sunflower Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 (z góry przepraszamy za copypastę ^w^) Przez okres kilku miesięcy intensywnej pracy, Wackyjackie z Neoquetem oraz przygarniętą po drodze panną Słonecznikową tworzyli w tajnym laboratorium projekt tak dobrze ukryty, iż wiedziało o nim zaledwie kilka osób. Projekt ten nie był grą - był czymś więcej. Były plotki, pogłoski, newsy na FG, lecz nikt się nie spodziewał tego, co miało nadejść. Oto moment, w którym sekret zostaje ujawniony, a projekt staje się rzeczywistością. Przedstawiamy Parallax. Parallax to internetowa gazetka. Początkowa jej idea przechodziła różne transformacje. Forma, na samym początku, miała być plikiem wykonywalnym (jak e-ziny klikowe, które nas zmotywowały, np. Nowy Przegląd Klikowy czy Zinosfera). Tematyka oryginalnie była jednoznaczna - gry klikowe i kliki same w sobie.?Zdecydowaliśmy się jednak pójść o krok dalej, celem uogólnienia i zdobycia szerszego grona odbiorców: postacią gazetki została ostatecznie strona WWW, a tematyką gry indie - z nieco większym naciskiem na middleware. Polska Scena Klikowa może to więc traktować jako swoisty replacement dla Ślimaczka! Aby jednak Parallax zdobył popularność i uznanie, nieoceniona będzie Wasza pomoc w postaci udostępnienia e-zinu na Facebooku lub Google+. Nazwa naszego magazynu była tematem spornym przez bardzo długi czas. Kandydatów na nazwę było?mnóstwo, jednak ostatecznie stanęło na genialnym, wykorzystywanym od zarania dziejów w grach oraz od?zarania dziejów w gatunku ludzkim efekcie paralaksy. Więcej o nazwie możecie przeczytać w pierwszym?artykule. Poza tym, "Wszystko co ma x na końcu jest fajne" ~Fadex. Stronę wykonaliśmy od podstaw, cały jej layout jest naszego autorstwa, naszym wspólnym wysiłkiem wyprodukowany - poza wykorzystaniem najlepszych skryptów do kontroli multimediów oraz logo wykonanym w Constructowym HTML5. Co znajdziecie na łamach? Recenzje wszelkiej maści gier niezależnych, zapowiedzi takowych i betatesty ich testowych wersji. Ponadto szczypta felietonu i publicystyki oraz tworów nie będących artykułami, ale równie wartych przeczytania. Bardzo prawdopodobnym jest, iż kolejne numery będą się?ukazywać co miesiąc. Nie pozostaje nam nic innego jak zaprosić wszystkich serdecznie do przeczytania, ogarnięcia, podziwiania, zatopienia się w kropkach i krzyżykach, zalajkowania na FB (lub co tylko chcecie) nowiutkiego, świeżego jak wiosna e-zinu poświęconego naszym ulubionym grom, Parallax! Linki: Parallax - strona główna Strona na Facebooku Profil na Google+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Dodajcie gdzieś przycisk wróć na główną, czy coś w tym stylu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sunflower Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Przekazano głównemu składaczowi. ...a jakieś opinie na temat samej zawartości? ^^' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 jak by na FB był przycisk "Uwielbiam to!", zamiast tylko "Lubię to!", niezwłocznie bym z niego skorzystał. No i w końcu jakaś sensowna gazetka o scenie klików i nie tylko :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Pomysł fajny ale.. po przeczytaniu pierwszych 10 zdań tekstu: "Powrót do korzeni fpsów" musiałem odpuścić. Paskudny styl. EDIT: Przejrzałem kilka innych, jakość artykułów ma rozrzut jak ruska katiusza. Od fatalnego "powrót.." przez mizerny "3,2,1.. Rush" po bardzo dobry "Nowa, stara.. dobra platformówka". Nie wiem kto jest ich autorem bo nie zwróciłem uwagi ale proponuje kolejny numer wypełnić tekstem, który trzyma poziom artykułu o platformówce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Nie obraził bym się jak byście dali możliwość zmiany stylu na bardziej kontrastową bo na moim monitorze crt musiałem zaznaczać tekst, już mi się 'mieniło' od czytania. Strasznie ten styl męczy oczy. Obrazki także mi się nie podobają bo są domyślnie wyblakłe i w połączeniu z tym szarym stylem wszystko wygląda jak za mgłą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sernat Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Nie jest to mistrzostwo jak dla mnie, ale trzyma poziom. Ogólnie rzecz biorąc - ujdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sunflower Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Dziękuję za opinie. ^^ Co do stylu graficznego: to nie pierwszy raz, kiedy ta sugestia się pojawia (zwłaszcza jeśli chodzi o wyblakłe obrazki), więc prawdopodobnie do następnego numeru powinien już być inny wystrój. ;) A, i jak ktoś chce napisać jakiś artykuł to bardzo proszę. Dodatkowa pomoc zawsze się przyda, zwłaszcza, że na pokładzie brakuje osób aktywnie siedzących w GMie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się