Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 To jeszcze nie koniec. Jeszcze nie koniec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Dawaj demo cioto :< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 21 Lutego 2014 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Wielki powrót, piszę silnik praktycznie od nowa, bo za dużo śmieci było, nieoptymalnie i śmierdziało. Będzie świeżo, rześko a las nie będzie tak bujny. Akcja osadzona zostanie na polanach głównie w pobliżu jeziora. No i patrzcie jaki wyjebany kościółek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 21 Lutego 2014 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 ładnie :gnysek: edit: fixed Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 21 Lutego 2014 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 dziękuję :psichix: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 22 Lutego 2014 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 Bawię się w modelowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 7 Maja 2014 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 odkop Pytanko mam. Bowiem modelowanie, a co dopiero animacje szkieletowe, w GM ssą po całości, więc musiałem wykombinować jak tu stworzyć boty jako tako komunikatywne, więc postawiłem na bilboardy Zaraz podeślę ich zapętloną animację (ten po lewej cięzko co jakiś czas dyszy, ten po prawej zakłada na moment ręce podobnie co ten po lewej). No i nasuwa się pytanie, znośne to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 odkop Pytanko mam. Bowiem modelowanie, a co dopiero animacje szkieletowe, w GM ssą po całości, więc musiałem wykombinować jak tu stworzyć boty jako tako komunikatywne, więc postawiłem na bilboardy Zaraz podeślę ich zapętloną animację (ten po lewej cięzko co jakiś czas dyszy, ten po prawej zakłada na moment ręce podobnie co ten po lewej). No i nasuwa się pytanie, znośne to? Może daj gifa. xd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 7 Maja 2014 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Oczywiście, są odstępy czasowe. Tak się przy nagrywaniu złożyło, że się wszystkie trzy animacje nałożyły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 8 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 Fajne, ale jarał bym się bardziej jak grafika byłaby mniej pixelowa, np. jak w outlaws: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 9 Maja 2014 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 oj, ja też bym się jarał, ale to ciężka robota :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Zepnij pośladki i działaj, przecież już robiłeś taką grafikę, która idealnie wpasowałby się do takiej gierki mówię o tym; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Jedna grafika jednej pozy w widoku od przodu. Teraz wez daj animacje i kilka kierunkow - jestem w stanie zrozumiec czemu sie tego nie podejmuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 To i tak są tylko bilboardy więc widziane są cały czas z przodu więc, animację są tylko z przodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Fajne, ale jarał bym się bardziej jak grafika byłaby mniej pixelowa, np. jak w outlaws: Dobrze, że to tylko twoja opinia. Według mnie ta pixelioza dodaje jej klimatu :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 29 Czerwca 2014 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2014 Boże, co ja zrobiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 1 Lipca 2014 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 https://gmclan.org/up7193_8_kurcze.html A czy takie klimaty mogą być? Świeżutkie jak chleb, nagrywane na śpieszności, dopracuje się ofc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 Jak dla mnie pasuje w sam raz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 22 Lipca 2014 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Myśliwi kroczą po lesie, animacja nie z tej ziemi, wierzcie mi. Prócz tego gdzieś tam jeszcze pan w miasteczku gra na akordeonie, nowe postaci, nowe obiekty, sraty taty. No i cykl dnia i nocy :) a, a tamta krzywizna nad ich głowami to kruk uchwycony w beztroskim locie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Spokojnie, ludzie, nie piszcie tak, bo ledwo nadążam. Budynki w końcu w pełni trójwymiarowe, do tego męczę się z napisami i dialogami z miastowymi. No i oczywiście pracuję cały czas nad OSTem https://gmclan.org/up7193_8_ruskie_wywija_ce.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Elegancko, przyjemnie to wygląda ale co to te 5 dużych pixeli? Jakiś ptak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Okno dialogowe niezbyt pasuje do reszty, muzyka też mi do tego jakoś nie pasuje. Poza tym wygląda to wszystko naprawdę dobrze. Jeśli myśliwi kroczą po lesie, to będą musieli zawsze iść w kierunku gracza, skoro zawsze będzie widać ich od przodu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Czcionka z nesa i chyba było by spoko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Ramkę też bym poprawił, bo jest taka gładziutka, zaokrąglona i przeźroczysta. Chociaż to wygląda całkiem fajnie, więc jeśli konsekwencja nie jest tak ważna, można by to zostawić - w końcu ciemna obwódka wokół ekranu też nie jest pikselowata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Nie no, piksele nie muszą oznaczać całkowitego powrotu do zeszłego wieku. Dobrze to choćby widać w sword and sworcery i w Minecrafcie. A co do myśliwych: GML direction = gracz.direction+90; Może nie jest to profeska, ale jako tło działa wystarczająco dobrze myślę. A te 5 pixeli to kruk uchwycony w locie, wspominałem już o tym parę postów wyżej. Edit: może warto jeszcze nadmienić, że przy wywołaniu napisów, ta ramka powoli się pojawia dzięki moim zgrabnym operacjom na alphie, a napis "sam się pisze". Myślę też, czy nie dodać w tle przy tym odgłosu maszyny do pisania, dosyć cicho, bo postacie mimo wszystko będą mieć nagrane prawdziwe kwestie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Zrób sprity ludków z 4 stron i wyświetlaj odpowiednie w zależności od tego jaki kąt jest między kierunkiem patrzenia się gracza a kierunkiem patrzenia się AI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 ja wiem ja wiem ja wiem, ale to nie na moje nerwy. I prawdę mówiąc już dużo myślałem na temat AI. Wyżej przedstawieni myśliwi będą próbować nas upolować (powody czysto fabularne), więc będą nacierać gdy nas zobaczą, wtedy animację zwyczajnie zmieniam na bardziej z przodu i jak na moje oko dwie animacje starczą. Do tego coś będą między sobą gadać, śmiać się, być może dorobię przerwę na kanapki, przy których głośno będą mlaskać. Co do ogólnej problematyki związanej z dubbingiem, sprawa jest praktycznie załatwiona. Mam mikrofon studyjny, wiele starczych, młodych, średnich głosów chętnych do nagrania z mojej wsi, oraz znajomego również z mikrofonem studyjnym, mającego pod ręką też niemałą rzeszę chętnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Dorzucam jeszcze, na potrzeby indiedb (póki co czekam na zatwierdzenie od moderatora, dłuży się 2 dzień). Stąd tak angielsko, jak na razie usprawniam silnik, pracuję nad ubogim hudem, ograniczającym się do napisów i ikonek różnych przycisków lub itemów, tutaj przykład "E", które po wciśnięciu wciska się również na ekranie. edit: po tych paru sugestiach w moim ostatnim pytaniu, fpsy skoczyły w górę. Pjona, kochani Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Czas urozmaicić florę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Te wysokie drzewa wystające poza innymi wyglądają ekstra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się