawaniu do credits) umieszczałem w każdym swoim przykładzie, ale teraz już nie (np. mój miotacz ognia z przykładów można kopiować ile dusza zapragnie). Czemu? Propaganja wyjaśnił po części. Dodam tylko od siebie: Po pierwsze większość przykładów stanowi zbyt PROSTĄ i małą część jakiegoś projektu by zaraz dodawać do creditsów, a po drugie czy nie wstyd by wam było widzieć swoje dane w grze, która jest straszną kaszaną i tylko dlatego bo koleś użył trochę waszego małego przykładu? ;) Co innego jakiś silnik, na którym opiera się znaczna część gry w jakimś aspekcie, np. graficznym, fizycznym itd. EDIT: Marmot mi się wcisnął. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Choosen Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Ja nigdy w zyciu nie użyłem zwrotu "umieścić w creditsach" a już napewno nadużywanego w początkowej fazie istnienia gmclan " MUSISZ mnie umieścic... " Kiedy robię przykład to po to zeby komuś pomóc a nie zaistnieć. To czy ktoś napisze, że jest mi wdzięczny to jego osobista sprawa i nie zamierzam w to ingerować. Mnie zwroty o których napisałem poprostu smieszą bo kto mi udowodni ze nie wymyslilem czegos dokladnie takiego samego jak tworca przykladu ? Nikt mnie nie zmusi a jedyne co mozna osiągnąc przez zmuszanie do wychwalania sie jako tworcy przykladu to niechęć osob z niego korzystających ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 dobra, to przynamniej trzeba napisać "nie robiłem sam". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Zgadzam się z przedmówcami :) Jednak uważam, że w dobrym tonie jest wspomnieć coś o osobie, od której pomoc się uzyskało, a nie pisać teskty w stylu "Grę zrobiłem całkowicie sam!." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 jeśli by sie zdażyło że użyłem przykład kogoś kto poprosił o umieszczenie w credistach - to pewnie umieszcze. Ale jeśli chodzi o kilkulinijkowce - to tak sie po prostu nie zdaży :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubx Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Fajny efekt, że aż z ciekawości zrobiłem swój :P Efekt dymu: https://gmclan.org/up1104_11_dym.html Z bliska nie najlepszy, ale z niewielkiego "daleka" jest super :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Może być. Skoro Kubx zamieścił swój to inni też mogą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubx Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Ja, gdy użyje kogoś przykładu, lub skorzystam z kogoś pomocy napiszę: Podziękowania dla... Moim zdaniem tak najlepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Straszny offtopic :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 efekt dymu nawet fainy ale zamiast tych"bąbelków"mogą być już kropeczki PS.To ja rozpętałem tą długą dyskusję :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubx Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 https://gmclan.org/up1104_11_dym2.html Nowa wersja. Całkiem inny wygląd dymu :) (kropki) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 oka, no to link do mojego przykładu z dymkiem: https://gmclan.org/up993.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasmilus Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 A ja lekko przerobiłem efekt o nazwie dym2 i mamy teraz dym przy silnym wietrze. https://gmclan.org/up921_4_dym3.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubx Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 kasmilus -> fajnie go przerobiłeś, ale za bardzo widać te kropki :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasmilus Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Spróbuje go jeszcze poprawić. EDIT no troche go jakby poprawiłem ale nadal widać kropki. Zrobiłem też 2 przykład też dzieki przykładowi Kubxa tylko niewiem dlaczego ten aniłek lata raz szybko a raz wolno. https://gmclan.org/up921_4_efekty.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubx Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 I następna wersja: https://gmclan.org/up1104_11_dym_v0_3.html kasmilus -> do tego aniołka przy speedzie daj mniejszy random. I nazywaj inaczej swój przykład :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Dobra, ogłaszam konkurs na najlepsze efekty. Kategoria: światło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Dobra, ogłaszam konkurs na najlepsze efekty. Kategoria: światło Lol, cóż Ci znowu do łba strzeliło? xD Nie rozumiem tej kategori, chodzi o efekt światła? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Narysuj żarówkę i wsadź do niej DarkHDR, i masz światło ^^ . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Narysuj żarówkę i wsadź do niej DarkHDR, i masz światło ^^ .xD Pewnie i tak każdy użyje po prostu blend moda ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się